DAJ CYNK

T-Mobile wprowadza nowy standard obsługi firm

23.10.2015

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 9139

Ważne 9

14

T-Mobile Polska kontynuuje proces budowania nowego podejścia do biznesu. Zadowolenie i satysfakcja klientów są najwyższym priorytetem firmy. Dlatego, zaczynając od segmentu małych i średnich przedsiębiorstw stopniowo rozpocznie wprowadzanie nowych standardów obsługi wraz z ulepszoną ofertę dla lojalnych klientów.

T-Mobile Polska kontynuuje proces budowania nowego podejścia do biznesu. Zadowolenie i satysfakcja klientów są najwyższym priorytetem firmy. Dlatego, zaczynając od segmentu małych i średnich przedsiębiorstw stopniowo rozpocznie wprowadzanie nowych standardów obsługi wraz z ulepszoną ofertę dla lojalnych klientów.

T-Mobile Polska zmienia podejście zarówno do oferty, jak i obsługi. Operator przeprowadził dogłębną analizę rynku telefonii komórkowej i badania dotyczące oczekiwań klientów co do korzystania z usług świadczonych przez firmy telekomunikacyjne. Bazując na ich wynikach zaplanował istotne zmiany w działalności.

Chcemy zmienić nasze postrzeganie i zaprezentować nowe podejście. Planujemy zmiany we wszystkich obszarach funkcjonowania firmy patrząc na nie z perspektywy oczekiwań Klientów, począwszy od uproszczenia portfela produktów i usług, skończywszy na przearanżowaniu procesów wewnętrznych - mówi Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska.

W ramach nowego podejścia T-Mobile zobowiązał się, że:

  • będzie priorytetowo podchodził do obsługi przedsiębiorców dzięki przeznaczonej dla nich infolinii i dedykowanych stanowiskach dla firm w punktach sprzedaży,
  • 9 na 10 spraw rozwiązanych zostanie przy pierwszym kontakcie,
  • doceni staż w sieci, proponując stałym klientom ofertę lepszą od tej dla nowych użytkowników.

W ramach oferty Stali mają lepiej, klienci będą mogli wybrać jedną z trzech dodatkowych korzyści:
  • 2 x więcej Internetu,
  • nawigację NaviExpert w ofercie z telefonem lub pakiet Norton 360 w ofercie mobilnego Internetu LTE przez cały czas trwania umowy
  • nawet 200 zł rabatu na wybrane urządzenie.

Zmiany obowiązywać będą od 24. października. T-Mobile podkreśla jednocześnie, że to dopiero początek i w ciągu najbliższych miesięcy wprowadzi kolejne zmiany, aby korzystanie z usług firmy stało się prostsze dla jej wszystkich klientów.

<: F2422 :>

Źródło tekstu: T-Mobile

Komentarze
Zaloguj się
65. ~Marcin.503
0

2015-11-05 17:42:14

@55 i @57. Jestem w pomarańczy 14lat od od ok8lat w ofercie mix z rachunkiem, i naprawdę zawsze sami dawali b.dobre propozycje, w maju przy przedłużeniu umowy dostałem extra nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci na 20m-cy później jesli nie wyłączę pakietu płatne 10zł/m.

Odpowiedz

64. ~Arkusz
0

2015-10-26 16:00:23

Duży plus za Tomasza Kota, jest naprawdę zabawny, ofertę zmienili tez na duży plus.

Odpowiedz

63. ~Ja±
0

2015-10-26 10:58:18

62). i nie ma obniżek - tylko podwyżki.A oferty gsm - ciągle zmienne, zwłaszcza po 2 latach.

Odpowiedz

62. ~
0

2015-10-26 10:52:43

@60 &quot;Dziwne, że nikt z Was to energii, do polskiej spółki gazownictwa , albo do wodociągów tak co 2 lata nie chodzi i nie prosi o lepszą ofertę&quot; - jezeli Cie to dziwi, to nie masz pojecia o czym piesz ani gdzie zyjesz. Rynek opow to sypiacy ologopol, gdzie jakias tam konkurencja juz istnieje - tego nie byloby bez Playa, latwo sobie przypomniec czasy &quot;na 1 sekundowe naliczanie ludzie sa nieprzygotowanie&quot; i inne bezczelne plucie w twarz klientom ze strony Plusa, Ery i Idei. Dostawcy mediow to natomiast 100% betonu monpolistycznego wciaz nic tutaj nie zmienisz.

Odpowiedz

61. ~kamil
0

2015-10-26 08:46:23

Dobrze że zaczynają pojawiać się konkrety na ten temat, zobaczymy zy konkurencja pójdzie śladem T

Odpowiedz

60. ~Armani
0

2015-10-25 11:44:24

Śmieszne jak bardzo ludzie maja ból czterech liter. Jeszcze 4 lata temu za 40 zł miało się co najwyżej 500 minut, teraz jest bez limitu, ale przeciętnemu Polakowi ciągle drogo. Wiem, że w naszym kraju w różnych sektorach oczekujemy zmian na lepsze, ale usługi telekomunikacyjne, są chyba naprezniej się rozwijające i rok do roku widzimy lepsze oferty. Należy jeszcze wspomnieć tych co płączą, że przedłużający ma gorzej niż nowy. Po pierwsze każdy operator ma ofertę utrzymaniowa, ale jeśli taki burak podchodzi i co to nie on i jego wielką firma z 3 nr, to się nie dziwię , że konsultant ma gdzieś takiego buraka. Dziwne, że nikt z Was to energii, do polskiej spółki gazownictwa , albo do wodociągów tak co 2 lata nie chodzi i nie prosi o lepszą ofertę, o piecyk na gaz lub prąd gratis... zastanówcie się jeszcze jak ma to wszystko być konkurencyjne, jeśli aneksy będą zawsze lepsze od nowych umów, każdy operator chce pozyskiwać nowych klientów, bez tego aneksy dziś byłyby dużo gorsze od obecnych, bo operatorzy zrobiłby mniej więcej te same warunki dla przedłużających, a jednocześnie w każdej sieci gorsze dla nowych. Gdzie tu sens ? Jakimi kategoriami myślicie ? Idziecie dziś na wybory, to jest jedyna realna szansa na zmianę czegokolwiek w PL.

Odpowiedz

59. goral2099
2

2015-10-25 11:27:38

58: No w całym kraju to nie, bo u mnie działa. :)

Odpowiedz

58. ~Awaria
-2

2015-10-25 11:25:28

W Play znowu awaria sieci na terenie całego kraju. Który to jest już raz w tym tygodniu?

Odpowiedz

57. wlo
-2

2015-10-25 10:17:57

słoneczny... Obsługuję kilka kont z kilkunastoma numerami abonamentowymi. Wiem jakie są oferty bo je zamawiam tym, którym pomagam w tych sprawach. Nie należę do ludzi, którzy wypowiadają umowy, żeby tylko osiągnąć o kilka złotych lepszą ofertę. Więc raczej ze standardowych ofert korzystam. I naprawdę nie zauważam, żeby były one gorsze. A!! Od wielu lat ani ja ani ci, których konta &quot;obsługuję&quot; nie biorą telefonów do umowy ;-)Mix? No niestety - dla mnie to nie istnieje ;-) Nie biorę tego pod uwagę.

Odpowiedz

56. wlo
-2

2015-10-25 10:15:16

TomekO - not fakt. Jednak celem każdej firmy (nawet tych charytatywnych) jest zawsze maksymalizacja zysków. A to jak - to zależy od rynkowych uwarunkowań ;-)

Odpowiedz

2

2015-10-25 01:43:41

@49 wlo. Weź mix albo zwykły abo to będziesz miał gorsze warunki. Jak od lat siedzisz w biz, to jasna sprawa, że będą lizać ci tyłek...

Odpowiedz

54. TomekO
2

2015-10-24 21:55:56

@52 wlo mogą i minimalizować zysk. Na pewno zrobią tak żeby im się opłacało. Chodziło mi bardziej o to że nawet przy niższej cenie mogą osiągnąć zakładane cele jak klient weźmie więcej tańszych usług.

Odpowiedz

53. Morvius
3

2015-10-24 19:37:50

Co się zobaczy już się nie odzobaczy.

Odpowiedz

52. wlo
-2

2015-10-24 14:58:17

TomekO - u Ciebie w firmie oczywiście celem jest minimalizacja zysku?

Odpowiedz

51. TomekO
2

2015-10-24 14:40:19

Operator dąży do maksymalizacji zysku. Może to osiągnąć przy cenie 10 zł. za nielimitowane wszystko byle klienci dużo takich usług wzięli ;) Dobrze tam w telekomie myślą jak te usługi połączyć żeby klient jak najwięcej wydał.

Odpowiedz