DAJ CYNK

WhatsApp w końcu z rozmowami głosowymi

31.03.2015

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 8418

Ważne 4

3

W najnowszej aktualizacji komunikatora WhatsApp pojawia się zapowiadana od dłuższego czasu funkcja darmowych połączeń głosowych.

W najnowszej aktualizacji komunikatora WhatsApp pojawia się zapowiadana od dłuższego czasu funkcja darmowych połączeń głosowych.

Nowa wersja aplikacji oznaczona jako 2.12.19 nie jest jeszcze dostępna w Google Play, ale można ją już pobrać ze strony WhatsAppa. Po aktualizacji możliwe jest wykonywanie darmowych połączeń głosowych do innych użytkowników, którzy zainstalowali już nową wersję aplikacji.

Użytkownicy iPhone'ów muszą poczekać na premierę aktualizacji w Apple App Store - iOS domyślnie nie pozwala na instalowanie programów z innych źródeł.

Aktualizację dla Androida pobrać można bezpośrednio na telefon pod tym adresem.

Zobacz: WhatsApp teraz także na komputerze
Zobacz: WhatsApp ma 700 mln użytkowników

Źródło tekstu: AndroidPolice, wł

Tagi: WhatsApp
Komentarze
Zaloguj się
44. ~skorpion
0

2015-05-16 08:37:16

kiedy wreszcie będzie można dzwonić w windows phone?

Odpowiedz

43. ~@41
0

2015-04-01 11:41:37

Czytalm troche o tym BBM i nawet pzymierzalem sie do zakupu tego bb classic q20 bo wiadomo tęsknie za normalnymi klawiszami fizycznymi i ziel.czerw sluchawka ale jednak to ze musze zrezygnowac z wiekszosci ulubionych apek a korzystam z wielu intensywnie przewazylo szale. Jasne jest mail do powiedzmy powazniejszych rzeczy ale komunikator tak na co dzien na szybko to wygodna rzecz. Ale ten bb classic chodzi mi troche po glowie nigdy nie mialem blackberry moze si skusze kiedys to bede wiedzial o czym mowisz z tymi grupami bbm i rozdzialka spraw priv i sluzbowych

Odpowiedz

42. ~karluum
0

2015-04-01 10:42:26

@Jacek: jeżeli masz znajomych zagranicą (a w szczególności poza unią) to takie komuniatory znacznie pozwalają na obniżenie kosztów. Zadzwonisz do Chin albo chociaż nawet na Ukrainę praktycznie za darmo? To nie moda - to narzędzie, które wielu ludzi wykorzystuje by zapłacić mniej za możliwość komunikowania się.

Odpowiedz

41. ~Jacek
0

2015-04-01 09:35:04

@36 Nie, no pewnie ze nic na sile. Ja tez podalem po prostu swoje argumenty. Sam owszem uzywam BBM, ale tylko dlatego, ze poza kontaktami ma ciekawe agregaty tresci w postaci kanalow i mozesz kontaktowac sie z innymi osobami pozostajac calkowicie anonimowym-grupy. Nie musisz miec danej osoby na liscie, wsrod znajomych, a mozesz sie z nia kontaktowac czy tez z innymi osobami poprzez wlasnie grupy. Co nie zmienia mojego podejscia ze telefon, funkcja dzwonienia, sms, mail jest dla mnie nadal priorytetem i patrzac po swoich znajomych oni tez maja takie zdanie. Praktycznie nikt nie uzywa komunikatorow, FB, Instagramow czy innych Twitterow.

Odpowiedz

40. ~@35
0

2015-04-01 08:21:35

Optymistyczne założyłes ze skoro dostepne sa tanie nolomity to kazdy ma, sam mam jeszcze ponad rok umowy z obecnym opem, sporo znajomych tez gdzie taryfy sa sporo drozsze a pakieciki smieszne. Oczywiscie sie te kajdany beda zwalniac to lecimy do nju czy redbulla ja za rok to juz pewnie standardem bedzie nolomit lte w cenie niskiej

Odpowiedz

39. ~@35
0

2015-04-01 07:52:22

Ps. Optymisty

Odpowiedz

38. ~@35
0

2015-04-01 07:34:00

Co do wysylania zdjec grafik czy printscreenow to sobie tez bardzo chwale bo duzo i czesto wysylam pstryknietych fot z telefonu glownie tekstow dokumentow itp i mms mial ograniczenie do chyba 100kb niewiem jak jest teraz ale wtedy to byl problem bo wysylales pstryk tekstu wyrazny a ktos dostawal zamazany a viber przesylal w oryginalnej jakości zdjęcia i ratowal skore czasami na szybko. Nawiasem w zasadzie wszyscy korzystają na androidzie i jest ok alevjeden kolega ma na blackberry chyba q10 z klawiszami i tez sobie chwali. Ostatecznie, bo juz nie bede dziamgal wvtym temacie- zainstaluj poprobuj to nie polisa sie trzeba zastanowić pozdrawiam

Odpowiedz

37. ~@35
0

2015-04-01 07:13:42

Nic na sile, wymienilem ci wlasne przeslanki, fb i instagrama nie korzystam wiec nie wiem jak to jest ulegac modom.,korzystam glownie di kontaktu z zona czy kilkoma przyjaciolmi, wygodnie szybko przeslac zrzut ekranu telefonu czy zdjecie, telefon zawsze pod ręką. Wideorozmowy rzadko korzystam ale pod wifi w robocie czy w domu nie ma problemu, rozmow zagranicznych bym nie bagatelizowal kiedys czesciej jezdzilem do roboty do francji czy niemiec i pod wifi w robocie kontakt z bliskimi super sprawa, wtedy chyba jszcze skypa mialem. Fajne sa te wiadomsci glosowe przytrzymujesz przycisk mowisz cos puszczasz i leci do kogoś a ty wracasz do roboty. Ja sobie chwale viber a wszystkiego co facebokowe jak whatsqpp unikam dla zasady

Odpowiedz

36. ~@35
0

2015-04-01 06:54:51

Nic

Odpowiedz

35. ~Jacek
0

2015-03-31 23:41:59

@32 I przypominam ze do takie wideorozmowy przez komunikator to trzeba miec dobre i stabilne lacze co przy rozmowach operatorskich wystarczy 3G. O transferze danych nie wspomne.MMS mozesz wyslac juz majac EDGE co przy komunikatorze oznacza katorge, to samo z sms czy rozmowa.

Odpowiedz

34. ~Jacek
0

2015-03-31 23:38:18

@32 Wideorozmowa-tylko ile komunkatorow oferuje taka usluge? Pomijam juz fakt ze dzieki tej usludze moze sie komunikowac tylko z posiadaczem danego komunikatora. Operatorzy tez oferuja taka usluge.Rozmowy zagraniczne- prosze Cie, z takich rozmow to pewnie korzysta garstka ludzi i argument na sile, a lada chwila w Europie zniknie roaming nie wspominajac o tym ze juz teraz za 50-60 zl miesiecznie w abonamencie mozna miec nawet 1000 minut w roaminguCzat- przypominam ze w opcji sms tez mozna ustawic sobie funkcje czataWysylanie zdjec, grafik ok tu jest jakis argument ale tez bym nim nie szarzowal, bo do tego sluzy cos takiego jak mail, a pomijam juz to ze ludzie teraz wysylaja zdjecia nie bezposrednio do kogos tylko na instagrama czy fb. Tez kompletnie niezrozumiana przynajmniej dla mnie moda.

Odpowiedz

33. ~@31
1

2015-03-31 23:14:35

5. Wysylanie zdjec grafik szybko nie ograniczonych wielkosviowo jak mmsy no i tez wszystko w ramach neta. Chyba wszystko, zadna moda praktycznosc

Odpowiedz

32. ~@31
1

2015-03-31 23:07:09

1.wideorozmowa 2.rozmowy zagraniczne 3.chat ktory bije na glowe smsy 4. Szybkie wiadomosci glosowe VIBER

Odpowiedz

31. ~Jacek
0

2015-03-31 22:40:05

Ja to sie dziwie ludziom ze przy taryfach no limit za doslownie 30 zl miesiecznie chce sie im jeszcze bawic w polaczenia glosowe przez komuniktor czy nawet glupie wiadomosci. Nie ma absolutnie zadnego powodu aby w obecnych czasach i ofertach operatorow bawic sie w jakies komunikatory. Chociaz nie, jest jeden. Glupia moda i ped za ta moda.

Odpowiedz

30. ~no.fb
0

2015-03-31 21:00:06

Tez polecam Viber gdyby ktos sie zastanawial nad komunikatorem na telefony i komputery, juz dawno sie przesiadlem ze skype, kiedyś bo rozmowa glosowa przez neta kilkakrotnie mniej neta wyczerpywala, teraz juz przy lte i duzych pakietach to nie problem ale kiedys to mialo znaczenie gdy sie duzo dzwoniło za granicę

Odpowiedz