DAJ CYNK

Plus wprowadza Usługi Serwisowe dla Firm

19.12.2017

Dodane przez: msnet

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 3782

Ważne 2

4

Zielona sieć wprowadza do oferty dwie usługi dla klientów biznesowych: "Serwis Urządzenia dla Firm" i "Serwis Wyświetlacza dla Firm".



Zielona sieć wprowadza do oferty dwie usługi dla klientów biznesowych: "Serwis Urządzenia dla Firm" i "Serwis Wyświetlacza dla Firm".

Plus we współpracy z Digital Care przygotował usługi serwisowe dla przedsiębiorców, które dostępne są w dwóch wariantach: "Serwis Wyświetlacza dla Firm" oraz "Serwis Urządzenia dla Firm". Pierwszy z nich zapewnia ochronę samego wyświetlacza w różnych urządzeniach zakupionych w sieci Plus: telefonach, smartfonach, tabletach oraz laptopach. Koszt usługi wynosi 4,06 zł netto miesięcznie. "Serwis Urządzenia dla Firm" obejmuje także naprawę obudowy, aparatu i przycisków, a także daje ochronę w przypadku zalania urządzenia wodą. Bardziej rozbudowany wariant jest dostępny dla telefonów, smartfonów oraz tabletów, kosztuje 7,99 zł netto miesięczne i zapewnia klientom biznesowym darmowy dostęp do urządzenia zastępczego na czas naprawy.

Naprawa w obu wariantach Usług Serwisowych dla Firm będzie realizowana przez Digital Care, niezależnie od przyczyn uszkodzenia i bez konieczności uiszczania wkładu własnego. Dodatkowo na terenie kraju klient ma zapewniony bezpłatny transport urządzenia w systemie door-to-door. Usługa obejmuje jedną naprawę na 12 miesięcy i realizowana jest do wartości ceny zakupu urządzenia. Klienci plusa otrzymają od Digital Care dostęp do infolinii technicznej, portalu umożliwiającego zgłoszenie szkody on-line 24h na dobę, a także do dedykowanej aplikacji SmartSkaner+, umożliwiającej weryfikację stanu technicznego urządzenia.

Tworząc nową ofertę w pierwszej kolejności myśleliśmy o zapewnieniu jak najskuteczniejszej usługi serwisowej dla urządzeń zakupionych przez naszych Klientów biznesowych. Dlatego też, w przeciwieństwie do produktów ubezpieczeniowych oferowanych na rynku, nasze Usługi Serwisowe dla Firm gwarantują naprawę urządzenia niezależnie od okoliczności, w jakich doszło do uszkodzenia. Naszą usługę odróżnia także brak limitów kwotowych oraz brak udziału własnego Klienta w kosztach naprawy. Wiemy również, jak ważna dla naszych Klientów biznesowych jest możliwość bezproblemowego pozostawania w kontakcie. Dlatego oferujemy urządzenie zastępcze na czas naprawy - powiedział Jacek Trujnara, Kierownik ds. Produktu w Departamencie Wsparcia Biznesowego w sieci Plus.

Bardzo się cieszymy, że Plus po raz kolejny zdecydował się skorzystać z naszego bogatego doświadczenia w zakresie tworzenia produktów serwisowych dla urządzeń mobilnych. Jesteśmy przekonani, że ten produkt sprosta oczekiwaniom przedsiębiorców i będą oni mogli w sposób nieskrępowany korzystać ze swoich podstawowych narzędzi pracy, jakimi są w dzisiejszych czasach urządzenia mobilne - dodała Aneta Żelazny, Chief Product Manager w Digital Care sp. z o.o.

Więcej informacji i regulamin na stronie http://www.plus.pl/b2b/uslugi/serwis-urzadzen.

Źródło tekstu: Plus

Komentarze
Zaloguj się
7. ~Cave
0

2017-12-21 22:36:18

@4. Zgadzam się, Plush jest świetny, zwłaszcza Plush abo, bo w tym że tak powiem partycypuję.

Odpowiedz

6. whothor
0

2017-12-20 12:49:32

ta ta juz wszyscy to maja , co za nowosc

Odpowiedz

5. ~tl
0

2017-12-20 08:40:34

Play gdyby to wprowadził zaraz zrobił by wielką konferencję i obwieszczał światu, że odkryli koło :D

Odpowiedz

4. ~Dziad dworcowy
0

2017-12-19 17:52:11

Jeżeli o Plusa chodzi to tylko Plush sie liczy

Odpowiedz

2. ~Marian z Pragi
0

2017-12-19 16:16:10

W Orange od dawna są tego typu ubezpieczenia.

Odpowiedz

1. ~diabloxx
1

2017-12-19 15:29:38

No to plus zerżnął ofertę z play, zresztą tak jak zawsze to robi.

Odpowiedz