DAJ CYNK

UPC wdraża rozwiązanie CallPage

27.09.2017

Dodane przez: msnet

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 54

Ważne 4

3

CallPage to autorskie rozwiązanie zwycięzcy czwartej edycji programu Think Big. UPC obiecuje, że wystarczy 28 sekund na uzyskanie połączenia z konsultantem.



CallPage to autorskie rozwiązanie zwycięzcy czwartej edycji programu Think Big. UPC obiecuje, że wystarczy 28 sekund na uzyskanie połączenia z konsultantem.

CallPage ma być udogodnieniem dla osób, które preferują kontakt telefoniczny z konsultantem, ale nie nie mają ochoty lub czasu czekać na połączenie na infolinii. Zamiast tego mogą wpisać swój numer w pojawiającym się na stronie internetowej UPC okienku, a konsultant dzwoni do nich sam. Rozwiązanie do dało autorom wygraną podczas czwartej edycji programu Think Big.



Niezmiernie nas cieszy, że zadeklarowane po zwycięstwie w programie Think Big zaproszenie do współpracy, przełożyło się na realny, biznesowy projekt. Nasze narzędzie zwiększa konwersję na stronie nawet o 75%, pomaga w domykaniu sprzedaży i zwiększa satysfakcję klientów, którzy dzięki widgetowi mogą szybko i wygodnie skontaktować się z firmą. Wierzę, że UPC szybko odczuje pozytywne następstwa rozwiązania CallPage - powiedział Ross Knap, CEO CallPage.

Dbamy o pozytywne doświadczenia klientów na każdym poziomie naszej działalności. Chcemy, żeby byli zadowoleni z kontaktu z konsultantami, a finalnie z oferowanych usług. CallPage to gotowe rozwiązanie służące naszym klientom, ale też wspierające sprzedaż. Dlatego zdecydowaliśmy o jego wprowadzeniu na stronie internetowej - powiedziała Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes.

Jak to wszystko działa? CallPage to narzędzie na stronie internetowej UPC Polska i UPC Biznes, które umożliwia natychmiastowe oddzwonienie do osób zainteresowanych ofertą firmy. System wykrywa potencjalnego klienta i wyświetla mu pop-up z propozycją darmowego połączenia, a następnie łączy użytkownika z dyspozycyjnym pracownikiem w ekspresowym tempie, około 28 sekund. Według UPC narzędzie znacząco wpływa na poziom komfortu klientów, którzy sami mogą także wybrać dogodny dla siebie moment na bezpośredni kontakt z konsultantem UPC, wpisując preferowaną datę i godzinę w okienku pojawiającym się na stronie internetowej.

Czy w 28 sekund da się dodzwonić do konsultanta w BOK-u?

Źródło tekstu: UPC

Komentarze
Zaloguj się