DAJ CYNK

120 tys. widzów na seansach Orange Kina Letniego

07.09.2010

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 696

Ważne 0

0

Podczas trzeciej edycji Orange Kina Letniego pokazy filmowe obejrzało w Sopocie, Zakopanem i pociągach filmowych łącznie 120 tys. widzów.

Podczas trzeciej edycji Orange Kina Letniego pokazy filmowe obejrzało w Sopocie, Zakopanem i pociągach filmowych łącznie 120 tys. widzów.

Największą popularnością cieszyły się projekcje w kinie na sopockim molo, które odwiedziło ponad 70 tys. osób. Kolejnych 30 tys. widzów zasiadło na zakopiańskich Krupówkach, a blisko 20 tys. zobaczyło filmy w jedynych na świecie wagonach filmowych jeżdżącego między Bałtykiem a Tatrami pociągu PKP Intercity TLK "Orange Kino Letnie".

By zająć miejsce na leżaku lub góralskiej ławie, widzowie przychodzili do kina nawet dwie godziny wcześniej. W repertuarze Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane 2010 wyświetlono ponad 100 najciekawszych tytułów filmowych ostatnich lat.

Podczas każdej podróży pociągiem TLK "Orange Kino Letnie", który codziennie przemierzał trasę między Sopotem i Zakopanem pasażerowie mogli oglądać te same filmy, co w kinach na Molo i przy Krupówkach oraz wiele innych przebojów kinowych i seriali telewizji TVN. W lipcu i sierpniu wagony filmowe pokonały swoją trasę 124 razy.

Popularnością cieszyły się też towarzyszące akcji kinowej weekendy sportów ekstremalnych z Orange. W trakcie 3 letnich sobót i niedziel można było nie tylko zobaczyć zawody, ale też spróbować swych sił w takich dyscyplinach jak: skimboarding, wakeboarding, kitesurfing i skateboarding.

W obu miastach czynne były też punkty informacyjne, w których można było uzyskać informacje o repertuarze, zapisać się na zawody i skorzystać z wielu z dodatkowych atrakcji. W Sopocie przez całą dobę czynna była kawiarenka internetowa Wirtualnej Polski, działały też strefy XBOX, w których chętni grali w gry komputerowe. W ciągu dwóch miesięcy punkty informacyjne odwiedziło ponad 200 tys. osób.

Źródło tekstu: Orange

Komentarze
Zaloguj się
4. dr184
0

2010-09-07 18:40:23

byłem, oglądałem;) Z kawiarenki też korzystałem, świetny pomysł na promocję;]

Odpowiedz

3. ~bagabons
0

2010-09-07 15:18:51

Orange w swoich akcjach idzie w zasięg, by jak największa liczba osób przyszła. Ma to oczywiście sens i stąd marketingowy sukces. Mi z kolei bardziej podoba się kinowe działanie Ery w ramach ENH, bo pokazuje kino inne od tego, które zapodają centra handlowe.

Odpowiedz

2. ~adam
0

2010-09-07 14:40:19

pogratulowac tylko ludziom z orange sukcesu promocyjnego. a przeciez kino, to tylko wierzcholek orangowej gory lodowej. 3 osatatnie miesiace, to jeszcze loteria, owf, nowe oferty i sporo innych rzeczy przeciez.

Odpowiedz

1. awa2001
0

2010-09-07 14:37:51

byłam, oglądnęłam jak co roku i polecam każdemu:))))

Odpowiedz