DAJ CYNK

Ambitne plany T-Mobile do 2020 roku

10.03.2016

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 7489

Ważne 10

7

T-Mobile przedstawił swoją strategię do 2020 roku. Jeszcze w tym roku chce znacznie uprościć umowy abonenckie (z najważniejszymi parametrami i zobowiązaniami na jednej kartce A4) oraz wprowadzić nowe taryfy.

T-Mobile przedstawił swoją strategię do 2020 roku. Jeszcze w tym roku chce znacznie uprościć umowy abonenckie (z najważniejszymi parametrami i zobowiązaniami na jednej kartce A4) oraz wprowadzić nowe taryfy.

Jak zapewnia prezes T-Mobile Adam Sawicki, nowe taryfy mają wyróżniać się najlepszym dopasowaniem do potrzeb klientów. Z jego słów wynika, że trwają prace nad ofertą składającą się z różnych bloków, które będzie mógł wybrać klient, np. długości umowy, wielkości pakietu transmisji danych, szybkości transmisji, rodzaju telefonu itp. Oferta ma być jednak prosta i przejrzysta.

Celem na 2016 rok jest zatrzymanie odejść klientów. W 2017 ma wzrosnąć udział w pozyskiwaniu nowych klientów tak, aby w latach 2018-2020 T-Mobile był liderem w tej kwestii. T-Mobile chce być postrzegany jako lider jakości, brama do cyfrowego świata. W dobie coraz większego zapotrzebowania na transmisję danych i coraz większą ilość urządzeń podłączonych do sieci, zdaniem prezesa, nie będzie już można tego nadrobić marketingowo.

W 2020 roku, pod względem przychodów, T-Mobile chce być liderem na rynku abonamentów dla osób prywatnych i małych firm (SOHO). W rynku prepaid chce mieć udział 25-procentowy. W szeroko rozumianym rynku biznesowych (LAN, WAN, VPN, cloud), chce podwoić do tego czasu swoje przychody.

Z prognoz T-Mobile wynika, że do 2020 roku wartość rynku:

  • mobilnego spadnie z 20,7 do 19,7 mld zł,
  • stacjonarnego spadnie z 8,5 do 7,3 mld zł,
  • telewizji wzrośnie z 7,3 do 8,4 mld zł.

Źródło tekstu: wł

Komentarze
Zaloguj się
56. ~TMO
0

2016-03-18 19:22:55

Ciekawie działa TMO - 2400 pracowników zadeklarowało chęć odejścia przy programie 500+ - lepszej ankiety nastrojów nie mogli sobie sprawić - ciekawe kiedy Klienci zaczną to dostrzegać...

Odpowiedz

55. ~Specjalista
0

2016-03-11 19:38:45

Niedługo Virgin będzie miał więcej klientów niż magenta a pracownicy nadal będą popadać w samozachwyt ;) Widocznie oprócz telemarketingu na zapleczu mają wytyczne, żeby komentować i lukrować w necie. Trudno się dziwić jeżeli w salonach pustki.

Odpowiedz

54. ~Taka prawda
0

2016-03-11 18:55:49

Jeśli opinia zmieni się o 360 stopni to... nie zmieni się wcale (!)

Odpowiedz

53. ~Taka prawda
0

2016-03-11 18:54:29

Czy sieć z dobrą ofertą musi zmuszać pracownikow salonu do wykonywania telemarketingu bo w salonie pustki i zwolnili kupę ludzi w centrali?

Odpowiedz

52. ~Specjalista
0

2016-03-11 14:54:45

@50 miałem tego nie komentować ale spróbujmy, po pierwsze w Twojej wypowiedzi nie zauważyłem obiektywizmu odbierasz to co napisałem bardzo osobiście i to mnie dziwi. Czyżbyś miał zawodowe powiązania z t-mobile? W takim wypadku polemika z Tobą nie ma sensu bo wszystko zanegujesz broniąc chlebodawcy. Testy uke są ogolniedostępne więc każdy może wnioski wysnuć. Negujesz opinie w internecie a przecież w obecnych czasach internet jest wyznacznikiem rzeczywistości jeśli chodzi o handel. Piszesz o wynikach play bez roamingu, a jakie ma to znaczenie dla odbiorcy końcowego? Roaming jest, funkcjonuje dzięki temu t-mobile może jeszcze istnieć finansowo a klient ma zasięg 4 sieci. Awaria jednej nie odcina zasiegu bo wystarczy się przelogowac więc to raczej odczytuję jako zaletę. Piszesz, że jakby t-mobile byli najtańsi to opinie zmieniły by się o 360 stopni i tu się zgadzam o ile wiesz co mam na myśli bo to nie jest wyższa matematyka ;). Mam nadzieję, że prywatnie myślisz inaczej.

Odpowiedz

51. ~
0

2016-03-11 12:29:15

również Orange i Plusa. Oni również zaspali agresywny marketing Play

Odpowiedz

50. ~
0

2016-03-11 12:27:38

@49 Wystarczy samemu zajrzeć w raport. Ponadto - Plus się reklamuje najszybszym internetem bo ma ku temu podstawy. Tmobile wyszedł we wszystkich prawie parametrach testów najlepiej. Piszesz o drugim dnie. WIdać, że sam łykasz dwa zdania testów UKE bez szukania drugiego dna. Sprawdzałeś wyniki np P4 bez roamingu? Leżą i kwiczą.Ilość klientów nie świadczy o sieci. IDEA zawsze była jakościowo za Plusem i Era a była największą siecią w Polsce. A dlaczego? Bo była najtańsza.Rekordy oddawanie klientów kilka lat temu pobijał Plus i wyszedł na tym bardzo dobrze. Pozbył się nierentownych klientów. Co do linka - opinie na internecie nie są warte kupy kłaków. Jak tacy jak ty tam piszą - to szkoda nawet czasu i oczu na czytanie. Wam tylko zależy na cenie. Wystarczyłoby, że TMobile byłby teraz najtańszą siecią, ich opinia by się odwróciła nie o 180stopni a nawet o 360. Bo w Polsce co najtańsze to najlepsze. Dlatego piszesz bzdury określone swoimi domysłami. Tak jest ze wszystkim. Specjaliści na internecie. Wystarczy że sam kiedyś napisałem wymyśloną opinie na temat jednego z banku. Wymyśliłem na miejscu krytyczną opinię. I co się okazało? 43 ludzi sie pod tym podpisało. Do dzisiaj mam z tego ubaw po pachy. Dlatego te opinie jak i twoje są G warte.Co do Play? Znowu błądzisz. Play zdobył rynek przez agresywny marketing (czyli dobre hasełka) i ceną. Ludzie sie rzucili na sieć, która nawet 5-6 lat temu swojej infrastruktury nie miała. To chyba o czymś świadczy. Ale skąd możesz wiedzieć, skoro nawet w piaskownicy dzieci z tobą nie rozmawiaja.Drugie dno w reklamie :D? Play nie jest już najtańszy ale ludzie dale tam najwięcej abonamentów podpisują. A dlaczego? Reklama. Zakodowane dwa hasła - najtańsza sieć i najwięcej ludzi przechodzi do Play.Najpierw wyjdź na świat, zostaw ten komputer. A nie klepiesz powielane bzdury wyczytane na necie i argumentujesz bez sensu.To sie dotyczy

Odpowiedz

49. ~Specjalista
0

2016-03-11 11:43:11

@44 Mówisz o testach UKE, wobec tego pozwolę sobie zacytować:Dla usługi głosowej większość, bo aż około 95% połączeń wykonano w technologii UMTS, a dla usługi transmisji danych technologią dominującą jest LTE, gdyż około 83% połączeń było wykonanych w tej technologii. Świadczy to o dobrym rozwoju sieci mobilnej i że polski konsument ma możliwość wyboru tylko wśród dobrych operatorów.Użycie technologii % w usługach głosowych na badanym obszarze:LTE: orange 0; T-mobile 0; Play 0; Plus 0UMTS: Orange 95,51; T-mobile 94,50; Play 96,28; Plus 95,48GSM: Orange 4,49; T-mobile 5,50; Play 3,66; Plus 4,52Wskaźnik CSSR - skuteczności połączeń telefonicznych w badanych miastachLTE: Orange 77,89; T-mobile 78,08; Play 83,15; Plus 94,19UMTS: Orange 21,98; T-mobile 21,55; Play 16,75; Plus 5,59GSM: Orange 0,14; T-mobile 0,38; Play 0,10; Plus 0,22Nie widzę w tych testach przewagi T-mobile nad innymi więc pewnie dysponujesz raportem zredagowanym na potrzeby i wysłanym intranetem ;). Co do opinii o T-mobile tu raczej komentarz zbędny niech dowodem będzie raport za rok 2015 i raporty kwartalne począwszy od 9 kwartałów wstecz. Operator o dobrej opinii nie ustanawia rekordów w liczbie oddanych konkurencji numerów ;). Co do ekspansji Playa to nie zasługa reklam i celebrytów a w dużej mierze zasługa T-mobile, że tak ochoczo oddają swoich klientów, tu powinni dostać jakąś premię roczną z rąk konkurencji. Co do pracowników, piszesz, że t-mobile musi się wziąć za marketing i sprzedać pytanie komu i za ile? Tym klientom co właśnie odeszli? Reklama dźwignią handlu? Mylisz się, hasło nieaktualne gdyż większość węszy w reklamie drugie dno, tu świadomość konsumentów się znacznie zmieniła, nie kupują już odkurzaczy rainbow. Odnośnie opinii np tu: a na koniec jeżeli chcesz dalszej konwersacji to podaj konkrety.

Odpowiedz

48. ~Calრ7
0

2016-03-11 11:41:26

46). Pomyśl chwilkę, zanim coś palniesz - nie każdy zdąży 45) zauważyć odpis 44) po 2 minutach.

Odpowiedz

47. bobiwr
1

2016-03-11 11:29:51

Ja tam się zgadzam z kol @Specjalista. Byłem u wszystkich z W3, a teraz można już mówić z W4. I takiego olewania stałego klienta jak w T-M nie doznałem nigdzie indziej.

Odpowiedz

46. ~
-2

2016-03-11 11:19:16

@45 Małolat, niemowlaczku odpowiedział ci w @44 tylko z innego IP. Szkoda, że zamiast czytać zmieniasz pieluchę

Odpowiedz

45. ~Specjalista
2

2016-03-11 11:00:14

@43 pewnie tak ;) ale poczekajmy może małolat/pracownik podejmie wyzwanie na obronę swojej opinii? Zależy jak bardzo jest ambitny i czy dysponuje dostateczną wiedzą, no chyba, że zatkał uszy, zasłonił oczy i wrócił do swojej piaskownicy.

Odpowiedz

44. ~
-2

2016-03-11 10:57:51

@42 Argumenty? A Ty nazywasz swoje wypociny argumentami? TMobile jest źle kojarzone i ma najgorszą opinię? Gdzie? Chyba w Twojej głowie. To, że nie są najtańsi nie oznacza, że nie mają dobrej opinii? Najlepszy zasięg? Żadna sieć w Polsce nie gwarantuje zasięgu w każdym miejscu ale TM z Orange mają go dzisiaj najlepszy. Najlepsza jakość sieci - to prawda. Mieliśmy testy UKE i mają. Problem polega na tym, że PLAY wszystkich kosi dookola marketingiem. TMobile musi się za to wziąć i sprzedać - marketing i reklama. Reklama dźwignią handlu. Liczba abonentów spadła racja ale u Solorza też spadła bo się pozbył dusigroszy. Sprzedawcy z łapanki są w każdej sieci. NIkt nie chce pracować za grosze. Itd. Klient się sugeruje opinią? Klient wie, że na necie to ludzie tylko narzekają. I Najlepiej jest tam gdzie taniej.Tacy spece jak ty, sugerują sie tylko ceną.Długo się czeka na BOK? Czeka czasami godzinę czasami kilka minut. Ale kto normalny codziennie do BOK dzwoni? Chyba ktoś, kto nie ma co z własnym czasem robić. Albo nie ma innych zajęć i zainteresowań.Napisałeś sam stek bzdur w które sam wierzysz. @Specjalista z kanapy :)

Odpowiedz

43. ~Calრ7
0

2016-03-11 10:53:36

42). Nie tyle małolata, a pracownika tej sieci, który musi z zasady i z pracy negować wszelkie, choć prawdziwe i nieprzychylne zarzuty dla jego/ich firmy.Bo co innego zrobi? 1o minusów postawi? haha

Odpowiedz

42. ~Specjalista
2

2016-03-11 10:28:20

@40 podważ chociaż jeden temat, o którym napisałem i użyj rzeczowych argumentów bo na tą chwilę prezentujesz zachowanie małolata, którego strofuje rodzic a ten zatyka uszy ;)

Odpowiedz