Chiński producent smartfonów zaprezentował usługę Xiaomi Care, czyli kompleksowy program ochrony ubezpieczeniowej dla swoich najnowszych smartfonów. Rozwiązanie to jest już dostępna w Polsce, a także w Niemczech, Francji, Hiszpanii oraz we Włoszech.
Usługa Xiaomi Care powstała z myślą o ochronie najnowszych i najbardziej zaawansowanych smartfonów marki, w tym między innymi modeli Xiaomi 14 Ultra, Xiaomi 14, Xiaomi 13 Pro, Xiaomi 13, Xiaomi 13 Lite, Redmi Note 13 Pro+, Redmi Note 13 Pro, Redmi Note 13 oraz POCO F6 Pro. Xiaomi Care oferuje dwa główne pakiety ubezpieczeniowe:
Xiaomi podkreśla, że ich urządzenia są projektowane z myślą o długowieczności, co obejmuje trwałe wykonanie oraz wieloletnie aktualizacje oprogramowania. Jednakże, wypadki się zdarzają, dlatego Xiaomi Care ma na celu zapewnienie dodatkowej ochrony dla użytkowników. W ramach ubezpieczenia, użytkownicy mogą oddać swoje urządzenie do naprawy w najbliższym punkcie serwisowym Xiaomi lub zarezerwować naprawę mobilnie za pośrednictwem aplikacji eClaim portal.
Wiemy, że dbałość o wysoką jakość produktu nie kończy się na jego sprzedaży. Z tego względu dużą wagę przykładamy do uruchamiania rozwiązań, które zapewnią naszym konsumentom najwyższą jakość ochrony, a co za tym idzie, korzystanie z urządzeń Xiaomi jak najdłużej. Zależy nam, aby za pośrednictwem Xiaomi Care oferować najlepszą możliwą ochronę w proponowanej cenie.
– skomentowała Oktawia Rączy, PR Manager w Xiaomi Polska
Dodatkowe informacje o usłudze Xiaomi Care można znaleźć pod tym adresem.
Zobacz: Wszystkie smartfony nagle staną się przestarzałe? Jeśli Xiaomi to zrobi, czapki z głów
Zobacz: Ładowanie przyszłości. W 4 minuty do setki
Źródło zdjęć: Arkadiusz Bała / Telepolis.pl, Xiaomi
Źródło tekstu: Xiaomi