DAJ CYNK

UKE sprawdza co się dzieje z Vectone Mobile

25.02.2016

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 5993

Ważne 11

2

UKE rozpoczął postępowanie wyjaśniające w sprawie przyczyn zaprzestania świadczenia usług przez Vectone Mobile. Informuje też jak odzyskać pieniądze.

UKE rozpoczął postępowanie wyjaśniające w sprawie przyczyn zaprzestania świadczenia usług przez Vectone Mobile. Informuje też jak odzyskać pieniądze.

W związku z docierającymi do Urzędu Komunikacji Elektronicznej informacjami, że usługi Vectone Mobile są niedostępne dla użytkowników końcowych, z uwagi na zawieszenie świadczenia usług hurtowych na rzecz Mundio Mobile Sp. z o.o. (operatora Vectone Mobile) przez partnera infrastrukturalnego Spółki, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej - z uwagi na realne zagrożenie interesów użytkowników końcowych - prowadzi obecnie postępowanie wyjaśniające w tym zakresie - czytamy w komunikacie UKE.

Użytkownicy Vectone Mobile, zarówno w sprawie braku możliwości wykorzystania zakupionych doładowań jak i reklamacji z żądaniem wypłaty odszkodowania z tytułu niewykonania/braku świadczenia usług przez dostawcę (w tym przypadku Mundio Mobile), powinni kontaktować się ze spółką drogą pocztową i przesyłać reklamację na adres: Mundio Mobile Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 56C, 00-803 Warszawa lub elektronicznie: support@vectonemobile.pl. Korespondencja ta może być również kierowana do wiadomości UKE.

Abonenci operatora Vectone Mobile, którzy ubiegają się o zwrot niewykorzystanych środków, pozostałych w dniu zawieszenia świadczenia usług na rzecz abonentów - według zapewnień spółki - otrzymają taki zwrot na podane konto bankowe.

W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości UKE zaprasza do kontaktu z Centrum Informacji Konsumenckiej UKE pod numerem telefonu 801 900 853 (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego) lub 22 53 49 174, od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:15 - 16:15.

Zobacz: Koniec Vectone Mobile?
Zobacz: [Aktualizacja II] Vectone Mobile po dwóch latach rozpoczął działalność w Polsce

Źródło tekstu: UKE

Komentarze
Zaloguj się
34. ~xy
0

2016-02-27 13:48:44

wlo, zgadzam się ogólnie, nikogo nie bronię tylko zdziwiony jestem propozycja gościa z kom. 20 - jeśli ktoś numer jednak przeniósł.

Odpowiedz

33. ~Mexille
0

2016-02-27 12:04:22

wlo: Moim zdaniem nawet głupi nie przeniósł tam swojego głównego numeru

Odpowiedz

32. wlo
0

2016-02-27 11:15:07

31 - tego nie wiem. 29 pisze, ze jednak ktoś przeniósł - i staje w jego obronie ;-)

Odpowiedz

31. ~Mexille
0

2016-02-27 11:13:35

wlo: A kto tam numer zdążył przenieść? To to ledwo co ruszyło i padło.

Odpowiedz

30. wlo
0

2016-02-27 10:55:06

29- w życiu bym mojego kilkunastoletniego numeru do czegoś takiego nie przeniósł ;-) Jak ktoś głupi, to ma problem. Numer musi zmienić ;-)

Odpowiedz

29. ~xy
1

2016-02-26 10:03:18

@20: Ktoś miał jeden z pierwszych numerów od kilkunastu lat, a Ty go po starter wysyłasz? Oj, chłopcze właśnie...

Odpowiedz

28. ~
0

2016-02-25 20:36:08

Heyah to T-Mobile (ta sama spółka - T-Mobile Polska S.A.).NJU to Orange (Orange Polska S.A.)Plush to Plus (Polkomtel sp. z o.o.),wRodzinie = Aero2 sp. z o.o.

Odpowiedz

27. ~
1

2016-02-25 20:33:07

@26: Piszesz bzdury. Virgin Mobile Polska sp. z o.o. to osobna spółka (MVNO), która tylko korzysta z infrastruktury Play (w tym zasięg, platforma IT - billing, i te sprawy).@23: Operatorem RedBull Mobile jest P4 sp. z o.o. (Play, a nie osobna spółka, czy jest to tylko oferta Play, a nie MVNO)Jedyny, który ma w tej sprawie rację to @25.Prezes VM Polska (Grażyna Piotrowska-Oliwa) wspominała w wywiadzie dla Telepolis, że organizują przetarg na własną platformę IT, co ma być jednym z etapów dalszego uniezależniania od Play.

Odpowiedz

26. ~
-1

2016-02-25 19:09:46

Virgin to Play.

Odpowiedz

25. mikkel
1

2016-02-25 19:03:46

Jeśli ktoś wierzy mimo wszystko że VM to kolejna taryfa to:1. Nie jest uważnym czytelnikiem telepolisu ponieważ była mowa o oddzieleniu systemu biulingowego itp itd etc2. Obraża virgina poważną sieć sądząc że plej jest operatorem takiej marki3. Niech sobie wejdzie tutaj: i niech nie opowiada więcej głupot.

Odpowiedz

24. wlo
1

2016-02-25 18:13:53

Ta spółeczka już od połowy 2014 roku ma odebrane przyznane pule numeracji (jak pamiętam ponad 100 tysięcy numerów mieli). Ile kosztuje 1 numer? Może ich stać nie było na opłacenie przyznanych zasobów?

Odpowiedz

23. ~Zibi
0

2016-02-25 17:54:02

A Red bull Mobile?To także play.

Odpowiedz

22. ~Mexille
2

2016-02-25 17:13:21

A gdzie są ci, co tak zachwalali Vectone? Że przyjdzie Vectone i pozamiata?! No gdzie?

Odpowiedz

21. ~jarko
2

2016-02-25 16:36:09

@20 ja nie panikuję, piszę co myślę. Jest demokracja. Nie mialem żadnego numeru w Vectone ale inni ludzie potracili. Bronisz oszustwo i naciągactwo? Zlotowka, czy tysiąc zlotych... Uczciwa firma powinna oddać wszystko co do grosza

Odpowiedz

20. ~
-2

2016-02-25 16:31:28

@18 nie panikuj, ile tej kasy straciłeś chłopcze? i nie stać cię na starter innej sieci za 5 zł?

Odpowiedz