DAJ CYNK

T-Mobile: wraca "gwarancja najniższych cen smartfonów"

20.03.2013

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 5200

Ważne 3

6

Gwarancja najniższych cen telefonów powraca do T-Mobile. Kilkanaście modeli telefonów z pakietami XL będzie teraz dostępnych z gwarancją najniższej ceny na rynku.

Gwarancja najniższych cen telefonów powraca do T-Mobile. Kilkanaście modeli telefonów z pakietami XL będzie teraz dostępnych z gwarancją najniższej ceny na rynku.

20. marca T-Mobile wprowadza gwarancję cen wybranych modeli telefonów. Są one dostępne w ofertach z pakietami XL, które oferują klientom optymalne pakiety usług w zależności od wysokości wybranego abonamentu. Gwarancja ceny telefonów obowiązuje przy porównaniu ceny do zbliżonej oferty konkurencji. Jeżeli mimo tego klient znajdzie zakupiony telefon w lepszej cenie u konkurencji otrzyma od T-Mobile zwrot różnicy w cenie w postaci upustu na abonament.

Klienci, którzy chcą zmienić operatora i korzystać już teraz z nowego telefonu od T-Mobile nie muszą czekać do zakończenia aktualnej umowy. T-Mobile przygotował dla nich rozwiązanie, które pozwala na otrzymanie nowego telefonu nawet 6 miesięcy przed jej zakończeniem. Do tego czasu klient nie ponosi opłat abonamentowych związanych z umową zawartą z T-Mobile.

W standardzie klienci otrzymają Pakiet XL w ofercie minutowej w zależności od wysokości abonamentu od 150 minut do wszystkich sieci krajowych aż do ponad 55 tys. minut miesięcznie do wszystkich krajowych sieci komórkowych. W ofercie multimedialnej oprócz pakietów XL możliwość swobodnego korzystania z Internetu z pakietami danych 500 MB, 1 GB oraz nawet 2 GB w zależności od wybranej wysokości abonamentu.

Pakiety XL można rozszerzyć o dodatkowe pakiety usług w promocyjnych cenach. Dla klientów zainteresowanych dużym pakietem SMS-ów T Mobile proponuje 100 tys. SMS-ów za 1,99 zł miesięcznie. Ciekawym rozwiązaniem jest możliwość aktywowania Sieci Rodzinnej, która oferuje każdemu z członków sieci 2 tys. minut również w cenie 1,99 zł. Oznacza to, że numery osób, które klient zaprosi do Sieci Rodzinnej otrzymują całkowicie bezpłatnie 2000 minut na rozmowy z pozostałymi członkami Sieci Rodzinnej. W tej samej cenie można aktywować Pakiet 44 640 minut pozwalający na praktycznie nieograniczone połączenia na krajowe numery stacjonarne.

Źródło tekstu: T-Mobile

Tagi: T-Mobile
Komentarze
Zaloguj się
36. ~zbig
0

2013-03-21 11:51:31

Zdarzało mi się, że iBOA nie działało, afery nie robiłem, mając świadomość, że to przejściowe. Również mam starą kartę sim. W telefonie też jest opcja wejścia na swoje konto w iboa, chyba nawet bez kodu teraz.

Odpowiedz

35. piotrzet
1

2013-03-20 16:34:31

34. nie salon tylko zadzwoń do suk o wiele lepsze oferty na przedłużenie

Odpowiedz

34. ~Darecki
0

2013-03-20 16:18:04

Ciekawa oferta znów w natarciu. I najciekawsze jest to, że kończy mi się umowa :) Wiedzieli kiedy ją wznowić. Jak jutro znajdę czas to odwiedzę salon T-Mobile.

Odpowiedz

33. ~
1

2013-03-20 15:01:49

25. Problem z zalogowaniem do iboa nie jest znowu taki nowy występuje od czasu do czasu tez nie mam pojęcia od czego to zależy

Odpowiedz

31. ~Altair
0

2013-03-20 14:45:48

Ostatnio jak mieli tą promocję (chyba rok temu jeśli dobrze pamiętam) to wywołało spory spadek cen smartfonów w popularnych abo 59-69 (zwłaszcze przypomina mi sie NeoV :) )jeśli tym razem też bedzie oznaczało początek wojny cenowej to dobrze.

Odpowiedz

30. ~konsultant
1

2013-03-20 14:12:18

ja mam kartę swoją w t-mobile wcześniej w erze od 14 lat i wszystko działa dobrze a jest jeszcze wycięta teraz bo była potrzeba mini do xperi u

Odpowiedz

29. AbrahaM
-2

2013-03-20 14:10:43

WitekT: opust, nie upust, jak już chcesz być hiperpoprawny językowo. Aczkolwiek na skutek wieloletniego używania złej formy, zaczęto ją także uznawać za prawidłową, tak jak w wypadku wziąć i wziąść.

Odpowiedz

28. ~kokosal
0

2013-03-20 13:25:15

@27 Ja mam starą kartę i te same kłopoty z kodami i logowaniem. A jak ten gość Ci gada, ile masz na koncie, to wciśnij dowolny guzik to go uciszysz :)

Odpowiedz

27. ~
0

2013-03-20 13:14:09

@26 Moja karta SIM jest nowa, jakieś ma 5 miesięcy, numer z 7 na początku, z tym ich iboa mam bardzo częste problemy. Najczęściej nie dostaję smsa od razu, który potrafi przyjść nawet po kilku godzinach, zdarzało się, że w nocy (2-3) przychodziły i budziły mnie. Drugim problem jest jak mam koło 3 zł na karcie odzywa się głos w słuchawce, że trzeba konto doładować, co jest wkurzające, a co gorsze jak przestanie ten głos gadać nie łączy mnie. Dopiero średnio po 3-4 próbach uda się nawiązać połączenie. No chyba, że doładuję konto i jest ok.

Odpowiedz

26. ~
1

2013-03-20 13:07:24

@24 słyszałem taką teorię, że ten kto ma nowe karty sim T nie ma problemów, a kto ma starą z logiem Era ma problemy. Nie wiem, czy to prawda, ale sami na fb przyznają, że ''są świadomi'' problemów i starają się to jak najszybciej naprawić

Odpowiedz

25. ~Zenefir
1

2013-03-20 13:07:10

~22 jestem w T-Mobile, a wcześniej w erze, od 6lat, nigdy nie miałem większych problemów z I-BOA, a jak czasami się coś tam pojawiało, to było tymczasowe, co jednak nigdy nie utrudniało mi jakoś życia. Ostatnio owszem, od bodaj tygodnia mam problem z zalogowaniem się, a jak w końcu się uda, to zaraz wywala, ale myślę, jakoś to przeżyję póki *100# działa ;) Kiedy w moim banku przez jeden dzień nie działał system bankowości elektronicznej, bo prowadzili jakieś prace modernizujące i coś poszło nie tak, to również leciało wiele ostrych słów w kierunku tegoż banku. To normalne, że ludzie tak reagują.

Odpowiedz

24. piotrzet
0

2013-03-20 13:01:30

22. ja się prawie codziennie loguje i żadych problemów jeszcze nie miałem

Odpowiedz

23. ~Pulok
0

2013-03-20 12:58:19

sa tak dobrzy ze nawet doda od nich odchodzi...

Odpowiedz

22. ~kokosal
-1

2013-03-20 12:57:30

Ogólnie ceny w tych pakietach XL nie są złe, ale jeśli zdecydujecie się na T to musicie być przygotowani na wieczne problemy z obsługą Waszych kont abonenckich na iBoa.pl. System ten ostatnio częściej nie działa, niż działa. Na ich wallu na fb jest coraz więcej sfrustrowanych klientów, którzy nie mogą zajrzeć w swoje konta. Informatycy chyba śpią. Z itaktak.pl to samo. Jak wpisuje kod jednorazowy to wywala błąd, jak nie wywala, to kod nie przychodzi. Wczoraj jedynie o dziwo działało, a rano już nie dostałem kodu, teraz nie sprawdzałem. Powinni te systemy (w tym billingowy w pre-paidach) od nowa postawić i dokupić serwery bo chwalą się, że mają najwięcej klientów, a ich systemy tej liczby nie ogarniają.

Odpowiedz

21. ~:)
0

2013-03-20 12:40:59

T-mobile dziękujemy... Jesteście najlepszą siecią w kraju...

Odpowiedz