DAJ CYNK

Anna Putts dyrektorem marketingu w polskim Samsungu

27.05.2014

Dodane przez: SirmarK

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 2456

Ważne 0

2

Samsung oficjalnie poinformował, że do zespołu w polskim oddziale firmy dołączyła Anna Putts, obejmując stanowisko Head of Marketing.

Samsung oficjalnie poinformował, że do zespołu w polskim oddziale firmy dołączyła Anna Putts, obejmując stanowisko Head of Marketing. Będzie odpowiadała za kompleksową komunikację i pozycjonowanie Samsunga, w tym wprowadzanie nowych produktów na rynek, wsparcie sprzedaży i budowanie marki.

Anna Putts przez ostatnie 7 lat była związana z platformą nc+, gdzie odpowiadała za całość działań marketingowych, w tym badania, komunikację, media, ofertę, on-line oraz e-commerce. Ma wykształcenie ekonomiczne z zakresu zarządzania i marketingu Jest absolwentką studiów MBA w Londynie oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie.

Źródło tekstu: Samsung

Komentarze
Zaloguj się
3. ~Docent
1

2014-05-28 13:39:14

Co to za wykształcenie - Wyższa Szkoła Stresu i Biznesu...

Odpowiedz

2. ~pixel
0

2014-05-28 01:24:50

"nc+" po tym, co się działo w momencie łączenia platform, to marne referencje. Miejmy nadzieję , że tego know-how nie przeniesie do Samsunga ;-)

Odpowiedz

1. ~Adam M
0

2014-05-28 00:19:21

Samsungowi to nie wiele pomoże. :)

Odpowiedz