DAJ CYNK

100 zł za 30 zł w Play - regulamin promocji

06.12.2010

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 24512

Ważne 0

0

7. grudnia rusza świąteczna promocja Play 100 zł za 30 zł. Przedstawiamy regulamin oferty.

7. grudnia rusza świąteczna promocja Play 100 zł za 30 zł. Przedstawiamy regulamin oferty.

W ramach promocji za 30 zł uzyskać można pakiet 100 zł na połączenia i SMS-y do wszystkich sieci. Pakiet ważny jest 30 dni. Usługę uruchamia się kodem *111*25*1#. Promocja zostanie włączona w ciągu 24 godzin, jej aktywność sprawdzić można kodem *111*25*3#.

Promocja potrwa do 31. grudnia. Pierwsze informacje na temat oferty 100 zł za 30 zł przedstawiliśmy w tej wiadomości.

Zobacz: regulamin promocji Pakiet 100 zł za 30 zł (plik .pdf; 84 kB).

Źródło tekstu: Play, wł

Komentarze
Zaloguj się
281. ~olo
0

2011-02-01 01:41:31

Ja aktywowałem swój pakiet 31.12.2010 o godzinie ~18. Przy wysyłaninu smsa aktywującego wyświetlało, że jest awaria sieci itd., ale zadzwoniłem do ich biura obsługi; może czekałem z minutę na połączenie i ich pracownik aktywował mi tę usługę. Od ręki. Także w przypadku jakichś "awarii" przy różnych promocjach - mniejsza o to,czy prawdziwych awariach, czy nie - polecam dzwonić do biura obsługi. Pozdr.

Odpowiedz

280. ~
0

2011-01-02 16:12:00

do 279: 1go stycznia pakiet ten jeszcze byl. 2go zas juz go nie ma

Odpowiedz

279. ~
0

2011-01-01 10:21:13

a u mnie nadal widnieje pakiet 100zl za 30zl w *111#

Odpowiedz

278. ~
0

2011-01-01 00:48:20

Po zalogowaniu się do P24 minuty ze ''zbieraj minuty'' są. Jednak dzwonienie powoduje ze one nie schodzą. Czyli kolejna awaria w play.

Odpowiedz

277. ~
0

2010-12-31 23:40:37

Włączenie tej promocji spowodowało zniknięcie minut ze ''zbieraj minuty''.

Odpowiedz

276. ~
0

2010-12-31 22:49:36

do 267 - ty natomiast nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Jak ktoś się dowiedział o tej promocji przed chwilą to jak mógł włączyć kilka dni temu? Należy próbować do oporu, nawet po północy bo może przedłużą czas na włączanie przynajmniej o czas tych "awarii". Poza tym pakiet jest ważny 30 dni do 23:59:59 a nie jak w przypadku innych do godziny o której się włączyło.

Odpowiedz

275. ~Tanio - będzie pan zadowolony
0

2010-12-31 21:31:38

Playmobile informuje na stronie że urudnienia w dostępie sa spowodowane podatkiem Tuska - wdrożeniem podwyżek podatku do systemu bilingowego cy cuś.

Odpowiedz

274. ~mich
0

2010-12-31 20:02:07

nie mogę!

Odpowiedz

273. ~:D
0

2010-12-31 20:01:46

Ejj! Ja w ogóle nie moge nawet wejsc na meny pod numerem *111#. Nawet na stronie playmobile.pl nie moge sie zalogowac!! Co jest! Próbuję tą usługe aktywowac od wczoraj i nic!!!!

Odpowiedz

272. ~anusia
0

2010-12-31 17:51:57

jak promocja wazna do 31.12. to nie rozumiem czemu nie da rady teraz jej wlaczyc!! mogli dac ze do 30.12. jak przewidywali cos kombinowac :/ ehh szkoda gadac

Odpowiedz

271. ~miesieq
0

2010-12-31 16:32:49

no u mnie też się da :/

Odpowiedz

270. ~Mateoo
0

2010-12-31 16:02:33

ja też *** nie moge :/

Odpowiedz

269. ~Bartek
0

2010-12-31 16:01:46

DLACZEGO DZIS NIE MOZNA WLACZYC PROMOCJI??

Odpowiedz

268. ~
0

2010-12-31 12:10:58

2267@ święta racja, miałem tak samo z pakietem 1000minut do orange i na stacjonarne, nie włączałem go ale nie z chytrości lecz po prostu nie miałem czasu, nie chcialo mi się... i w końcu przepadło.

Odpowiedz

267. ~
0

2010-12-30 23:25:50

Niepoważni jesteście. Dawno temu pisano by nie odwlekać zakupu pakietu na ostatnią chwile bo przewidywano problemy techniczne. Wątpie by ci to pisali mieli zdolności jasnowidzenia, wystarczy czytać regularnie komentarze i wyciągać wnioski na przyszłość.

Odpowiedz