DAJ CYNK

Plus po siedmiu latach w końcu bez Mumio

09.10.2012

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 7667

Ważne 0

0

Zwycięzcą trwającego od marca przetargu na obsługę marki Plus w zakresie kreacji i realizacji kampanii ATL została agencja Change Communications. Przygotuje ona nową kampanię świąteczną sieci, już bez udziału kabaretu Mumio.

Zwycięzcą trwającego od marca przetargu na obsługę marki Plus w zakresie kreacji i realizacji kampanii ATL została agencja Change Communications. Przygotuje ona nową kampanię świąteczną sieci, już bez udziału kabaretu Mumio.

Dotychczasowe kampanie realizowane były przez PZL - z kabaretem Mumio od 2005 roku, w łącznie ponad stu, wielokrotnie nagradzanych spotach.

Zdaniem komisji przetargowej zaprezentowana przez agencję Change Communications strategia i ogólna koncepcja kreatywna w większym stopniu odpowiadały oczekiwaniom, co do nowego sposobu komunikacji marki Plus.

Pierwszą kampanią zrealizowaną przez Change Communications w nowym formacie kreatywnym będzie kampania promująca ofertę świąteczną - tym razem już bez kabaretu, który od lat kojarzy się z siecią Plus.

Źródło tekstu: Plus

Komentarze
Zaloguj się
57. ~ktoś
0

2014-01-26 22:45:02

A Serce i Rozum kiedy przejdą?

Odpowiedz

56. ~olenka
0

2012-10-18 20:43:27

W reklamach teraz mdło, bo każdy chce skusić każdego. Heyah ma ciekawą kampanię - dynamiczną, kolorową, do konkretnej grupy docelowej. I Epikurem na fb polecieli...

Odpowiedz

55. ~Moto
1

2012-10-10 17:26:12

@50 To jest pierwsza reklama virgin więc pokazuje logo - swoją drogą bardzo wyraziste i serwuje docewlową grupę odbiorców czyli ...wszystkich. Nudna? A która startowa reklama była lepsza pod tym względem? Brak dynamiki, nowoczesności, postaci, muzyki, tekstu? Tu wszystko jest Mi się podoba i uważam że na początek jest super.

Odpowiedz

54. ~
-2

2012-10-09 23:09:42

Reklamy Plusa z Mumio przywracały jeszcze wiarę, że można coś zrobić na poziomie.

Odpowiedz

53. ~Octopus
2

2012-10-09 23:03:51

Jarosław Polskęzbaw or -> alleluja i do przodu. To są hasła reklamowe :). Niestety nadmierna ilość reklam zmęczyła widzów.

Odpowiedz

52. ~
0

2012-10-09 22:52:44

jeszcze jakieś aczkolwiek mi zostało :)

Odpowiedz

51. ~izane
2

2012-10-09 22:26:01

50: tak, chuck norris i stevie wonder. Plus jadosław zbawczyński.

Odpowiedz

50. ~Czytelnik
1

2012-10-09 21:30:58

@ 49. Tak, widziałem reklame Virgin - po 15 sekundach robi się nudna, po 30 wogóle nie wiadomo o co w niej chodzi, a jeszcze trzeba czekać 15 sek. na napis "Virgin". Uwazasz, zę ktokolwiek poza czytelnikami Telepolis skajarzy tą reklamę z telekomunikacją?

Odpowiedz

49. ~Moto
0

2012-10-09 20:24:11

Widzieliście reklamę Virgin? Tak się robi reklamy...

Odpowiedz

48. a_lex
-2

2012-10-09 19:52:57

A dla mnie świetna "Co, nie kręci to pana, przecież teraz wszyscy szaleją za tym, wszyscy tak się bawią w biurach" - SGSem III !! No po prostu bajka - ironia do ^

Odpowiedz

2

2012-10-09 18:51:25

A jak dla mnie, tytuł newsa świetny. Pokazuje on po prostu, że nie tylko ja miałem już dość tego "kabaretu". PS. wziąłem w cudzysłów, bo dla mnie kabaret to coś śmiesznego, natomiast MUMIO po ostatnich reklamach to bym kabaretem nie nazwał. A zwłaszcza ta ostatnia reklama SGS III- to już w ogóle paranoja jakaś.

Odpowiedz

45. ~
3

2012-10-09 16:00:00

43.. ostatnie reklamy... typu jedzie samochodzik i pan wołodyjowski... litosci!

Odpowiedz

44. ~a_lex
2

2012-10-09 15:44:26

Ciekawe, czy te nowe "dzieła" reklamowe to będzie coś na wzór reklam Cyfrowego Polsatu.

Odpowiedz

43. ~a_lex
-3

2012-10-09 15:43:29

Dla mnie właśnie ich ostatnie reklamy też były świetne, a tak pośrodku mieli kryzys. Np. ich reklama z Samsung Galaxy "Mały rycerz" to dla mnie świetna ironia z "teraz każdy po biurach bawi się smartfonem".

Odpowiedz

42. ~Patryk
3

2012-10-09 14:55:54

Nareszcie, już patrzeć na nich nie mogłem. Owszem początki mieli wspaniałe, a "kopytko" przeszło do legendy lecz od dawna już nie reprezentowali tamtego poziomu. Cóż, każdy się w końcu kiedyś wypala.

Odpowiedz