DAJ CYNK

[Aktualizacja II] 30 minut za wczorajszą awarię w Orange

22.12.2010

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 6

Ważne 0

0

Wszystkim tym, którzy zostali dotknięci wczorajszą awarią, Orange oferuje 30 minut do wykorzystania w sieci podczas Świąt.

Wszystkim tym, którzy zostali dotknięci wczorajszą awarią, Orange oferuje 30 minut do wykorzystania w sieci podczas Świąt.

Informację o przyznanej rekompensacie będziecie otrzymywać sukcesywnie poprzez SMS-y, dlatego proszę o chwilkę cierpliwości. Na koniec mogę Was zapewnić, że będziemy robić wszystko, aby taka sytuacja, jak wczoraj nie powtórzyła się - pisze na swoim blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP.

Szerzej o wczorajszej awarii w Orange pisaliśmy w tej wiadomości.

[Aktualizacja 13:32] Pakiet będzie zużywany w pierwszej kolejności, przed innymi pakietami minut i środkami na koncie.

[Aktualizacja 20:20] Trochę więcej czasu niż myśleliśmy zajmie nam wyselekcjonowanie bazy klientów postpaid, którzy odczuli awarię. Dlatego, jeśli jesteś takim abonentem i nie chcesz czekać na SMS-a proszę zadzwoń do BOK. Zgłoś reklamację. Na tej podstawie przyznamy Ci 30 minut rekompensaty i włączymy tak szybko jak na to pozwala plan taryfowy. Termin ich wykorzystania upłynie wtedy z końcem najbliższego okresu rozliczeniowego - pisze na swoim blogu Jabczyński.

Źródło tekstu: blog.tp.pl

Komentarze
Zaloguj się