DAJ CYNK

Virgin: Konieczność rejestracji prepaidów zwiększy sprzedaż abonamentów

31.01.2017

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 4812

Ważne 6

6

Virgin Mobile zdecydował się wprowadzić swoją pierwszą ofertę na abonament. Ma ona wzmocnić pozycję operatora na rynku i zwiększyć liczbę klientów w tym roku do 650 tys.

Virgin Mobile zdecydował się wprowadzić swoją pierwszą ofertę na abonament. Ma ona wzmocnić pozycję operatora na rynku i zwiększyć liczbę klientów w tym roku do 650 tys.

Wprowadzenie oferty abonamentowej jest dla nas naturalnym krokiem w rozwoju firmy. Nie chcemy być tylko firmą pre-paidową, już kilka miesięcy temu zakupiliśmy i wdrażaliśmy nową platformę IT, która pozwala nam wprowadzić bardzo innowacyjne oferty, jakich na rynku po prostu nie ma. To kolejny krok w rozwoju firmy i odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy chcieli mieć ofertę post-paidową dostępną w Virgin - tłumaczy w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Biznes Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Virgin Mobile Polska.

Jak wskazuje prezes Virgin Mobile, oferta post-paid powinna przyciągnąć klientów, zwłaszcza że w związku z przepisami ustawy antyterrorystycznej również przy zakupie kart pre-paid jest już konieczne podawanie danych osobowych.

Konstrukcja oferty jest de facto równie elastyczna dla klienta jak pre-paid. Płaci się tylko za te elementy, z których chce się korzystać. Stąd też nazwa oferty "Albonament". Albo płacę, albo nie płacę, albo korzystam, albo nie. To od klienta zależy, ile zapłaci i z jakich usług chce korzystać - podkreśla Piotrowska-Oliwa.



Zobacz: Oferta abonamentowa Virgin Mobile

Źródło tekstu: Newseria

Komentarze
Zaloguj się
56. ~koks
0

2017-01-31 23:18:25

"Konieczność rejestracji prepaidów zwiększy sprzedaż abonamentów" - spokojnie. Was z taką ofertą to nie dotyczy...

Odpowiedz

0

2017-01-31 21:32:20

W galerii handlowej nie myśli się cenami. Jak ktoś trafi na punkt Telakcess Virgin, nie będziw liczył pojedyńczych złotówek, tylko ulegnie czarowi umowy na czas nieokreślony.

Odpowiedz

54. wlo
0

2017-01-31 20:38:37

btak09 - Twoja opinia. Bo jak sądzę wg swojego, bliżej mi nieznanego kryterium, oceniasz ofertę.U jakiego normalnego jaką lepszą ofertę znajdziesz?

Odpowiedz

53. btak09
0

2017-01-31 20:32:29

@48 nie mowie juz teraz o liczbach, ile jest na abo, ile na prepiad. chodzi mi bardziej o to, ze virgin przekombinowal w swoich wyliczeniach. chcieli abonament, a zrobili nie wiadomo co. to ich albo, albo. jak sie tak podliczy to mozna u normalnego operatora znalezc lepsza oferte

Odpowiedz

52. everymen
0

2017-01-31 19:55:05

@45 No właśnie pisałem to na podstawie doświadczenia. Ustawiłem sieć T-Mobile, sprawdziłem speedtestem (d: 3 Mb/s, u: 1,15 Mb/s. Poodtwarzałem sobie filmy na Youtubie i do 1080p odtwarzanie było bez żadnego buforowania, jedynie materiały wczytywały się wolniej niż przy większej prędkości. Dopiero przy materiałach 1080p60 zaczęło się buforowanie.

Odpowiedz

51. wlo
0

2017-01-31 19:27:10

50 - nie piszecie o konkretnych tylko ogólnie ;-) Więc się zdecyduj na coś.

Odpowiedz

0

2017-01-31 19:25:15

wlo, nie wszystkie abo jest złe, nie mieszaj.

Odpowiedz

49. wlo
0

2017-01-31 19:17:28

47 - Ty też?

Odpowiedz

48. wlo
-1

2017-01-31 19:16:57

btak09 - ciekawe - czemu liczna abonamentów rośnie przy malejącej licznie prepaidowych numerów?Ja zawsze twierdziłem że Polak, jako przeciętniak, jest tumanem... Ty też to potwierdzasz?

Odpowiedz

-1

2017-01-31 19:15:55

46). Bo o to chodzi, żeby zamącić w głowie, że niby taniej, a wychodzi jak widać.

Odpowiedz

46. btak09
0

2017-01-31 19:09:51

to jest takie mydlenie ludziom oczu. niby sam dobierasz, ile chcesz, a w efekcie wychodzi drozej niz na karte u nie jedenego operatora.virgin litosci

Odpowiedz

0

2017-01-31 18:18:04

@44 Nie zgodzę się z Tobą. Wystarczy spojrzeć na prędkości zalecane przez YouTube: 480p - 2,5 Mbps. 720p - 5 Mbps. 1080p - 8 Mbps.Oczywiście to nie koniec świata, ale już przy 720p może zacząć się cięcie. Przy 480p pójdzie na 100% płynnie. Idzie to spokojnie zauważyć, bo nawet tanie telefony obsługują już hd. Ale powtarzam, nie jest to jeszcze tragedia.

Odpowiedz

44. everymen
1

2017-01-31 17:46:10

Zastanawia mnie jedno, w jaki sposób trzeba korzystać z telefonu, żeby poczuć boleśnie ograniczenie transmisji danych w roamingu. Spotify da radę nawet na prędkości Aero2, przeglądanie stron, Videostar, Youtube 1080p - wszystko chodzi bez zająknięcia w obecnym roamingu np. na zasięgu T-Mobile. Gdybym nie wchodził na Telepolis, nie miałbym pojęcia o pogorszeniu sytuacji, tak jak myślę znaczna grupa użytkowników Playa i wszystkich MVNO na tej infrastrukturze.Do tego gdzie te awarie, kłopoty z jakością rozmów? Jestem w Virgin od 2,5 roku i niczego takiego nie doświadczyłem.

Odpowiedz

43. Blank
1

2017-01-31 16:50:24

W abonamencie Virgin za 40 zł, miałbym 100 minut, 100 SMS-ów i 20 GB Internetu. Za niecałe 25 zł w ofercie na kartę w Orange mam rozmowy i SMS-y bez limitu i obecnie 27,5 GB,a z każdym miesiącem o 1 GB więcej. Do tego brak zgód marketingowych i dodatkowe atrakcje jak np. częste awarie gratis :D

Odpowiedz

42. wlo
-1

2017-01-31 15:07:08

33 - Najdroższy abonament o jakim wiem, płaci moja siostra za numer syna. 49,99 zł (brutto oczywiście). Wszystko bez limitu - rozmowy, wiadomości (też MMS oczywiście) pakiet internetowy nie do wykorzystania - kilkanaście GB chyba, roamingu UE od cholery - rozmowy/wiadomości/internet. A do tego - dzięki wyższemu nieco abonamentowi, za 30 zł (brutto oczywiście) numer z internetem LTE - 100 GB w ciągu dnia bez żadnych limitów nawet po przekroczeniu pakietu i 200 GB w nocy. Ja zwolennikiem SmartDom nie jestem akurat (sam mam za niskie abonamenty żeby skorzystać a i ich podwyższanie sensu nie ma bo zysk żaden na obniżce ceny innej usługi w związku z tym...), ale w jego przypadku za 80 zł (10 zł więcej od tego co twierdzisz, że trzeba w abonamencie trzeba zapłacić) ma rzeczy, o których możesz pomarzyć tylko ;-)

Odpowiedz