DAJ CYNK

Samsung: promocja bezpłatnej naprawy uszkodzonego ekranu Galaxy S5

16.05.2014

Dodane przez: SirmarK

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 14904

Ważne 3

9

W ramach nowej promocji Samsunga, nowi właściciele telefonu Samsung Galaxy S5 będą mogli jednorazowo, bezpłatnie naprawić uszkodzony ekran. Nie może jednak pochodzić od operatora komórkowego.

W ramach nowej promocji Samsunga, nowi właściciele telefonu Samsung Galaxy S5 będą mogli jednorazowo, bezpłatnie naprawić uszkodzony ekran.

Specjalna oferta obowiązuje na telefony wprowadzone na rynek polski i kupione od 16 maja do 16 czerwca (dotyczy to następujących wersji: SM-G900FZKAXEO, SM-G900FZWAXEO, SM-G900FZBAXEO, SM-G900FZDAXEO) w sieci sprzedaży detalicznej z wyłączeniem operatorów sieci komórkowych oraz innych dostawców usług telekomunikacyjnych. Klient musi także w przeciągu 30 dni od daty zakupu, dokonać poprawnej rejestracji na stronie bezpieczny.samsung.pl . Samsung limituje liczbę zgłoszeń rejestracyjnych do 6000.

Osoby, które skorzystają z promocji, w przeciągu roku od zakupu będą mogły jednorazowo i bezpłatnie naprawić uszkodzony ekran. Wymiana ekranu nastąpi w przypadku, gdy uszkodzenie powstało wskutek przypadkowego zdarzenia, skutkującego nieprawidłowym funkcjonowaniem produktu.

Zobacz: regulamin promocji
Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.

Źródło tekstu: Samsung

Tagi: samsung
Komentarze
Zaloguj się
38. ~Daria
0

2014-08-14 01:41:44

witam kupiłam z ebay telefon samsunga s5 okazało sie ze jest wadliwy nie mam gwarancji nie wiem co mam zrobic czy isc do serwisu (ile to kosztuje?) czy zwrocic wadliwy towar

Odpowiedz

37. ~adikkx
0

2014-05-22 13:06:19

Do osoby redagującej artykuł: używamy sformułowania "w ciągu" bo "w przeciągu"(sic!) możemy stać, pozdrawiam serdecznie :-)

Odpowiedz

36. ~gumiak
0

2014-05-19 12:48:14

@34 Mamy w firmie ok. 10 szt. iPhone 4, które są używane od ponad 2 lat - w kilku trzeba były wymienić baterie, poza tym działają bez problemu. Lumie 610 i 710 też dają radę (ponad 2 lata). Mieliśmy jakieś HTC i Samsungi, ale g... więcej nie tykamy - na 20 prostych jak drut GT3530 do serwisu poszło chyba z 15 (zawieszanie się, wyłączanie, brak sygnału, itd.). Jak się badziew kupuje, to się potem płacze że sreberko schodzi.

Odpowiedz

35. ~gość
0

2014-05-19 09:33:44

@34 - fajny tylko jeden problem obsługuje: WCDMA 2100/850 (HSDPA) and GSM 850/900/1800/1900 - brak obsługi WCDMA 900

Odpowiedz

34. ~Xxxx
1

2014-05-19 07:38:06

Litosci!!! Smartfonyvwielu producentow maja z gory zdefiniowany czas zycia. Jesli twoj smartfon przetrwa 2 lata to jestes szczesciarzem. Moj flagowy s3 po roku wygladal jak bym go znalazl na smietniku. Zeszla farba w wielu miejscach smrtfona. Po kolejnych kilku miesiacach telefon upadajac z wysokosci ok 10 cm uszkodzi ekran (pekla szybka) Naprawa oczywiscie nie oplacalna bo nowy moge kupic teraz za 800-1000 pln z 2 letnia gwarancja.Prawda jes taka: samsunga juz nie kupie po dswiadczeniach z S3. Obecnie sie zastanawiam nad STAR N9500 Przy takiej cenie moge i zmieniac telefon co 6 miesiecy....

Odpowiedz

33. ~piyoter
-1

2014-05-18 22:06:24

@32 stąd te darmowe bumpery do japkofona, bo zasieg gubił? Faktycznie - jaki producent, taki produkt,takie wady i takie promocje.

Odpowiedz

31. ~xs
0

2014-05-18 10:53:37

Pytanie do kolegi spod #27 - czy czytasz swoje mądrości zanim jest publikujesz? Sugeruje to robić. Dawno nie czytałem takiej papki - pomijając oczywiście muł merytoryczny. Gwarancja jest określana na podstawie kodeksu cywilnego jako dobrowolną umowę cywilnoprawną, a niezgodność z umową na którą nieudolnie próbujesz się powoływać dotyczy ustawowego obowiązku doprowadzenia do zgodności z umową towaru .. W DNIU JEGO ZAKUPU. Czyli roszczenie dotyczy tylko przypadku gdy WADA ISTNIAŁA W DNIU JEGO ZAKUPU. Tak więc rozbity wyświetlacz w sposób oczywisty się nie kwalifikuje do tego roszczenia.

Odpowiedz

29. ~pabloki
0

2014-05-17 17:53:50

@28 Nie ma zalezności między gwarancja producenta a tą promocją z wyjątkiem zależność określonych w ramach tej promocji. Przeczytałeś regulamin? Problem w tym że ta promocja nie obejmuje uszkodzenia mechaniczne powstale w wyniku nieprawidlowego uzytkowania. Prawnie samsung określił to w par 3 pkt 5 a,d,i tylko to trzeba zrozumieć . Jak udowodnisz uszkodzenie fizyczne wyświetlacza LCD, szybki wyświetlacza Produktu, powstałe wskutek nieprzewidywalnego, przypadkowego zdarzenia polegającego na nagłym działaniu siły mechanicznej powodującej ww usterkę,skutkującą przerwaniem funkcji lub nieprawidłowym funkcjonowaniem Produktu. Może napisz co chciałeś przekazać jeszcze raz tylko o co chodzi.

Odpowiedz

28. ~Jacek
-1

2014-05-17 15:57:10

@27 To powiedz madralo jeszcze raz co ma gwarancja czy niezgodnosc towaru z umowa do peknietego wyswietlacza?Udajesz madrego a sam chyba nie wiesz o czym piszesz.Wskaz przepis prawny,ustawe,co tylko chcesz ktora mowi ze producent czy tez sprzedawca czy ktokolwiek inny ma odpowiadac prawnie ze uszkodzenia mechaniczne powstale w wyniku nieprawidlowego uzytkowania.Malo tego wskaz jakakolwiek zaleznosc prawna miedzy gwarancja a tym ze Samsung wymyslil sobie taka a nie inna oferte na darmowa wymiane wyswietlacza.Co ma gwarancja 24 miesieczna do tej oferty.No pochwal sie.Bo jak narazie napisale jakis belkot

Odpowiedz

27. ~pabloki
0

2014-05-17 14:12:52

@25 hejt leje sie równo .Znaczy prawdziwy polak jestes no i chyba jesteś z samsunga bo taka frustracja w twoich postach jest:-( Tak, wiem że nigdy ani sprzedawca, ani producent nie odpowiada za sprzedawany towar w żadnym zakresie przy uwzględneiniu pełnego zakresu nieograniczonych w żaden sposób praw nabywcy. Jeśli masz wiedzę , a chyba nie masz, z zakresu rozliczania gwarancji to producent i tak bierze koszty niezgodności z umową ( a więc nie gwarancji producenta) na siebie w sytuacji gdy sprzedawca zwróci sie do producenta z wadliwym produktem(normalnie sprzedawca jest między młotem a kowadłem a więc powinien ponosić koszty napraw , wydania nowej rzeczy w stanie zgodnym z umową... tak sie jednak nie dzieje a producenci wymieniają lub naprawiają taki sprzęt, zwrócony przez sprzedawce, w okresie nawet do 5 lat od daty zakupu przez sprzedawce, a nie konsumenta, od producenta ). Tak sie przyjęlo na terenie UE . Ale i tak nie zrozumiesz o czym napisałem.

Odpowiedz

26. ~
0

2014-05-17 13:33:29

@24 są różne klawiatury, które możesz sobie zmieniać. Co więcej możesz sobie zmieniać same odstępy i układy również.

Odpowiedz

25. ~
-3

2014-05-17 13:15:47

14, owszem, mówi. A ty znasz różnice między niezgodnością z umową, a gwarancją, na którą powołuje się przygłup spod #9? Ja piszę o gwarancji, a ty mi wyskakujesz z niezgodnością. Usiłujesz udowodnić, że jesteś głupszy od pablokiego? OK, potwiedzam - jesteś głupszy od niego, a to spory wyczyn.

Odpowiedz

24. ~Punk
0

2014-05-17 12:41:49

Przepraszam za te błędy w poprzednim poście, ale jak się piszę w nocy z dotykowego ekranu to zawsze paluchy nie idą tam gdzie się chce, tylko gdzie im pasuje.Swoja drogą te wirtualne klawiatury są za wąskie, powinni robić szersze lub większe odstępy miedzy nimi.A wracając do ekranów dotykowych to w takich telefonach powinna być gwarancja na okres 2 lat od zakupu w razie upadku i stłuczenia szybki i dotyku.Dlatego potem producenci się nie starają i wypuszczają buble w postaci samoistnych pęknięć ekranu w kieszeni i zwalając winę na użytkownika który nawet nie ma pojęcia że to wina była producenta.Narazie są to co prawda rzadkie przypadki, ale podejrzewam że takie przypadki będą się zdarzać częściej.

Odpowiedz

23. ~adamek
0

2014-05-17 11:47:53

czyli jak upadnie mi telefon to nie wymienia ekranu. ale mi promocja

Odpowiedz

22. goral2099
0

2014-05-17 10:34:12

18: Ludzie nie rozróżniają tych rzeczy, to inna sprawa. Ja tylko napisałem o co chodzi zapewne panu pod dziewiątką.

Odpowiedz