DAJ CYNK

Virgin Mobile: Od 24 lutego 4 GB w pakiecie #BezLimitu

26.01.2016

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 8429

Ważne 20

3

Virgin Mobile kończy promocję w ramach której klienci otrzymywali w pakiecie #BezLimitu 5 GB transferu.

Virgin Mobile kończy promocję w ramach której klienci otrzymywali w pakiecie #BezLimitu 5 GB transferu.

Dla przypomnienia, w ramach promocji Dokładka pakiet #BezLimitu w cenie 29 zł zawierał nie 2 lecz 5 GB transferu. Oprócz tego w opłacie mieściły się nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci i nielimitowane połączenia na polskie numery komórkowe i stacjonarne.

Od 24 lutego promocja Dokładka nie będzie już dostępna, jednak w ramach standardowego pakietu #BezLimitu klienci otrzymają nie 2, lecz 4 GB transferu.

Sieć informuje już klientów o planowanych zmianach.

Źródło tekstu: Virgin Mobile, wł

Komentarze
Zaloguj się
73. norwid
0

2016-01-29 12:50:31

@71. Można. Ale raczej następnego dnia. Tego samego, gdy zmieniałeś juz taryfe, moze sie to nie udac.

Odpowiedz

72. ~Miki23
0

2016-01-28 23:29:11

@69,71Miałem najpierw Play Fresh, potem Play RWK a teraz RBM Energy. Zrobiłem tak jak kolega powyżej. Mając Play RWK doładowałem za 5 zł a następnie przeszedłem do RBM Energy i uruchomiłem stan darmowy. Konto ważne rok ze stanem darmowym. A czy potem można wrócić? Trudno powiedzieć, na razie tego nie robiłem, ale jak wchodzę w zakładkę "zmiana taryfy" to tam nie tylko wyświetla mi że mogę wrócić do Play na kartę RWK, ale też do Play Fresh :-)

Odpowiedz

71. ~Marcin/Sławków
0

2016-01-28 20:57:09

Jeśli przejde z play fresh do rbm, to czy będę mógł powrócić do play? Bo gdzieś ktoś pisał...że to migracja w jedną stronę.

Odpowiedz

70. ~do norwid
0

2016-01-28 14:43:15

Na szczęście jeszcze nic nie zmieniałem, mam Play na kartę rwk *163*2#, a że mało dzwonie z tej karty poza Play to chciałbym zyskać darmowe poł w sieci wczoraj doładowałem konto i mam rwk. Cały czas się zastanawiam czy w rbm będę miał rwk...

Odpowiedz

69. norwid
0

2016-01-28 13:29:54

@62 jak rozumiem masz play fresh, wystarczy ze doladujesz 5-tką, by mieć 365 dni, a potem zmienisz taryfe kodem na RBM. Kasa z konta glownego i data waznosci zostaja. U mnie tak zadzialalo i nie tylko u mnie - poczytaj komentarze przy waid. dot. migracji miedzy Red Bullem a Play/''em z 28.12. Nie baw się w przenosiny do Faktu - to już niepotrzebne.

Odpowiedz

68. ~
0

2016-01-28 12:33:26

66, nie pracu... nie siedzisz czasem w punkcie Orange na południu Wielkopolski? Kumpel niedawno był u takiego chamidła jak ty. W punkcie pusto, kumpel chce przedłużyć abonament (żeby nie było, iż prepaidziarz) i mówi jak komu dobremu, żeby wykombinował sensowną ofertę, bo Plus daje to i to za tyle i tyle. Sprzedawca na to, obrażony, "to niech pan idzie do Plusa". Poszedł.

Odpowiedz

67. ~ona
0

2016-01-28 12:21:47

66@ do takiego pracownika to faktycznie lepiej nie przychodzic..nawet umowe podpisac..widocznie masz nerwy bo nie masz klientow :))

Odpowiedz

66. ~zbędny pracownik
0

2016-01-27 21:38:53

Prepaidowca to sprzedawca może się wys... ac i tyle. Wcale nic musi być grzeczny. Wystarczy że powie iz ma w głęboko w jego powarzaniu jego i jego ofertę i niech najlepiej nie przychodzi do salonu. Juz nie długo ceny pójdą w górę i może w końcu gimby przestaną mieć telefony. Najlepiej pis wprowadzilby zakaz telefonów dla osób poniżej 18 roku to w końcu by ta cala gimbaza zajęła się czymś pożytecznym.

Odpowiedz

65. ~Maciek31
0

2016-01-27 20:13:27

W VM niby mniej o 1 GB ale ta zmiana fatalnie wygląda z punktu widzenia marketingowego. przypuszczam że na tej zmianie sieć może stracić abonentów na rzecz konkurencji. Już dzisiaj widzę sporo reklam w internecie RBM Energy, pakiet za 30 no limit za wszystko + 5 GB inernetu ( 3 GB z pakietu + 2 GB za zasilenie).Ech szkoda.. bo VM ostatnio sporo sie napracował na to aby lepiej być postrzegany a tu taki niewypał.

Odpowiedz

64. ~
0

2016-01-27 19:11:01

55, 56 - a czym wy się przejmujecie? Taki #38 może tylko pomiauczeć na forum, bo w rzeczywistości musi być grzeczny i potulny, no i musi namawiać klienta z prepaidem do podpisania kontraktu, a gdy prepaidowiec mu wytłumaczy, co ma sobie zrobić z proponowaną umową, może tylko pozgrzytać zębami.Co tam, #38, znowu nie wyrobiłeś planu, zbędny pracowniku?

Odpowiedz

63. ~Renek
-1

2016-01-27 18:47:08

No właśnie nie wiem czemu w salonie mają obowiązek obsługiwać takie kartowe pasożyty. Rozumiem klienta na abonament to tak bo daje zarobić, ale kartowego co tylko zabiera cenny czas i powietrze. A pognac takiego.... Dobrze 38 masz rację!!!!

Odpowiedz

62. ~60,61
0

2016-01-27 16:31:30

Ok spróbuje, najpierw przeniosę się do fakt, a jak nie będzie dało zmienić na rbm to zadzwonie do bok. Pozdrawiam.

Odpowiedz

61. ~ty
0

2016-01-27 16:22:31

i kasa została.

Odpowiedz

60. ~ty
0

2016-01-27 16:22:11

@59 u mnie taka zmiana, dała rok konta i stan darmowy.

Odpowiedz

59. ~57,58
0

2016-01-27 16:17:11

dziękuję, byłem w fakt mobile przeniosłem się z Play rwk, i był problem z powrotem do Play, wyskakiwała info że brak taryfy na która chce zmienić czy coś takiego, pomógł Tel do bok. Ciekawe czy jak teraz przejdę do fakt i doładuje, to czy zmienie kodem na rbm.

Odpowiedz