DAJ CYNK

Samsung uruchamia Usługę Zdalnego Wsparcia

22.10.2015

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 3392

Ważne 5

3

Samsung uruchomił Usługę Zdalnego Wsparcia, która stanowi prosty, szybki i bezpieczny sposób na uzyskanie pomocy związanej z telewizorami oraz smartfonami i tabletami korzystającymi z systemu Android.

Samsung uruchomił Usługę Zdalnego Wsparcia, która stanowi prosty, szybki i bezpieczny sposób na uzyskanie pomocy związanej z telewizorami oraz smartfonami i tabletami korzystającymi z systemu Android.

Usługa Zdalnego Wsparcia zapewnia bezpośrednią pomoc eksperta Samsung w diagnostyce urządzenia, aktualizacji oprogramowania czy wykonaniu kopii zapasowych. W przypadku telewizorów Samsung Smart TV Zdalne Wsparcie obejmuje między innymi doradztwo w zakresie dostosowania ustawień telewizora (obraz, dźwięk, itp.), przywrócenia ustawień fabrycznych czy optymalizacji funkcjonalności Smart Hub. Usługa Zdalnego Wsparcia to także wygodne rozwiązanie dla posiadaczy urządzeń mobilnych z systemem Android. Diagnostyka obejmuje takie zagadnienia jak przesyłanie danych, wykonanie kopii zapasowej i jej przywrócenie, sprawdzenie aktualizacji oprogramowania czy konfiguracja konta (np. Samsung czy Google). Konsultant Samsung może również udzielić porad dotyczących nowych funkcji urządzenia. Co ważne, określone ustawienia użytkownika są zapisywane na serwerach Samsung, po to aby w razie konieczności mogły zostać później przywrócone.

W przypadku problemu z telewizorem wystarczy skontaktować się telefonicznie z konsultantem i przejść do sekcji Wsparcie w menu telewizora, a następnie wybrać opcję Zdalne Wsparcie i podać przez telefon kod PIN, który pojawi się na ekranie. Ekspert nawiąże kontakt z telewizorem i rozwiąże problem. Dla telefonów Samsung przygotował specjalną aplikację do udzielania wsparcia technicznego - Smart Tutor. Można ją pobrać z serwisu SAMSUNG Apps (lub Sklepu Play) i zainstalować na urządzeniu z systemem Android. Następnie należy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta Samsung (numer dostępny z poziomu aplikacji) i wprowadzić 6-znakowy kod otrzymany od eksperta technicznego, by przeprowadził on szczegółową diagnozę telefonu i zoptymalizował jego wydajność.

Źródło tekstu: Samsung

Komentarze
Zaloguj się