DAJ CYNK

Szczegóły nowości Virgin Mobile

07.05.2013

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 39334

Ważne 27

16

Virgin Mobile zaprezentował dziś nową ofertę. 19 groszy za minutę, 6 groszy za SMS-a i 25 groszy za MMS-a oraz darmowe pakiety transmisji po doładowaniu od 10 zł.

Virgin Mobile zaprezentował dziś nową ofertę. 19 groszy za minutę, 6 groszy za SMS-a i 25 groszy za MMS-a oraz darmowe pakiety transmisji po doładowaniu od 10 zł.

Konto ważne jest dalej przez rok. Każde doładowanie za 10 i więcej złotych jest premiowane pakietem 100 MB transmisji danych (z lejkiem), ważnym 30 dni. Dalej obowiązuje promocja z 50-procentowym, gratisowym doładowaniem. Od teraz dodatkowe środki będą przyznawane na główne konto, a nie bonusowe. Z promocji będą mogli korzystać tylko członkowie Klubu Virgin Mobile.

Wszystkie pakiety Internetowe - z doładowania i zakupione - sumują się, a termin ważności ustawiany jest na 30 dni od włączenia ostatniego pakietu.


Źródło tekstu: wł

Komentarze
Zaloguj się
340. ~pabloki
0

2015-02-07 17:43:41

@338 sam się zdziwiłem po rozmowie z GIODO gdzie powiedziano mi że pesel nie jest daną wrażliwą a ja na to że przecież otwiera dostęp do wielu informacji w tym może do informacji chronionych to tylko powtórzono że nie jest to dana wrażliwa nawet jak podaje sie z danymi personalnymi"imie nazwisko adres. Chca dane z peselem bo takie dane maja wartośc i można je sprzedać np. dla ubezpieczyciela, banku który mając pesel od razu widzi wiarygodnośc kredytową.

Odpowiedz

339. ~Maciej Z.
0

2015-02-07 17:29:53

Fajna ta oferta. Chciałem się nawet skusić i zostawić moją macierzystą sieć, napisałem jednak do nich z zapytaniem o ramy czasowe tej promocji. Oto odpowiedź z Ich CMOK (Centrum Miłej Obsługi Klienta :) )Witam,Pakiet może Pan aktywować do końca kwietnia, natomiast jeżeli będzie Pan zapewniał środki na koncie to z pakietu w takiej formie będzie Pan mógł korzystać do końca roku :)

Odpowiedz

338. ~Nowy
0

2013-10-21 20:40:26

W ulotce reklamują 2013 sms-ów do końca roku, a to nieprawda bo już nie ważna ta promocja :( Oszustwo :( Żądanie PESEL-a by zarejestrować się w klubie od razu jest podejrzane. To są dane wrażliwe i trzeba chronić. Poważni operatorzy nie żądają PESELA,

Odpowiedz

337. ~bidaki
0

2013-09-16 08:36:33

najwięcej ujadają postacie kupujące zasilenia za 5zł, znam takich wielu, nawet dorośli ludzie a wiecznie tylko puszcza sygnał ew."odzwoń". człowieku masz ważność konta rok, mało dzwonisz to jest idealnie dla mało aktywnych, nr dla dziecka czy starszej osoby, drugi nr bez czarów i pakietów ważnych tydzień (np ja nie dzwonie z niego dużo, nr zastępczy potrzebny TYLKO do odbierania). dużo dzwonisz po urzędach, stacjonarnych, wcciśnij 1 wciśnij 2 czekaj na konsultanta i muzyczka po 10min. to nie dla ciebie. chcesz no-limit boś gaduła proszę bardzo nju czy heyah 29+9 i za 38 możesz gadać 24/7. qarwa dali by rozmowy po 1gr i sms za 0,5gr to też by było źle.

Odpowiedz

336. ~335
0

2013-07-15 09:01:03

Najlepsza lecz nie dla każdego, raczej dobre dla tych co dużo nie dzwonią max. ok. 200 minut i chcą mieć niska stawkę do wszystkich sieci, bo nie zależy im na darmowych wewnątrz sieci, ani na nolimit. Migracja trochę upierdliwa bo to klient musi samodzielnie dzwonic do CMOK inaczej nici z migracji, wiec siec raczej dla swiadomych niż dla laikow.

Odpowiedz

335. ~Volt
0

2013-07-15 00:16:50

Przeniosłem się, do virgin i jestem bardzo zadowolony wszystko jasne i sprecyzowane. Do teraz po doświadczeniach z innymi sieciami mam wrażenie że zaraz mi się kasa na koncie skończy, a tu jak sprawdzam stan jestem mile zaskoczony! Zero problemu z przeniesieniem numeru (miałem w tak tak po skończeniu umowy w t-mobile chyba najdroższa sieć jaka istnieje! i do tego nie pozwala na przeniesienie numeru do heyah, gdzie musiałem nowy starter zakupić z nowym numerem a i tak do virgin im daleko. Co do play i orange za dużo nie napisze bo to były chwilowe numery na testa i nie wiem jak u nich z pakietami za co sobie chwale virgin zero kombinacji ;] wszystko jasne), zapisałem się do klubu i bonus 50% gratis w ciągu paru godzin dochodzi. Według mnie najlepsza opcja obecnie pozdrawiam Damian

Odpowiedz

334. Gormar
0

2013-06-22 12:02:04

@332. Dopiero teraz doczytałem, że już tam dzwoniłeś :). Co do usługi "zadzwoń do mnie" to ta w której poprzedza się numer krótkim kodem "*120#"? Zdaje się ona działa tylko w Play. Ale jak tobie szkoda 4 groszy (6 groszy cennikowo + 50% doładowania) na SMS/''a to dla Ciebie specjalnie tego nie włączą. Ciekawi mnie jakie jest zapotrzebowanie na taką usługę. Może jakaś sonda na Telepolis.pl.

Odpowiedz

333. Gormar
0

2013-06-22 11:57:24

@332. Miałem dokładnie taki sam przypadek. To pewnie z tego względu tak mało osób przenosi do nich numer (około tysiąca kwartalnie). Jeżeli nie chcesz wydawać pieniędzy na połączenie do nich to w ciągu kilku dni ktoś od nich do ciebie raczej oddzwoni.

Odpowiedz

332. ~skaut
0

2013-06-22 09:39:08

Próbowałem przenieść nr. Najpierw nie otrzymałem kodu potwierdzającego SMS wiec wybrałem opcję kontaktu przez konsultanta. Następnego dnia dostałem SMS o treści: " Witam, Prosimy o kontakt z infolini? 799 555 222 w celu potwierdzenia wniosku o przeniesienie numeru. W przypadku braku potwierdzenia wniosek zostanie anulowany." Czy to ja powinienem dzwonić jak im coś nie działa na www? Czy to pisał jakiś obcokrajowiec? Co za składnia? Ponadto konsultant nie wiedział kiedy i czy będzie włączona usługa"zadzwoń do mnie" Teraz się zastanawiam czy tam przejść, jeżeli to tak funkcjonuje.

Odpowiedz

331. ~
0

2013-06-10 15:47:29

@329. Nie mam pojęcia czemu reklamujesz tę relatywnie słabą ofertę pod wpisem na temat aktualnie najlepszego pre-paidu jakim jest Virgin Mobile. Tutaj nie dość, że po doładowaniu 10 złotych otrzymujesz 100MB transferu na 30 dni gratis, czyli według cennika pakietów WNR warte jakieś 6 złotych, to jeszcze 50% gratis, czyli z 10 masz 15 złotych na koncie. Co przy cennikowej stawce za minutę połączenia 19gr i pojedynczego SMS 6gr efektywnie kosztuje użytkownika 12,6(6)gr i 4gr odpowiednio. Nie podskakuj z tą ojcowizną ;).

Odpowiedz

329. ~Obserwator GSM
0

2013-06-10 00:29:22

Ciekawe czy słyszeliście o ofercie "W Naszej Rodzinie", Połączenia za 17 groszy na tel. stacjonarne, 27 groszy do wszystkich, ale pakiety internetowe kiepskie:120Mb-7zł. 300Mb-10zł, 600Mb-16zł(na 30 Dni) smsy do innych sieci 20gr, MMS-27gr, Pakiet rozmów wewn. sieci (9gr/min) na 90 dni-9zł. jakby nie było te 27gr-to 2 grosze mniej:) w porównaniu do innych operatorów.Gdyby pakiety netu zrobili lepsze tylko

Odpowiedz

328. ~szufenamal
0

2013-05-28 07:09:25

Ja tez mialem sie zapisac do klubu ale podawanie danych zeby mi potrm do domu walila makulaturs drzwiami i oknsami to nie ale mozna przeciez podac falszywe dane ..

Odpowiedz

327. ~Facet
0

2013-05-16 15:28:38

Panienka z obrazka nie wygląda mi na virgin;)

Odpowiedz

326. ~piotr
0

2013-05-15 16:12:01

Pokazali zero !!! Z prostej oferty zrobili promocje. W dodatku ten bonus tylko dla klubowiczów porażka ! Mialem przenosić do nich numer główny,ale teraz nie biore tej sieći pod uwage nawet dla dodatkowego numeru. Virgin mobile nie jest siecią godną zaufania, handlujecie danymi ! Miałem was za 5 operatora w kraju. Niestety teraz jestescie w skali od 1 do 10... ZEREM !!!

Odpowiedz

325. ~co za
0

2013-05-14 15:31:10

syf :) - kolejna kopiarka tyle ze gorsza pod kilkoma względami, szkoda ze az tydzien im zeszło z tym "mysleniem"

Odpowiedz