DAJ CYNK

5 mln zł kary dla T-Mobile

18.02.2016

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 8290

Ważne 16

2

Sąd Najwyższy wydał wyrok w sprawie udostępnienia danych abonentów przez T-Mobile - informuje Dziennik Gazeta Prawna.

Sąd Najwyższy wydał wyrok w sprawie udostępnienia danych abonentów przez T-Mobile - informuje Dziennik Gazeta Prawna.

Sprawa rozpoczęła się w 2011 roku, kiedy to Urząd Komunikacji Elektronicznej nałożył na T-Mobile karę w wysokości 5 mln zł za udostępnienie danych abonentów firmie Upstream w celu przeprowadzenia loterii Czy stałeś się dzisiaj milionerem?.

Wcześniej karę podtrzymał sąd pierwszej instancji, jak również sąd apelacyjny. W procesach T-Mobile starało się obarczyć winą za uzyskanie zgód firmę zewnętrzną.

Zobacz: 5 mln zł kary dla PTC za loterię - oficjalnie

Źródło tekstu: DGP

Tagi: T-Mobile
Komentarze
Zaloguj się
26. ~
1

2016-02-18 21:56:02

A co ze spamem na "losowe" numery, "zachęcającym" do przejścia do T-Mobile, rozsyłanym w 2014 roku?

Odpowiedz

25. wlo
0

2016-02-18 18:53:01

To pewnie na te rewelacje w TT zapowiadane za kilka dni prawie miesiące temu nie ma co liczyć?

Odpowiedz

24. ~
0

2016-02-18 16:00:42

Do 22. Nie zazdrość że inni dostaną tylko się bierz do roboty i wtedy i ty dostaniesz

Odpowiedz

23. ~astelitt
0

2016-02-18 15:50:05

@18 wysoko sobie cenisz, 100zł... ho, ho, hoo. Czemu nie 1000?

Odpowiedz

22. ~
-3

2016-02-18 13:19:17

Będzie kasa na 500+

Odpowiedz

21. ~
-1

2016-02-18 13:18:00

W tej branży tak szybko wszystko się zmienia, że teraz przy takiej sytuacji nie byłoby sprawy w ogóle.

Odpowiedz

20. ~znafca
3

2016-02-18 13:11:19

A co kogo obchodzi, że zarobi na tym państwo? Niech pieniądze oddadzą klientom a nie mają wpłacić karę do skarbu Państwa. No co za bezsens. To tak jakby ktoś okradł komuś sklep a potem kare miał zapłacić do skarbu Państwa. No co za chory kraj.

Odpowiedz

19. ~oink
0

2016-02-18 13:06:26

ten wyrok jest w ogóle prawomocny? sprawa sprzed tylu lat - dużo się zmieniło od tej pory w świadomości i firm i klientów

Odpowiedz

18. ~Jeszcze klient orange
2

2016-02-18 13:03:37

Czy dobrowolne zwolnienia w Orange dotyczą już wszystkich pracowników? I dlatego nie ma kto obsługiwać skarg i reklamacji.Szanowne ORANGE(16.02.2016)W dniu 15.02.2016 o godz. 14.54 bezpodstawnie pobrana została z mojego konta głównego kwota wynosząca: 21,62 zł na transmisję danych. Pomimo aktywnego i z dostępnym limitem "pakietu 1GB na próbę"-W związku z tym żądam natychmiastowego zwrotu 21,62 zł na mojego konto główne.-Dodatkowo zadośćuczynienie w kwocie 100zł przelane na moje konto główne, ponieważ zostałem pozbawiony całkowitej możliwości wykonywania połączeń, sms-ów, mms-ów, itp. z mojego numeru telefonu z winy działu technicznego sieci ORANGE.Już wielokrotnie zgłaszałem źle działającą lub niedziałającą wcale promocje "1GB na próbę" i zostałem zapewniony, że usługa ta zostanie naprawiona niezwłocznie. Jak widać dział techniczny nie wywiązuje się ze swoich obowiązków. Za co powinien być odpowiednio potraktowany finansowo.Dajecie mi coraz więcej powodów do odejścia i zasilenia szeregów konkurencji.

Odpowiedz

17. tof
1

2016-02-18 12:47:22

Ech... Cztery zdania i trzy błędy. Najmniejszy dalej został. Drogi Orsonie, może i niezły z Ciebie fachowiec, ale jeszcze słaby językowo redaktor. Może sobie zatrudnicie korektora albo poproś Don Wito o korektę i zatwierdzanie artykułów przed publikacją? To chyba najlepsze rozwiązanie. W razie potrzeby mógłbym Wam pomóc rozwiązać problem jakości języka, ale to na PW.

Odpowiedz

16. ~Jack
-2

2016-02-18 12:37:17

15. To na jaka kwotę liczysz?

Odpowiedz

15. ~ja
3

2016-02-18 12:32:44

te 5 milionów powinno być rozesłane każdej osobie, ktorej dane wyciekły.

Odpowiedz

14. ~@5
4

2016-02-18 12:12:24

T-m też tak robi, kilka dni po przeniesieniu numeru z Tm do innej sieci, na numer działający już w nowej sieci dzwoni bok T.Zgody oczywiście na piśmie cofniętę.

Odpowiedz

13. ~
-4

2016-02-18 11:52:08

@12 a cóż to za debil?

Odpowiedz

11. ~Radio Teddy
3

2016-02-18 11:40:32

"Karę potrzymał" i oddał T-Mobile :P Poprawcie tego babola ;)

Odpowiedz