DAJ CYNK

UPC ruszyło z kampanią reklamową usługi MyPrime

16.01.2015

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 4005

Ważne 0

0

UPC Polska ruszyło z nową kampanią reklamową, promującą usługę MyPrime Filmy i Seriale. To ponad 1000 filmów i seriali bez żadnych limitów, które można oglądać również na laptopie, tablecie i smartfonie w domu i poza domem za 20 zł miesięcznie.

UPC Polska ruszyło z nową kampanią reklamową, promującą usługę MyPrime Filmy i Seriale. To ponad 1000 filmów i seriali bez żadnych limitów, które można oglądać również na laptopie, tablecie i smartfonie w domu i poza domem za 20 zł miesięcznie.

My Prime Filmy i Seriale to element większej całości - Horizona, którego komercyjna sprzedaż ruszyła wczoraj. Ta nowoczesna usługa wyznacza trendy w korzystaniu z cyfrowej rozrywki na polskim rynku.

W ramach usługi MyPrime Filmy i Seriale klienci otrzymają dostęp między innymi do takich produkcji jak House of Cards, Hannibal, Przekraczając granice, Gotowe na wszystko, Zagubieni, czy też Castle. Dzięki współpracy z SPI International klienci Telewizji Cyfrowej UPC będą mogli w każdej chwili obejrzeć na platformie także najlepsze produkcje filmowe ostatnich lat. Wśród nich znajdą się między innymi: Sin City, Nieustraszeni Bracia Grimm, Między słowami, Zakochany bez pamięci, Magic Mike, Adrenalina czy Iluzjonista, a także wielokrotnie nagradzane tytuły przeznaczone dla amatorów ambitnego kina, na przykład Autor Widmo czy Człowiek, który gapił się na kozy. Pakiet MyPrime Filmy i Seriale to także rozrywka dla najmłodszych - znajdą tu około 450 bajek i filmów dla dzieci. W ramach nowej usługi udostępnione zostaną filmy takie jak Asterix i Wikingowie czy Żółwik Sammy: w 50 lat dookoła świata.
Oferta będzie sukcesywnie rozbudowywana o kolejne tytuły. W planie są już między innymi Dynastia Tudorów, Orange is the New Black i Breaking Bad.

Nowa kampania reklamowa to kontynuacja znanego i lubianego formatu MegaRodzinki, w nowej odsłonie występuje aktorka Ewa Kasprzyk, która wciela się w rolę MegaTeściowej. Jest to pierwsza odsłona wielomiesięcznej kampanii promującej produkty telewizyjne od UPC. Projekt realizowany był z udziałem techniki, która po raz pierwszy była zastosowana w produkcji polskiej reklamy. W efekcie udało się zaprzeczyć prawom fizyki.



Zobacz: Platforma Horizon dostępna dla wszystkich w sieci UPC

Źródło tekstu: UPC

Tagi: MyPrime upc
Komentarze
Zaloguj się
9. ~MoNt
0

2015-01-18 13:14:07

Dziwna sytuacja... Czy Pani z dużym dekoltem jeszcze w grudniu nie była tylko sąsiadka? Oprócz drogich usług trendy zaczyna byc romans z sąsiadem

Odpowiedz

8. kokos-
0

2015-01-18 12:19:05

Włączyłem w grudniu ta usługę na probe co prawda tylko w domu bo była za darmo ale nie mają zbyt bogatej kolekcji w tej usłudze.

Odpowiedz

-1

2015-01-17 12:55:07

Dobra tylko taka Joanna Brodzik ( "Kasia i Tomek" ) mogła by pokazać dużo więcej ( ładniej/młodziej itp ) w reklamie Cyfrowego Polsatu od Pani Kasprzyk czy też Pani Szatan w reklamie Play a tego nie robią.Daleko mi do tego by dorabiać jakieś ideologie typu "seksizm" czy "skandal,szok,niedowierzanie" ale jak ktoś ma potrzebę popatrzeć na to i owo,wie chyba gdzie tego szukać a nie skrywać to pod płaszczykiem pakietu MyPrime, gdzie takich filmów zresztą nie zobaczymy :-)

Odpowiedz

6. ~Calm7
0

2015-01-17 12:39:09

Obcisłe stroje, i cztery cycki we dwoje ;-)

Odpowiedz

5. ~
0

2015-01-17 12:37:28

@3przypomnę tylko reklamę media expertu z Dodą:

Odpowiedz

0

2015-01-17 12:26:24

3: Nie bez powodu w reklamie dosłownie czegokolwiek, często można zobaczyć skąpo ubraną panią lub chociaż ładną, normalnie ubraną, która się do nas uśmiecha i wdzięczy. To przyciąga wzrok zarówno mężczyzn jak i kobiet... a tu dodatkowo mamy do czynienia z konwencją komiksowych amerykańskich superbohaterów - a więc obcisłe stroje obowiązkowe. :)

Odpowiedz

2015-01-17 12:06:43

Czy tylko ja mam wrażenie,że UPC strasznie eksponuje biusty w tej reklamie? Co to zachęta do zakupu tych trzech "dorosłych" kanałów dostępnych w moim Cisco?

Odpowiedz

2. ~Aen21
-1

2015-01-16 20:29:17

Żenująca jakość obsługi klienta. Takich baranów jacy pracują w BOK UPC w życiu nie słyszałem przez telefon. Banda oszustów krętaczy i himerycznymi dzieci

Odpowiedz

1. ~dfe
1

2015-01-16 15:36:08

Widzę, że Pani, która chciała przejść przez ściane, z poprzednich wersji reklam UPC, w końcu przeprowadziła się do sąsiada

Odpowiedz