DAJ CYNK

T-Mobile: 100 tys. użytkowników WiFi Calling

01.03.2017

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 7303

Ważne 3

6

Jak poinformował na Twitterze Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska, z usługi WiFi Calling korzysta już ponad 100 tys. klientów T-Mobile.



Jak poinformował na Twitterze Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska, z usługi Wi-Fi Calling korzysta już ponad 100 tys. klientów T-Mobile.

VoWiFi i VoLTE dostępne są w T-Mobile od połowy listopada 2016 roku. Sieć rozpoczynała świadczenie powyższych usług przy użyciu 2 modeli telefonów: Samsung Galaxy S6 i Samsung Galaxy S6 Edge, szybko jednak lista kompatybilnych urządzeń została rozszerzona.

VoWiFi pozwala na realizowanie połączeń głosowych i wysyłanie/odbieranie SMS/MMS łącząc się z dowolną, dostępną siecią WiFi w Polsce i za granicą. Usługa działa natywnie - nie wymaga od klienta instalacji dodatkowej aplikacji.

VoLTE z punktu widzenia klienta niesie ze sobą dwie najważniejsze korzyści - szybsze zestawianie połączeń oraz niższe zużycie akumulatora telefonu. To drugie osiągane jest poprzez unikniecie tzw. fallbacku, czyli przełączenia telefonu z sieci LTE do 3G, co występuje w każdej sieci, która nie ma VoLTE. Dzięki temu zużycie energii może być nawet o kilka procent niższe, w zależności od liczby wykonywanych połączeń. Podobnie jak VoWiFi, technologia VoLTE jest oferowana dla klientów całkowicie bezpłatnie.

Urządzenia kompatybilne z usługami VoWiFi i VoLTE sieci T-Mobile to obecnie:


Według listopadowych zapowiedzi, z VoWiFi i VoLTE do końca I kwartału 2017 roku miało korzystać ponad 0,5 mln klientów T-Mobile. W tym świetle obecne 100 tys. użytkowników WiFi Calling nie jest już wartością aż tak imponującą i całkiem możliwe, że T-Mobile nie zrealizuje swojego planu.

Zobacz: T-Mobile: VoLTE i VoWiFi dostępne w iPhone'ach
Zobacz: VoWiFi i VoLTE dostępne w T-Mobile
Zobacz: Play bez VoLTE
Zobacz: Orange uruchamia WiFi Calling

Źródło tekstu: T-Mobile, wł

Komentarze
Zaloguj się
51. ~Mr.Mario
0

2017-03-02 17:31:07

Kiedy aktywacja dla ofert na kartę?

Odpowiedz

50. ~frasag
0

2017-03-02 15:04:46

@48: albo zwyczajnie: "no do mnie" i ciągle to powtarzać- udawać głupiego- też działa!

Odpowiedz

49. ~frasag
0

2017-03-02 14:59:38

@48: a można odpowiedzieć: Tu Pierdziałkowski von syfilis original- więcej nie zadzwoni- sprawdzone!

Odpowiedz

48. ~.
0

2017-03-02 14:53:44

orson_dzi A KOGO MAM OBWINIAĆ JAK W ŻYCIU NIE BRAŁEM ŻADNEJ POŻYCZKI ? Dzwoni jakiś pacan i pyta mnie "a do kogo ja się dodzwoniłem ? a gdzie Pan mieszka ?" Więc się rozłączam sprawdzam numer a na necie pisze "UWAGA WINDYKACJA OSZUŚCI NIE ODBIERAJ" i tak z kilku numerów. Garnki dostały zjeba to z nimi spokój a te .uje z windykacji cały czas "a do kogo się dodzwoniłem"

Odpowiedz

47. loryfer
0

2017-03-02 13:38:01

przewaga to, że w przeciwienstwie do np. wattsappa osoba do ktorej sie dzwoni nie musi mieć w danej chiwli dostepu do internetu

Odpowiedz

46. LuiN
0

2017-03-02 12:04:43

@44, Pytajnik - nieprawda. Klient otrzymuje specjalny adres IP, a następnie zestawiany jest bezpieczny tunel IP-SEC, który zabezpiecza rozmowy realizowane przez VoWiFi przed podsłuchem.

Odpowiedz

45. ~Pytajnik
0

2017-03-02 11:18:52

Miało być do @29

Odpowiedz

44. ~Pytajnik
0

2017-03-02 11:17:56

@28 W takim razie jeżeli połączenie jest zestawiane z otwarta siecią WiFi przy pomocy VoWiFi, to rozmówcy mogą być podsłuchani, prawda?

Odpowiedz

43. orson_dzi
0

2017-03-02 09:44:37

@38 Sam im coś zaproponuj. Na zasadzie: "A czy ma Pani odkurzacz?" :) @39 Od jakiegoś czasu Intrum mocno działa w windykacji. Potrafią dziennie wysyłać kilkanaście tysięcy listów. I tak kilka razy w tygodniu. Wyobraź sobie jaką to ma skalę.

Odpowiedz

42. ~obserwator
0

2017-03-02 09:42:06

@38 najszybciej jak się da. Mówię tylko "Nie jestem zainteresowany. Dowidzenia" i się rozłączam.

Odpowiedz

41. Pragmatyk
0

2017-03-02 09:40:17

Aby to było funkcjonale w szerszym zakresie, operatorzy muszą dopuszczać większą liczbę telefonów, które mają VoWiFi.

Odpowiedz

40. wlo
0

2017-03-02 09:29:09

38 - ja mówiłem do niedawna, że to tajemnica firmy jest ;-) Ale już zmienili pytanie na "dzień dobry" i muszę improwizować ;-)

Odpowiedz

39. wlo
0

2017-03-02 09:27:48

orson_dzi - nie wiem jak to jest, bo do mnie nie dzwonią w tych sprawach ;-)Natomiast z usługami non stop. Najciekawsze jest to, ze kiedy pytam - a co to za firma jest? W odpowiedzi zdziwienie, ze nie znam rynkowego lidera w branży ;-) Szczerze powiem, że Kruk mi się tylko kojarzy i kompletnie nic więcej. Nie wiem kto jest liderem, kto ma takie aspiracje a kto pieprzy najnormalniej w świecie. Tak jak z garnków - jaja z nich sobie robię.

Odpowiedz

38. ~Bukas
0

2017-03-02 09:22:10

Myślałem, że mnie tylko bombardują tymi garnkami filipiak...jak ich spławiacie?

Odpowiedz

37. orson_dzi
0

2017-03-02 09:20:59

@33 Chodzi mi o to, że jak można obwiniać operatora o to, że dzwoni do Ciebie windykacja? Nie płacisz to dzwoni. Chyba, że tu chodzi o firmy windykacyjne proponujące Ci swoje usługi ;)

Odpowiedz