DAJ CYNK

T-Mobile prezentuje nowe taryfy - JUMP!

02.06.2014

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 91319

Ważne 60

31

Od 5. czerwca T-Mobile wprowadza nowe taryfy zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Oferta JUMP! charakteryzuje się nielimitowanymi, krajowymi połączeniami (także na numery stacjonarne), nielimitowanymi wiadomościami (SMS i MMS) oraz ciekawą ofertą pakietów roamingowych wliczonych w abonament.

Od 5. czerwca T-Mobile wprowadza nowe taryfy zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Oferta JUMP! charakteryzuje się nielimitowanymi, krajowymi połączeniami (także na numery stacjonarne), nielimitowanymi wiadomościami (SMS i MMS) oraz ciekawą ofertą pakietów roamingowych wliczonych w abonament.

Taryfy dla klientów indywidualnych wyglądają następująco:

Abonament

39,99 zł

49,99 zł

69,99 zł

99,99 zł

149,99 zł

199,99 zł

Internet Connect

250 MB

250 MB

500 MB

1 GB

1,5 GB

2 GB

Połączenia do UE

30 min. za 5,99 zł przez min. 3 mies.

30 min.

60 min.

90 min.

120 min.

Połączenia roamingowe w UE

30 min. za 6,99 zł przez min. 3 mies.

30 min.

60 min.

90 min.

120 min. (no limit przychodz.)

Internet za granicą

-

-

-

100 MB UE

500 MB UE

500 MB świat

WiMP

1 miesiąc za darmo

3 miesiące za darmo


Wszystkie ceny brutto (z VAT). Wysokość abonamentu uwzględnia e-fakturę. Najtańszy abonament nie umożliwia zakupu telefonu w promocji. Dodatkowo, wszystkie taryfy umożliwiają oglądanie relacji z mistrzostw świata w piłce nożnej w Brazylii na kanale TVP Sport poprzez aplikację TVP Stream. Streaming nie pomniejsza dostępnego pakietu danych.

Oferta prepaid (JUMP! na kartę), to nielimitowane połączenia i wiadomości, a także pakiet 50 MB transmisji za 10 zł tygodniowo.

Taryfy biznesowe prezentują się następująco:

Abonament z telefonem

49,99 zł

59,99 zł

89,99 zł

129,99 zł

269,99 zł

Abonament bez telefonu

39,99 zł

-

69,99 zł

99,99 zł

199,99 zł

Internet Connect

500 MB

1 GB

2 GB

3 GB

4GB

Połączenia do UE

-

nielimitowane

Przychodzące w UE

-

200 min.

nielimitowane

Wychodzące w UE

-

200 min.

200 min.

nielimitowane

Internet zagranicą

-

-

-

3 GB UE

4 GB UE + 1 GB świat

WiMP

1 miesiąc za darmo

3 miesiące za darmo

7 mies. za darmo

proDysk

5 GB

10 GB


Wszystkie ceny netto (bez VAT). W każdej taryfie dostępny jest NaviExpert za darmo. Dodatkowo, użytkownicy dwóch najdroższych taryf mają mieć zapewnioną wyższą jakość transmisji w bardziej obciążonych lokalizacjach.

Zarówno taryfy biznesowe, jak i prywatne, mogą współdzielić transfer w ramach usługi Internet Connect. Pod jedno konto można podłączyć do 10 innych kart (w tym prepaid), które nie muszą być na jednym koncie abonenckim ani nie muszą mieć wspólnego właściciela. Poszczególnym numerom można ustawić indywidualne limity. Powiększanie pakietu dostępnego w abonamencie to koszt dodatkowych 10 zł za każdy 1 GB (w trzech pierwszych krokach za każde 500 MB).

WiMP we wszystkich taryfach kosztuje 19,99 zł brutto miesięcznie, a korzystanie z aplikacji nie pomniejsza pakietu danych.

Do nowych taryf mogą zmigrować wszyscy dotychczasowi klienci, którzy podpisali umowę co najmniej 3 miesiące temu. Sieć LTE dostępna jest tylko w nowych taryfach głosowych dla posiadaczy kart USIM.

Źródło tekstu: wł

Tagi: jump! T-Mobile
Komentarze
Zaloguj się
418. ~zoska
1

2015-04-06 16:32:09

Zadzwoniłam do kanady ale nie uzyskałam połączenia za to moja taryfa jump w T-Mobile naliczyło mi opłatę za nie odbytą rozmowę,czy to jest w porządku bo według mnie czyste oszustwo-płacę za coś czego nie było.

Odpowiedz

417. ~zlodzieje i oszusci z tmobile
2

2015-03-25 11:08:57

oszuści z t-mobile co chwilę sami aktywują mi jakieś płatne opcje, pobierają sobie opłaty, a ja mam co chwile z nich rezygnować jak nie chce płacić (oczywiscie mogę to zrobić za pomocą płatnych smsów) sami zawiązują ze mną nowe umowy i od razu sobie ściągają kase. banda oszustów i złodziei.

Odpowiedz

416. ~Do prawidłowego działania formu
0

2015-01-28 11:57:50

nie wiem

Odpowiedz

415. ~kinia
-1

2014-12-21 17:44:01

jak wyłaczyc usługę jump na karte?

Odpowiedz

414. ~Martin
0

2014-10-28 23:03:05

Jakość tej firmy jest FATALNA. Pomijam już oferty, jakość usług itd., bo na samym początku spotyka nas niegrzeczna, opryskliwa obsługa klienta, która na pewno nie przyciąga nas do tej firmy. Sam kontakt sięga najgorszego dna. W stopce automat pisze, że odpowiadają z reguły w ciągu 2 dni roboczych, a w rzeczywistości trzeba czekać tygodniami. Po tygodniach otrzymuje się odpowiedź nierzeczową, z tekstami typu "dokładamy wszelkich starań, przykro nam, że pana odczucia są takie,,," itp. Gotowe regułki ubranego w kwiatki wyrażenia "odwal się". Pomimo wielu tygodni użerania się, nie doczekałem się realizacji zamówienia. Obsługa tej firmy ma klientów głęboko w nosie, nikomu tam nie zależy na abonentach. Ostatecznie cieszę się, że nie zawarłem z nimi umowy. Męczyłbym się z ludźmi, którzy uważają klienta za petenta, i myślą, że robią mu łaskę, udostępniając usługę. Nie dzisiaj. Konkurencja nie śpi. Tylko rewolucja w tej firmie coś zmieni. Póki co, pracownicy skutecznie odstraszają klienta. NIE POLECAM.

Odpowiedz

413. wlo
-1

2014-08-31 18:47:17

~ola92 - widzę, ze twórczość szeroko chcesz publikować... Co to za koleżanka, której nie możesz powiedzieć szczerej prawdy? Dla mnie to dziwna sytuacja jest, że głupio jest koleżance czy przyjaciółce powiedzieć, że nie możesz w danej chwili z nią rozmawiać albo odpisywać na esemesy ;-)

Odpowiedz

412. ~Calm 7
0

2014-08-31 17:52:00

411). I przed tym ostrzegałem, że takie nolimity nie są wskazane... * PS. Po prostu jej powiedz: nie mogę tak długo rozmawiać, a gdy nie odbieram - jestem zajęta. Tak samo z sms - tym bardziej nie mogę odpisywać.

Odpowiedz

411. ~ola92
0

2014-08-31 17:45:07

Wysyp ofert "no limit" na komórki to jakaś masakra. Jedna z moich koleżanek odkąd ma taki abonament dzwoni do mnie po 5 razy dziennie i dosłownie non stop gada o tym samym. To zaczyna już być męczące i nudne a ja nie wiem jak zwrócić jej uwagę, żeby się nie obraziła. Dodatkowo kiedy nie odbieram do razu telefonu zasypuje mnie setkami sms/''ów pytając w nich czy coś się nie stało. Czy ludzie gadający po kilka godzin dziennie naprawdę nie mają w życiu nic ciekawszego do roboty? Co to za mania spowiadania się wszystkim przez telefon z tego co się robi w ciągu całego dnia? Dla mnie to po prostu chore! Ona chyba chce za wszelką cenę wykorzystać ten "no limit" za który płaci 40 złotych miesięcznie.

Odpowiedz

410. ~Bart
1

2014-08-07 15:05:49

Otóż byłem w punkcie tmobile i jest taka szansa. Najpierw trzeba wypowiedzieć umowę a potem poprosić o przeniesienie numeru na kartę w tmobile. Jeśli już mamy nasz numer na karte w T-mobile to śmiało możemy przenosić numer do innej sieci na abonament czy na co chcemy. W każdym razie nadal uważam za skandal brak mozliwości płynnego przejścia do innego operatora. Jeżeli umowa była podpisana na 2 lata, a po 4 miesiącach operator mi ją zmienia to automatycznie czas trwania umowy powinien być skrócony do czasu gdy wchodzi nowa oferta i żeby skorzystać z nowej oferty konieczny powinien być podpis pod nową umową... mnóstwo klientów nawet nie dowie się o zmianie oferty dopóki nie zauważą, że przychodzą im większe rachunki, a wtedy jest już za późno zeby tą umowę zerwać i to jest skandal...

Odpowiedz

409. ~pabloki, wypowiadam tmobile
-1

2014-08-05 23:16:21

@Bart nie , poniewaz biorca numeru wskazuje jako powód zmiana dostawcy usług. także tak... i to nie żaden skandal.

Odpowiedz

408. ~Bart
1

2014-08-05 23:08:48

Czy w przypadku gdy nie zgadzam się na przedłużenie umowy mogę przenieść numer do innego operatora tak żeby nie płacić kary 5000zł? Chcę skorzystać z możliwości i zerwać umowę z Tmobile ale chciałbym zachować numer przy przenoszeniu do innego operatora. Uważam, że skandalem byłoby gdyby takiej mozliwości nie było...

Odpowiedz

407. ~rafal
1

2014-08-01 15:45:35

Wazne dla klientow tmobile jest to ze po otrzymaniu zmiany warunkow umowy idziemy z tym do innego operatora np.play i mamy za 29 rozmowy bez limitu. To jest wazna informacja dla tysiecy uzytkownikow od ktorych tmobile chce wyciagac kase. Jesli tmobile sie uda to zaraz inni zrobia to samo, i zaczna sie podwyzki.

Odpowiedz

406. ~
0

2014-06-26 13:54:03

405,ale to urzędnicy powinni odpowiadać,a nie obywatel,który poprawnie podał kwotę

Odpowiedz

405. wlo
0

2014-06-26 13:31:08

404. - zaraz... Przecież w rozliczeniach podatków podaje się tylko kwoty... Resztę "system" załatwia. Jaki Ty widzisz problem znowu? Ja od lat nie liczyłem podatków. Wpisuję tylko kwoty - przychodów, kosztów, składek obowiązkowych. Reszta "sama" się wypełnia ;-)

Odpowiedz

404. ~
0

2014-06-26 13:25:43

403,ale powinno być jeszcze prościej, ludzie powinni tylko podawać kwoty,a urzędnicy opłacani z podatków sami to powinni dobrze rozliczyć i się podpisać kto to rozliczał,potem jakby był problem wyjaśniliby to u siebie w urzędzie,a nie zawracaliby głowy ludziom którzy zarabiają na ich wypłaty czyli swoich szefów, czy ktoś widział,żeby pracownicy szefa ciągali żeby się przed nimi tłumaczył ?

Odpowiedz