DAJ CYNK

tuBiedronka - 19 groszy za minutę i darmowe usługi w sieci

29.03.2013

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 18816

Ważne 18

3

Od 22. kwietnia tuBiedronka zmienia cennik. Będą bezpłatne rozmowy i SMS-y wewnątrz sieci oraz tańsza minuta do innych sieci, bo za 19 groszy - wynika z informacji TELEPOLIS.PL. Taktowanie połączeń pozostało takie samo - co 15 sekund 1/4 stawki. SMS tanieje o 2 grosze, do 12 groszy.

Od 22. kwietnia tuBiedronka zmienia cennik. Będą bezpłatne rozmowy i SMS-y wewnątrz sieci oraz tańsza minuta do innych sieci, bo za 19 groszy - wynika z informacji TELEPOLIS.PL. Taktowanie połączeń pozostało takie samo - co 15 sekund 1/4 stawki. SMS tanieje o 2 grosze, do 12 groszy.

Dotychczasowe nominały doładowań zostaną zastąpione przez nowe:

  • 5 zł, przedłużający ważność połączeń wychodzących o 5 dni,
  • 10 zł, przedłużający ważność połączeń wychodzących o 14 dni,
  • 20 zł, przedłużający ważność połączeń wychodzących o 30 dni,
  • 30 zł, przedłużający ważność połączeń wychodzących o 60 dni.

Konto po zablokowaniu połączeń wychodzących będzie aktywne jeszcze przez 30 dni - w tym czasie można odbierać połączenia przychodzące. Pomimo tego, że zgodnie z regulaminem tuBiedronka usługi telekomunikacyjne świadczy PTC, sprawdzenie salda konta kodem USSD jest bezpłatne.

Dodatkowo, od 19. marca pojawiła się opcja transmisji danych w cenie 12 groszy za każde rozpoczęte 100 kB (oddzielnie naliczanie dla danych wysyłanych i otrzymywanych).

Zobacz: cennik tuBiedronka ważny od dnia 19.03.2013r.


Źródło tekstu: wł

Tagi: tubiedronka
Komentarze
Zaloguj się
131. ~jacek
0

2014-08-01 20:12:59

*** z taka biedronka rozmawialem 5.17sek. a *** naliczyl 7.56 sek ciekawe gdzie jest to niby 19 gr. za min. dzw. do konsultanta 11 min.i slychac tylko melodie zlodzieje piers.....

Odpowiedz

130. ~spustu
0

2013-04-04 16:10:54

moim zdaniem heyah i play mają lepsze. mógłby mi ktoś pomóc w sprawie nokii n95? http://zapytaj.onet.pl/Category/017,008/2,24102820,Ktory_telefon _lepszy.html błaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagam. pzdr :)

Odpowiedz

129. ~
-1

2013-03-31 23:56:17

117, taki T wprowadziło że klienci prywatni nie mogą przez APS przedłużyć umowy tzn mogą zawrzeć umowę ale na telefon muszą czekać aż przyjedzie kurier, to równie dobrze bez salonu mogą przedłużyć umowę telefonicznie albo przez internet, tak samo kurier dostarczy telefon z tą różnicą, że z umową, ale to niewielka różnica jeśli ktoś jest zdecydowany na korzystanie z usług sieci, a co do telefonów za 1 zł to miej pretensje do samych sieci komórkowych, że przyzwyczaiły ludzi, którzy się nie znają na marketingu, ludzi starszych, ludzi którzy się nie interesuja ofertami za bardzo, że telefon jest za 1 zł, temu wszystkiemu są winne sieci komórkowe i reklamy w których ludziom pokazują że telefon jest już za 1 zł, nie popieram bezmyślności ludzi ale rozumiem, że ludzie mogą nie rozumieć, że telefonu za 1 zł nie dostaną w każdej taryfie bo w reklamie jakoś sieci specjalnie nie mówią w jakiej taryfie z jakim abonamentem płatnym co miesiąc telefon jest za 1 zł, więc ja się takim ludziom nie dziwie, dziwie się tobie, że używasz tego jako argumentu skoro to sieci kreują rynek i to do sieci te pretensje możesz kierować, nie do ludzi, którzy tylko gdzieś zobaczyli reklamę w której nie było za dużo szczegółów napisanych.

Odpowiedz

128. ~
-1

2013-03-31 23:50:09

117, co z tego, że jest jakaś opłata za jeden numer od sieci komórkowych do UKE ? jak ktoś ma więcej numerów np. abonament i na kartę, z czego z abonamentu krzysta więcej i daje zarobić sieci to sieć ma zarobek i ten zarobek, który ci którzy korzystają z abonamentu pokrywa opłatę za inny numer albo numery, który mają na kartę dla pakietów albo dla dzieci, do alarmu samochodowego który dzwoni i informuje o próbie włamania, zastosowania kart sim są różne i nie można tak wąsko patrzeć, że jest opłata za numer bo ta niewielka opłata może być pokrywana z zysku sieci np. z zysku z rozmów ponad abonamentem albo z zysku z abonamentu, chyba nie myślisz, że sieci na abonamentach i minutach wliczone w te abonamenty czy stawkach za minutę rozmowy w ofertach na kartę nie zarabiają, oczywiście, że zarabiają, a jak zarobki dla sieci są małe to proponuje zamknąć część salonów, jeśli to będzie za mało to sieć może przejść na model sprzedaży wirtualny, że klient zamawia przez internet, dostarcza kurierowi ksero dokumentów albo wcześniej wysyła skany zanim sieć wyśle kuriera, oczywiście zanim zamówi cokolwiek zgadza się klient na sprawdzenie czy zalega z płatnościami i sieć nawet wirtualnie może sprawdzić sobie czy warto wysyłać klientowi telefon z umową czy nie, tak samo jak to dziś robią eShop-y każdej sieci, w takim modelu cena za minutę i abonamenty czy oferty na kartę nie muszą być wysokie.

Odpowiedz

126. ~
-1

2013-03-31 23:34:13

117, jak się konsultantom nie opłaca branża komórkowa to może przyszedł czas na zmianę branży, system luksusowego korzystania z komórki i w ogóle system w którym komórka jest luksusem oby nigdy nie powrócił, w wielu krajach rozwiniętych komórka służy do codziennego użytku, w Polsce niestety jeszcze nie bo ceny do PLAY takie sieci jak O czy T nie obniżają wszystkim z automatu tylko tym, którzy sami się o to postarają, czyli jest jasny sygnał, że dalej chcą skubać klientów choć te sieci same płacą mniej za połączenia do PLAY od kiedy UKE obniżyło stawki MTR do PLAY, jak ten system ma na tym polegać, że komórka to luksus i płać człowieku minimum 1 zł za minutę rozmowy w sieci, poza sieć 3 zł za minutę i 60 gr za jednego sms to taki system musi się zawalić, już ludzie wolą kupić ofertę na kartę i telefon na wolnym rynku, żeby mieć normalne oferty, nikt rozsądny nie chce telefonu za 1 zł w abonamencie 30 zł ale niech te telefony nie kosztują 1 000 zł i więcej tylko niech te sieci sprowadzą takie telefony, które będą kosztować normalne pieniądze np. 50 - 100 - 150 - 200 zł, a nie 1 000 zł czy około 2 000 zł albo jeszcze więcej bo sieć musi sobie doliczyć jeszcze za prestiż a to, że klient decyduje się na płacenie i korzystanie z usług sieci przez przynajmniej dwa lata się nie liczy to idzie taki klient do MediaMarkt czy innego Saturna czy jeszcze gdzieś indziej kupuje telefon taniej niż w sieci komórkowej z gwarancją bez sim locka,po cenie tańszej niż w sieci komórkowej z umową tylko, że bez umowy w takim sklepie kupuje i starter na kartę i ma zestaw do rozmów po np. 13 gr za minute do każdej sieci, problem w tym, że sieci nie doceniają lojalności klientów, jak ktoś się wiąże z siecią to powinien mieć jakieś lepsze warunki niż ludzie kupujący telefon na wolnym rynku, a niestety nie zawsze tak jest, nie piszę tu tylko o abonamencie który sam napisałeś, piszę o ka

Odpowiedz

124. ~
-2

2013-03-31 19:32:32

123 haha ale biznesmen jesteś, Balcerowicz to mała pesteczka przy Twoich teoriach ...hahaha Nie ma miejsca haha jak to zmierzyłeś?? Nobla masz z matematyki jak nic!!

Odpowiedz

123. ~
-1

2013-03-31 12:06:26

122, Virgin PL ma niewiele wspólnego z Bransonem. W PL jest to franczyza. Dobrze napisałeś "jakby poświęcił" - wiadomo, że nie poświęci, bo to biznes już mocno wyeksploatowany i na nowych graczy nie ma juz miejsca.

Odpowiedz

122. ~
-2

2013-03-31 10:59:19

Myślę że jeśli Sir Richard Branson by swoje całe imperium Virgin poświęcił telekomunikacji to mógł by wciągnąć takiego T-Mobila dziurką od nosa, facet ma w głowie tyle pomysłów że T ze swoimi durnymi pomysłami w PL. jak opłaty w pre paid za praktycznie wszystko oprócz wzięcia komórki do ręki , wygląda jak oferty operator z trzeciego świata .

Odpowiedz

121. ~
-1

2013-03-31 07:34:22

c.d. 120, jak będzie operator miał bardzo dobrą ofertę, to może sie nazywać dowolnie byle by nie obrażał swoja nawą nikogo.

Odpowiedz

120. ~
-1

2013-03-31 07:32:44

@116, słoneczny juz ci wyjaśnił a ja tylko dodam, w czym jest lepszy tesco mobile, Aldi, czy virgin, że czepiasz sie tuBiedronka i kraju polskiego? Biedronka jest obecnie najpręzniej rozwijającą się firmą handlową. Widziałem twoje komentarze i miałem cie za bardziej myślącego człowieka.

Odpowiedz

119. ~Słoneczny
-1

2013-03-31 01:24:33

@116. No widzę, że nie kumasz. Zainteresowanie jest duże bo "tuBiedronka" to kukiełka, którą macha PTC, czyli jeden z liczących się operatorów w Polsce. Ta oferta zapewne będzie dla nich małym barometrem, dzięki któremu będą wiedzieli jak układać w przyszłości inne oferty. Natomiast Virgin to samotny biały żagiel, który ma ograniczone fundusze praktycznie na wszystko.

Odpowiedz

118. ~mariano
-1

2013-03-31 00:59:05

spytała jaki, on odpowiedział że najtańszy. Sprzedaje na szybko samochód, w dobrej cenie, i nie chce żeby mu dzwonili później jeszcze przez miesiąc. Tak też się tworzy statystyka, w sumie nie dziwie się, iż tak ludzie robią.

Odpowiedz

117. ~mariano
0

2013-03-31 00:57:22

Bez twardych danych trudno nam dyskutować, twarde dane, wykresy mają "ci na górze" my możemy na jakimś tam małym poziomie analizować. Z danych, które są dostępne na telepolis widać, że rok 2007 był bardzo dobry dla operatorów, już wtedy mieli 41,5 mln kart sim (ile aktywnych naprawdę nie wiadomo, ale to inny problem od lat) Na przykładzie polkomtela miał on wtedy 6,5 mld obrotu, po 5 latach obrót wzrósł do 7,113 mld. Przy czym w 2011 było więcej. Rośnie ilość kart sim zmienia się ARPU, a zyski są podobne. Do czasu, ale dlaczego zyski są podobne? Choćby na przykładzie samych słuchawek subsydiowanie współczesnych telefonów to mit, i nie ma się co dziwić, w abo za 30 zł nie będzie już telefonu wartości 600 zł za 1 zł. Operatorzy przez te wszystkie lata robili co mogli aby zwiększać bazę klientów, obrót a i de facto zysk, ale wiedzą doskonale, że kiedyś ten system się zawali. Nowe pokolenie to nadzieja Play, ale jak ktoś zauważył to pokolenie myślące, liczące, które szybko może zmienić operatora. Play dziś sprzedaje marketing nie taryfy, taryfy abonamentowe są mało przejrzyste. Zresztą pisał o tym Witek w przewidywaniach na 2013 r, że tak się stanie. 8 lat temu ludzie przedłużali umowy, inni mówili nie przedłużajcie teraz, teraz kiedy najbardziej spadnie, 7 lat temu to samo, itd, i dziś słyszę to samo nie przedłużajcie umów będzie jeszcze taniej. Z punktu widzenia klienta naprawdę się cieszę, tylko czy za parę lat temu ten biznes będzie jeszcze działał? Usługi dodatkowe, świadomość, nowe pokolenie to wszystko może zburzyć dodatkowy zysk (który jest głównym) Chętnie bym na ten temat przeczytał felieton Witka, ale coś dawno nie piszę on. Tak przy okazji Witku ile kosztuję dziś opłata do UKE za jeden numer, którą ponosi operator? ostatnio byłem świadkiem jak w pobliskiej kolekturze toto lotka facet poprosił o zestaw startowy, pani w punkcie

Odpowiedz

116. ~JustMe
-2

2013-03-30 23:28:29

Biedronka? Jaki kraj taki operator. Czytałem tu kiedyś ze Virgin to lipa i za cienki jest, a tu proszę, takie zainteresowanie ofertą dyskontu. Nie kumam

Odpowiedz

115. ~?
-1

2013-03-30 21:46:00

A czy wy wszyscy prowadząc firmę chcielibyście być traktowani tak jak operatorzy? Po pierwsze obniżkę kosztów wymuszają klienci, po drugie obniżkę kosztów wymuszają regulatorzy rynku i komisja europejska po trzecie nakładane są systematycznie kary za nie realizowanie widzi mi się organów państwowych i po piąte widzi mi się klientów, które też ogranicza przychody operatorów i wreszcie konkurencja, która jak Play wprowadza no limit czy też jak Plus LTE. A jakoś po pierwsze trzeba się utrzymać trzeba utrzymać całą sieć sprzedaży, obsługi klienta i wreszcie konserwację i funkcjonowanie przekaźników. Dlatego zgadzam się z Wituckim, że mimo iż z mojego jako klienta punktu widzenia jest to niekorzystne usługi muszą kosztować drożej, inaczej spowodujemy kryzys na rynku telekomunikacyjnym. Przesycenie rynku kartami sim i internetem mobilnym jest ogromne i operatorzy muszą skupić się na poszukiwaniu innych źródeł przychodu. Na oferty już długo nie powalczą. chyba że dadzą no limit za złotówkę przez 6 m-cy np. ale to uczyni ich działalność nieopłacalną. No limit z resztą już ją po mału taką czyni.

Odpowiedz