DAJ CYNK

UPC Biznes z Gwarancją SLA

13.10.2014

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 3890

Ważne 1

2

UPC Biznes wprowadza do oferty dla małych firm Service Level Agreement (SLA), czyli Gwarancję Świadczonych Usług - w razie awarii klient ma gwarancję przywrócenia działania usług w czasie nie dłuższym niż 6 lub 12 godzin.

UPC Biznes wprowadza do oferty dla małych firm Service Level Agreement (SLA), czyli Gwarancję Świadczonych Usług - w razie awarii klient ma gwarancję przywrócenia działania usług w czasie nie dłuższym niż 6 lub 12 godzin.

Oferowana od dziś przez UPC Biznes - Gwarancja SLA - zapewnia usunięcie ewentualnych przerw w świadczeniu usług w 2 wariantach czasowych - 6 lub 12 godzin. Powyższe gwarancje dotyczą godzin roboczych - od 7:00 do 22:00 przez 7 dni w tygodniu, przy założeniu udostępnienia technikom lokalu w celu umożliwienia dokonania napraw.

W razie niedotrzymania przez UPC gwarantowanego terminu usunięcia awarii, klient otrzymuje zwrot części kwoty faktury. W przypadku wariantu 6-godzinnego jest to 20%, a w opcji 12-godzinnej - 15%. Bonifikata dotyczy wszystkich usług klienta, w tym Gwarancji SLA. Każdy kolejny dzień zwłoki, to kolejna bonifikata, aż do wyzerowania opłat (rabat nie może przekroczyć wartości faktury).

Miesięczne koszty usług SLA w UPC Biznes przedstawiają się następująco:

  • Gwarancja SLA 6 h - 59 zł (72,57 zł z VAT),
  • Gwarancja SLA 12 h - 19 zł (23,37 zł z VAT).

Do powyższych opłat należy doliczyć jednorazowy koszt aktywacji wynoszący 8,20 zł (10,09 zł z VAT).

Zobacz: regulamin usługi

Źródło tekstu: UPC, wł

Komentarze
Zaloguj się
10. ~pszemeq
0

2014-10-14 09:53:27

@6 SLA nie znaczy, dostępności usługi na poziomie 99,99(...)% jak napisałeś ( na marginesie zastanów się co w praktyce oznaczałaby taka dostępność czegokolwiek) a jedynie stanowi bazę do określenia poziomu gwarantowanej dostęności.Jeśli dostwawca deklaruje SLA na poziomie ( tu wstaw procent) to oznacza, że usługa powinna być dostarczona w takim modelu. Czy czasy deklarowane przezt UPC są dobre czy nie to zupełnie inna sprawa. W sumei zależy do czego Ci to potrzebne. Jeśli pracujesz w oparciu o sieć to raczej słabo, jeśli jesteś domowym uzytkownikiem to pewnie jest to do przyjęcia

Odpowiedz

9. ~Marek
0

2014-10-13 19:52:28

W Orange stacjonarnym jest też SLA:Premium czyli naprawa do 4hProgres czyli naprawa do 8Hi to niezależnie od pory dnia i nocy.Ogólnie słaba ta oferta UPC

Odpowiedz

8. ~
2

2014-10-13 18:25:20

Pamiętam segmenty SLA w TP raban a ludzi mało i pupa blada kary walili jak trza

Odpowiedz

7. ~Syn Ksiedza
0

2014-10-13 18:06:19

mkkot: a ty mysliszze u innych opow jak to wyglada? szczerze powiedziawszy, bedac jeszcze w polsce, mialem UPC w firmie i bylem mega zadowolony. ani jednej awarii przez rok czasu. natomiast netia, ktora swiadczyla nam swiatlem dwa lacza (>100Mbit/s), zaliczyla w tym czasie kilka padow. oczywiscie BGP ratowalo nam d*pe, ale za te pieniadze, to sie oczekuje czegos innego.

Odpowiedz

6. ~
0

2014-10-13 17:58:17

To jakaś bzdura! SLA oznacza uptime 99,99(...)% a nie że naprawią za ileśtam godzin.

Odpowiedz

5. ~mkkot
0

2014-10-13 17:40:13

Słabe to SLA moim zdaniem. W drozszej opcji stanie sie cos o 17, naprawia jutro. W tanszej naprawia jutro. Kara umowna niska. Powstanie jakis spory trudnorozwiazywalny problem, oddadza za fakture. Takie warunki moga miec klienci indywidualni w neostradzie, nie zebym komus polecal.

Odpowiedz

4. ~rysal
0

2014-10-13 17:38:15

@xxx - już jest :)

Odpowiedz

3. ~zdeprawowany
2

2014-10-13 17:37:56

Na co komu Play w ogóle?

Odpowiedz

2. ~error
-3

2014-10-13 17:31:27

Na co komu telefon stacjonarny?

Odpowiedz

1. ~xxx
-2

2014-10-13 16:43:40

Formuła Stacjonarna w Play nadchodzi.

Odpowiedz