DAJ CYNK

Plus: Mix bez pluszu

03.11.2014

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 6968

Ważne 3

7

Sieć Plus wprowadza od 4. listopada odświeżone taryfy Plus Mix. Zasada działania i ceny są identyczne jak w zaprezentowanym 2 tygodnie temu Plush Mix.

Sieć Plus wprowadza od 4. listopada odświeżone taryfy Plus Mix. Zasada działania i ceny są identyczne jak w zaprezentowanym 2 tygodnie temu Plush Mix.

W ofercie Plus Mix o długości trwania kontraktu decyduje klient - można zakończyć ją w dowolnym momencie realizując wszystkie wynikające z umowy doładowania. Oferta jest dostępna również w ramach programu smartDOM, a wówczas do każdego doładowania kontraktowego otrzymuje się 10 zł extra.

Minimalna kwota doładowania 30 zł 40 zł 50 zł 60 zł
Pakiet kontraktowy
(do wszystkich sieci komórkowych)
300 minut (15 zł) Rozmowy bez limitu (35 zł)
Pakiet cykliczny - SMS-y - Bez limitu do wszystkich sieci (10 zł)
Pakiet cykliczny - 1 GB - 10 zł
Łączny koszt usług 15 zł 35 zł 45 zł 55 zł

Pakiety przyznawane w poszczególnych doładowaniach mogą być włączane i zmieniane w dowolnym momencie. W każdej chwili klienci mogą również dokupić dowolny pakiet cykliczny na 30 dni:
  • 1 GB za 15 zł,
  • 2 GB za 25 zł,
  • SMS-y bez limitu do wszystkich sieci komórkowych za 10 zł,
  • 200 minut na stacjonarne za 5 zł.

Nowa oferta Plus Mix dostępna jest w wariancie z kontraktem elastycznym jak i w wersji standardowej, przy czym w kontrakcie elastycznym dostępne są niższe ceny telefonów.

Osoby decydujące się na umowę bez telefonu otrzymują bonus w postaci 50% ekstra do każdego doładowania kontraktowego, a sama umowa jest krótsza i wynosi 18 doładowań. Dla klientów przenoszących numer została przygotowana promocja, w ramach której otrzymują 50% extra do pierwszych 6 doładowań kontraktowych.

Taryfy Plus Mix i Plush Mix będą oferowane przez sieć Plus równolegle.

Zobacz: Plus wprowadza Plush Mix

Źródło tekstu: Plus

Komentarze
Zaloguj się
18. ~Kuba
0

2014-11-17 11:54:12

Spoko oferta. Ciekawa sprawa z tym gratisowym doładowaniem. Najczęściej ludzie wybierają mixa ze względu na nowy telefon. W tym wypadku jeśli ktoś ma telefon to ta propozycja może się okazać bardzo opłacalna.

Odpowiedz

17. ~Mikra
0

2014-11-12 00:54:38

Kiedyś liczyły się dla mnie tylko ofert na kartę... aż zgubiłem swój wypasiony telefon a na nowy kilku stówek nie miałem. Abonament totalnie nie dla mnie dlatego padło na mixa i od tamtej pory cały czas się tego trzymam. Co do tej oferty moim zdaniem bardzo dobra. Daje dużo możliwości z tymi pakietami i cenowo wypada moim zdaniem dobrze. Wielkim pozytywem jest też zasięg plusa. Ogólnie jedna z lepszych propozycji teraz.

Odpowiedz

16. ~Jozofat
0

2014-11-11 08:44:23

Jak na ofertę w telefonem to całkiem całkiem. Jak jeszcze się to połączy w smartDOMie z innymi produktami CP/Plus to już w ogóle się opłaca.

Odpowiedz

15. ~Worldfun
0

2014-11-07 14:40:52

Niektórzy to chyba tylko czytają połowę artykułu i już komentują. Gdzie jest drogo ja się pytam? Tutaj jest wliczony telefon. Jak ktoś nie chce telefonu to bierze sobie plusha na kartę gdzie już jest totalnie tanio. Albo w tym mixie bez telefonu i 50% doładowania gratis co też się bardzo opłaca.

Odpowiedz

14. ~wat
0

2014-11-06 18:34:45

@LTE - Jest wybór - telefon albo bonus 50%. Jak to policzysz to taniej niż ty masz.

Odpowiedz

13. ~Bartek
0

2014-11-04 16:55:29

@12 - No i Plus najwyraźniej chce wrócić do tego Simplusa, tylko że w nowej postaci. Zupełnie inny marketing, bo zupełnie inna grupa docelowa. Trzeba poczekać, czy to się przyjmie, a sama oferta na pewno na poziomie - co kto lubi.

Odpowiedz

12. ~pabloki
3

2014-11-03 18:06:10

@10 nie wiem czy wizerunek plusha można nazwać niegrzecznym nazwać . ja bym raczej nazwał to lansowaniem patologii. dlatego do dziś nie wiem jaka jest grupa docelowa.@11 wiem że do innych , zwróć uwage że kiedyś simplus miał wizerunek trafiajacy do młodzieży to ukatrupiono go i wprowadzono sztywna nazwe plus na karte, dzis widac że to był ich błąd.

Odpowiedz

11. ~Bartek
-1

2014-11-03 17:59:11

Dla mnie to nie problem, że jedna firma pod dwoma markami sprzedaje bardzo podobne produkty. To takie czepianie się dla czepiania. A faktycznie - są skierowane do innych grup konsumenckich. Ot, taki marketingowy chwyt. A czy drogo? Nie powiedziałbym, kwestia też tego, jaki telefon uda się dorwać.

Odpowiedz

10. Nomedaj
1

2014-11-03 14:47:19

PLUSH ma niegrzeczny wizerunek adresowany do młodych. Może odstraszać moherów. Jak Plus chce coś sprzedać osobom starszym, to robi to pod marką Plus.Osoby starsze kochają miksy, bo:- mają bezpieczeństwo kosztów. Nieważne, co im się w telefonie naklika, nieważne co napsoci wnuczek podwędziwszy telefon - nie przekraczają miesięcznych wydatków.- robienie doładowań jest dla nich prostsze i tańsze niż odbieranie i opłacanie faktury.

Odpowiedz

9. ~pabloki
1

2014-11-03 14:06:48

to dośc spodziewany ruch bo plus sprzedaje to samo z inną komunikacją marek. dość głupie rozwiązanie.

Odpowiedz

8. wlo
-3

2014-11-03 13:59:17

Karlos20 - i jesteś pewien, ze dobrze robią? ;-) To nie są takie same produkty. Takie same o Plush i Simplus (Plus na kartę czy jak teraz oni to nazywają) można powiedzieć, ale nie o miksie i prepaidzie. Miks to jednak telefon za złotówkę ;-) Ludzie to kochają.

Odpowiedz

3

2014-11-03 13:54:39

wlo - ja tylko neguje sprzedaż TEGO SAMEGO PRODUKTU w dwóch "opakowaniach". Żadna inna sieć tego nie robi.

Odpowiedz

6. wlo
-2

2014-11-03 13:26:59

Karlos20 - nawet wg redakcji Telepolis miksy są bardzo popularną (ja tego nie wiem bo nie śledzę statystyk w tym zakresie, a i sama forma sprzedaży usług/telefonów mi (!) od początku całkowicie nie odpowiada, co zresztą nie raz mówiłem), więc wydaje mi się, ze twierdzenie o bezsensie tego typu ofert jest trochę nie na miejscu, jeśli nam się wydaje to bez sensu nawet?

Odpowiedz

4

2014-11-03 12:59:34

Dla mnie to bez sensu sprzedawać TO SAMO, co w PLUSH MIX.Jedyna różnica to pakiet FACEBOOK / INSTAGRAM. PLUSH ma to zawarte w kwocie doładowań, Plus Mix ma płatne 5 zł i to opcja nieobowiązkowa.Oferta na kartę jest już bardziej zauważalna, ale nie MIX. To zamęt i sprzedawanie tak jakby dwóch takich samych produktów w różnych opakowaniach. BEZSENS.

Odpowiedz

4. ~tata
3

2014-11-03 12:36:35

Drogo i bez znieczulenia.

Odpowiedz