DAJ CYNK

Zdalny IT Serwis od T-Mobile pomoże, gdy masz problem ze sprzętem

16.01.2017

Dodane przez: SirmarK

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 60

Ważne 4

2

T-Mobile przygotował nową usługę Zdalny IT Serwis, która ma być wsparciem technicznym dla przedsiębiorców. Oferta została przygotowana dla tych wszystkich klientów, którzy w codziennej pracy spotykają się z problemami technicznymi w obsłudze urządzeń.



T-Mobile przygotował nową usługę Zdalny IT Serwis, która ma być wsparciem technicznym dla przedsiębiorców. Oferta została przygotowana dla tych wszystkich klientów, którzy w codziennej pracy spotykają się z problemami technicznymi w obsłudze urządzeń.

Dzięki zdalnemu, telefonicznemu serwisowi IT mikroprzedsiębiorcy otrzymają doraźne wsparcie w kwestiach związanych z konfiguracją i instalacją oprogramowania, przywracaniem funkcjonalności sprzętów, aplikacji lub systemów operacyjnych zainstalowanych na komputerach, tabletach, smartfonach, modemach oraz routerach. Jeśli okaże się, że ze względu na złożoność usterki serwis nie będzie w stanie rozwiązać jej podczas połączenia, wtedy skontaktuje się on z taką osobą w późniejszym terminie, aby pomóc przedsiębiorcy i rozwiązać jego problem. Docelowo, jeśli właściciel firmy wyrazi na to zgodę, serwis samodzielnie usunie usterkę za pomocą programu do zdalnego dostępu do pulpitu.

Usługa dostępna jest w trzech wariantach, dzięki którym można objąć wsparciem kolejno 1, 3 lub 5 urządzeń w dowolnej konfiguracji. W przypadku pakietu z 3 urządzeniami może to być jeden komputer i dwa smartfony, lub np. komputer, smartfon i tablet. Wszystkie zestawy upoważniają do trzykrotnego skorzystania z pomocy technicznej na każde urządzenie w jednym cyklu rozliczeniowym. Jeśli jednak okaże się, że limit ten zostanie wyczerpany, istnieje możliwość dokupienia dodatkowych konsultacji.

Koszty:

  • 1 urządzenie - 5 zł netto
  • 3 urządzenia - 7,50 zł netto
  • 5 urządzeń - 10 zł netto
Infolinia serwisowa czynna jest przez siedem dni w tygodniu, od godziny 7:00 do 23:00.

Źródło tekstu: T-Mobile

Komentarze
Zaloguj się