DAJ CYNK

[Aktualizacja] Virgin Mobile jednak bez konieczności rejestracji wcześniej przeniesionych numerów

27.07.2016

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 12723

Ważne 13

1

Osoby, które przeniosły numer do Virgin Mobile przed 25 lipca muszą ponownie zarejestrować swój numer.

Osoby, które przeniosły numer do Virgin Mobile przed 25 lipca muszą ponownie zarejestrować swój numer.

Dotychczasowy proces przenoszenia numerów do Virgin Mobile był weryfikowany na podstawie PESEL-u klienta. Jeśli ten zgadzał się po stronie starego operatora z tym, co znajdowało się w dokumentach przeniesienia, to na tej podstawie proces był przeprowadzany. Po przeniesieniu numeru klient mógł wtedy uzupełnić swoje dane i zarejestrować się w klubie Virgin Mobile. Jak się okazuje, nie oznacza to, że numer był zarejestrowany.

Jak tłumaczy Virgin Mobile na swoim Facebooku, rejestracja w klubie Virgin Mobile nie spełnia wymogów nowej ustawy, a skan dowodu osobistego wymagany przy przenoszeniu służył tylko weryfikacji danych, niezbędnych do przeprowadzenia procesu. Teraz każdy, kto przeniósł numer do Virgin Mobile przed 25 lipca musi ponownie zarejestrować swój numer.

Zobacz: Virgin Mobile: rejestracja kart bez wychodzenia z domu

[Aktualizacja 14:10]

Virgin Mobile sprostowało kwestią ponownej rejestracji numerów przeniesionych przed datą 25 lipca - użytkownik nie musi ich rejestrować ponownie.

Drodzy - sprostowanie - w najbliższym czasie będziemy kontaktować się z osobami, które przeniosły numer do nas, aby w prosty sposób potwierdzić ich imię, nazwisko, pesel i zarejestrować numer na aktualne dane osobowe. Ze względu na różnice czasowe między procesem przenosin numeru do nas, a ustawowym obowiązkiem rejestracji kart SIM klienci będą mieli możliwość potwierdzenia swoich danych na wypadek, gdyby uległy zmianie. - napisał Virgin Mobile.

Skorygowaliśmy także tytuł, aby nie wprowadzał w błąd.

Źródło tekstu: wł

Komentarze
Zaloguj się
93. ~uzytjiwnik virgin
0

2018-01-09 16:36:35

Chce włąsnie przeniesc numer z vigrin do vikingow i odrzucaja wnioski bo niby są niezgodne dane a najlepsze jest to ze napisali mi na jaki numer jest zarejestrowany a ja im wysłąłem zdjecie dokumentu na jakie dane jest przeniesnie numeru i wszystko identyczne imie naziwsko pesle zamieszkanie a oni nadal twierdza ze dane sie roznia . tak samo jak przechodziłem i nich z abonamentu na karte to wysłałem im wypowiedzzenie 16 ..... ktore lezało na poczcie aby odbrac po 1 i przedłuzyc jeszcze wypowiedzenie o kolejne 31 dni

Odpowiedz

92. DanielR
0

2016-08-02 13:45:09

@mirekb, ja dzwoniłem kilka dni temu i telefonicznie potwierdziłem dane z dowodów. Nie miało znaczenia, że w międzyczasie wyrobiłem nowy. Konsultanta interesowało jedynie imię, nazwisko i pesel, oraz oczywiście numer telefonu.

Odpowiedz

91. ~m
0

2016-08-01 20:18:14

@88 w 2012 i 2013 oba numery z abo :play i tm poszly do vm.i tak musialbym zaktualizowac dane bo numer dowodu ulegl zmianie a w koncie virgin wyswietlalo niezarejestrowane..swoja drogą fajna ta dziewczya z ruchu,bardzo czesto sie z nią widze i w ruchu i mijamy sie czasem,pewnie ma chlopaka ;-)

Odpowiedz

90. DanielR
0

2016-07-30 21:51:23

Zawsze najtrudniejsze są początki. A może to nie był aż tak zły pomysł? Pewnie z czasem ta forma rejestracji stanie się równie popularna co kupowanie kuponów doładowujących w terminalach Ruchu.

Odpowiedz

1

2016-07-30 21:46:54

Jeden numer już zarejestrowany w innym kiosku. I też pani, która robiła to pierwszy raz. :) Czułem się jak to by była pionierska operacja dokowania w kosmosie. Na szczęście "Hiuston" nie miał problemów tylko olbrzymiego stresa. Pierwszy raz i rejestracja Virgin spowodowało u mnie wybuch śmiechu. Nie wiem czy kobieta załapała. Niestety ale w wielu miastach jeszcze ruch ich nie obsługuje. Virgin bierz się do roboty!

Odpowiedz

88. DanielR
0

2016-07-30 15:21:22

@mirekb (67), a Ty od kiedy jesteś w Virgin? Kupowałeś ich starter, czy przenosiłeś do nich numer?PS No i i Ci się udał ten "pierwszy raz z dziewicą"? ;-P

Odpowiedz

87. ~mirekb
1

2016-07-30 12:21:44

dzisiejsza rejestracja..w ruchu dziewczyna mowila ze bedzie to robic pierwszy raz..mam 2 numery,wiec zastrzeglem ze bedziemy to robic 2 razy.zdziwila sie.mowie ze numery z virgin,ona ze tez w virgin.pyta-tez musze sie zarejestrowac jak i pan?do konca stycznia pani musi,radze zrobic od razu.jesli ma pani bez limitu za 29 dostanie zwrot 2x14,5pln doladowan..fajnie,mam 29.zawsze cos..patrzylem na system od a do z jak wyglada ta rejestracja..dosyc sprawnie..co wazne,gdy robi sie kolejka mozna sprzedawac i poczkeac az ktos wezmie gazete,sesja przynajmniej przez 10min nie jest przerywana...merytorycznie:bardzo zle ze virgin nie wysyla smsów do klientów zeby juz rejestrowali w ruchu..liczba klientow aktywnych kart sim w 2017 osiagnie umowne urealnienie.szkoda ze virgin na tym straci

Odpowiedz

86. ~tw07
1

2016-07-29 17:18:14

Wreszcie udało się zarejestrować numer w kiosku Ruchu.Dzisiaj nie było żadnego problemu.Gdy robiłem to po raz pierwszy we wtorek to się nie udało(wystąpił nieoczekiwany błąd).Wydaje mi się że została usprawniona aplikacja do rejestracji w RUCHU bo dzisiaj już była opcja dla nowych i istniejących numerów do wyboru.Mój numer już był aktywny więc musiałem wysłać smsa, aby otrzymać hasło dostępu i podać go osobie rejestrującej. Po kilku sekundach od wysłania wniosku dostałem informację,że numer jest zarejestrowany.

Odpowiedz

0

2016-07-29 16:33:23

Byłem zarejestrować numer w kiosku, który sugeruje Virgin. Dziadek nie wie o co chodzi. Ponoć w poniedziałek ma przyjechać szefowa i mu zrobić szkolenie. ;) To żeby poczekać, albo najlepiej do innego kiosku. :)

Odpowiedz

84. ~
0

2016-07-29 16:24:23

83 idź śmiecić na jakieś forum polonistyczne a Ty Orson nie odpowiadaj na jakieś durne Zaczepki

Odpowiedz

83. ~peselu-U
0

2016-07-28 20:30:33

@81 - Ja bynajmniej nie twierdzę, że forma PESEL-u jest niepoprawna, tylko że nie oznacza numeru PESEL, a system ewidencji...Poza tym ludzie na co dzień kaleczą zasady mowy i pisowni, później wchodzi to w nawyk i publikuje się takie babole jak PESELU ;-)

Odpowiedz

82. orson_dzi
0

2016-07-28 19:56:30

Poza tym, kto na co dzień mówi "numer PESEL"? Każdy mówi o PESEL-u w przeróżnych odmianach, tak to działa w powszechnej mowie. Nie piszemy tutaj dla polonistów, tylko dla zwykłych ludzi, którzy chcą jasnej i czytelnej informacji, a nie przepisania encyklopedii.

Odpowiedz

81. orson_dzi
0

2016-07-28 19:54:23

@80 NIe zdążyłem odpowiedzieć. Forma PESEL-u jest jak najbardziej poprawna: . PESEL-i klientów też byłoby dobrze, jak głupio by nie brzmiało.

Odpowiedz

80. ~pesel-U
0

2016-07-28 19:43:16

orson, widzę, że poprawiłeś, ale nadal jest źle. "...na podstawie PESEL-u" to znaczy na podstawie Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności.W tym kontekście prawidłowo powinno być napisane: na podstawie numeru PESEL klienta.

Odpowiedz

79. ~pesel-U
0

2016-07-28 19:18:55

Co to jest PESELU?!Jest Powszechny Elektroniczny System Ewidencji Ludności (w skrócie PESEL), natomiast o PESELU pierwsze słyszę.Może PESELU to Powszechny Elektroniczny System Ewidencji Ludności Upośledzonej? ;-)

Odpowiedz