DAJ CYNK

UPC zmienia wygląd rachunków abonenckich

07.10.2013

Dodane przez: SirmarK

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 3102

Ważne 2

4

UPC Polska w ramach poprawy jakości obsługi klienta, rozpoczyna pilotaż nowego rachunku za usługi. Faktura dostępna tylko na życzenie.

UPC Polska w ramach poprawy jakości obsługi klienta, rozpoczyna pilotaż nowego rachunku za usługi.

Wybrana grupa klientów z regionów: Kraków, Warszawa i Gdańsk, otrzyma bardziej zrozumiałą i przyjazną wersję rachunków za usługi UPC. Pilotaż obejmie w sumie 70 tys. klientów i potrwa do końca 2013 roku. Zmiany obejmują nowy wygląd rozliczenia i faktury. Klienci indywidualni otrzymają tylko rozliczenia, a nie jak dotychczas rozliczenie i fakturę (mogą jednak otrzymywać fakturę na życzenie).

Zmiany w rozliczeniu obejmują:

  • rozdzielenie naliczeń za pełny miesiąc od naliczeń za część miesiąca (proraty)
  • rozdzielenie opłat za usługi abonamentowe od opłat jednorazowych, w tym naliczanych "za zużycie" (np. VOD)
  • prezentacja wszystkich usług, a nie tylko kategorii (telewizja, internet, telefon)
  • prezentacja połączeń telefonicznych wykorzystanych w ramach pakietu i poza pakietem
  • nowoczesna szata graficzna (kolorowa w wersji elektronicznej)

Zmiany na fakturze to:
  • zmniejszenie liczby kolumn
  • nowoczesna szata graficzna
  • rozdzielenie opłat za usługi abonamentowe od opłat jednorazowych, w tym naliczanych "za zużycie" (np. VOD)

  • Źródło tekstu: UPC

    Tagi: upc
Komentarze
Zaloguj się
9. ~Namakon
0

2013-10-09 10:08:53

@6 nie wiem o co Ci chodzi, gdy ja dzwoniłem do ich BOKu by wyłączyć pakiety które mi na chama do umowy dołączyli czekałem raptem 6 minut przy naliczaniu oczywiście za minutę a nie za połączenie...

Odpowiedz

8. ~ghert
0

2013-10-08 15:41:38

ok jezeli to usprawni i faktury beda jasniejsze i bardziej zrozumiałe.

Odpowiedz

7. ~klient
0

2013-10-08 13:14:34

Lepiej niech odblokują klientom przegrywanie, z dysku nagrywarki UPC na zewnętrzną nagrywarkę i uaktywnię wreszcie port USB, w dekoderze z nagrywarką Mediabox CISCO, do nagrywania bezpośrednio na dysk klienta.

Odpowiedz

6. ~lumia
0

2013-10-08 10:21:28

Poprawa jakości klienta, dobre sobie. Niech wpierw skrócą czas oczekiwania na infolinii, i droga UPC jak dzwonię do działu technicznego to nie po to by konsultant wciskał mi usługi tylko by rozwiązał mój problem z waszymi usługami.

Odpowiedz

5. ~
0

2013-10-08 03:40:20

Lol, a przypadkiem nie zaczynają dofinansowania punktów obsługi, by mogli zmienić papier toaletowy z szarego na biały?

Odpowiedz

4. ~
1

2013-10-07 20:47:51

a co to da oprócz tego że ten kto wymyślił łyknie premie?

Odpowiedz

3. ~
-1

2013-10-07 18:10:04

@2 jak sobie zamówisz 2 internet to będziesz miał 2 super rachunki, a nie jeden. Powinieneś się cieszyć.

Odpowiedz

2. ~ajrock
-1

2013-10-07 18:04:19

A co ja będę miał z tego?

Odpowiedz

1. ~lukasdtm
1

2013-10-07 18:01:58

A gdzie obrazek nowej faktury???

Odpowiedz