DAJ CYNK

T-Mobile wprowadził usługę, jakiej nie ma żaden z operatorów. Kto skorzysta?

Mieszko Zagańczyk

Taryfy, promocje, usługi

T-Mobile wprowadził kolejne ułatwienia dla osób niesłyszących

T-Mobile wprowadził kolejne ułatwienia dla osób niesłyszących. Od początku roku we wszystkich salonach sprzedaży oraz poprzez infolinie klienci mogą skorzystać z usługi tłumacza języka migowego.

T-Mobile podkreśla, że od kilku lat aktywnie działa na rzecz wsparcia różnorodności oraz włączenia. Jednym z istotnych elementów tej strategii operatora jest zwrócenie uwagi na potrzeby osób z niepełnosprawnościami

Głusi mogą od początku 2022 roku skorzystać ze wszystkich dostępnych form kontaktu. Korzystając ze strony www.t-mobile.pl/c/migam, niesłyszący klienci mogą połączyć się z tłumaczem języka migowego online, który będzie uczestniczył w rozmowie pomiędzy tą osobą a pracownikiem contact centre T-Mobile.

W T-Mobile dążymy do tego, aby klienci byli zawsze w centrum naszych zainteresowań. Chcemy być dostępni dla wszystkich, bez żadnych granic i na takich samych zasadach. Dlatego bardzo się cieszę, że dzięki pracy zespołu odpowiedzialnego za przygotowanie najlepszych udogodnień dla klientów, udało nam się dziś jako pierwszemu operatorowi w Polsce wprowadzić we wszystkich naszych sklepach oraz na infolinii w pełni profesjonalne rozwiązanie obsługi osób Głuchych. Wierzę, że znacząco poprawi to komfort obsługi naszych klientów oraz będzie budować ich najlepsze doświadczenia i satysfakcję.

 – mówi Andreas Maierhofer, Prezes T-Mobile Polska.

Operator zdecydował się także rozszerzyć dostępność usługi tłumacza migowego z wybranych 120 salonów do wszystkich salonów sprzedaży, których jest ponad 600 w całej Polsce. W każdym z tych miejsc klient może liczyć na połączenie, które przeprowadzi pracownik danej placówki.

Jesteśmy dumni z podejścia T-Mobile do zapewniania dostępności w sposób kompleksowy. Współpracujemy od wielu lat i cieszy nas, że dzięki usłudze Tłumacz Migam zapewniamy Głuchym zdalny dostęp do profesjonalnych tłumaczy polskiego języka migowego

 – komentuje Przemysław Kuśmierek, Prezes Migam.org.

T-Mobile poinformował też, że w ramach swojej strategi wsparcia różnorodności oraz włączenia prowadzi szereg działań mających na celu edukację pracowników (webinary, szkolenia dla managerów, spotkania z osobami z niepełnosprawnościami, zajęcia na temat języka włączającego). Operator zwiększa także liczbę osób z niepełnosprawnościami zatrudnionych w strukturach T-Mobile.

Zobacz: T-Mobile łączy dwa światy - osób niesłyszących i słyszących
Zobacz: T-Mobile: nowa usługa zmniejsza ryzyko niechcianego przelogowania

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: T-Mobile Polska

Źródło tekstu: T-Mobile Polska