DAJ CYNK

Perypetii Vectone Mobile ciąg dalszy

09.04.2015

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 9580

Ważne 6

17

Niewiele ponad dwa tygodnie minęły od zmiany cennika i zapowiedzi wysyłki starterów. Zamiast nich zostały wysłane wiadomości z prośbą o potwierdzenie danych.

Niewiele ponad dwa tygodnie minęły od zmiany cennika i zapowiedzi wysyłki starterów. Zamiast nich zostały wysłane wiadomości z prośbą o potwierdzenie danych.

Jak informują czytelnicy TELEPOLIS.PL, w dniu dzisiejszym Vectone Mobile wysłało do nich wiadomości o treści:
Drogi Kliencie,

Jeśli wciąż nie otrzymałeś naszej karty SIM to oznacza, że Twój adres został wprowadzony niepoprawnie (proszę pamiętaj o poprawnym wpisaniu ulicy, numeru domu, kodu pocztowego i miasta. Wszystkie pola powinny być wypełnione).

Proszę wejdź na naszą stronę www.vectonemobile.pl i zamów kartę SIM ponownie. Otrzymasz swoją kartę w ciągu 4-5 pracujących dni.


Klienci powoli tracą cierpliwość, a na każdym przesunięciu terminu wysyłki starterów Vectone Mobile traci ich coraz więcej. Ciężko jest zrozumieć motywację operatora. Być może jest to rodzaj selekcji, a najwytrwalsi i wierni klienci zostaną w specjalny sposób nagrodzeni? Jeśli wierzyć zapewnieniom z rozsyłanych wiadomości, przekonamy się o tym już w przyszłym tygodniu.

Zobacz: Czy tym razem Vectone Mobile wystartuje?

Źródło tekstu: wł

Komentarze
Zaloguj się
100. ~aqq
0

2015-04-15 13:58:36

W Wielkiej Brytanii te startery zamawia sie po to aby miec adapter z micro sim do normalnej. Do niczego innego sie to nie nadaje. Mialem i testowalem, jako głowny nr nie do przyjecia. Roaming nie zadzialal w PL i nawet przepraszam nie uslyszalem. Szkoda aby im swoje dane podawac!

Odpowiedz

99. ~Rafał
0

2015-04-10 11:40:52

Faktycznie przysłali taki email że adres niepoprawny z tym że filtr wrzucił wiadomość do katalogu SPAM ;-)Już nie będę im podawał żadnych danych, ta firma to jakaś porażka na całej linii.

Odpowiedz

98. ~Calm7
0

2015-04-10 09:29:29

Przecież wiadomo, że Wasze dane nie zginęły, są poprawne - operator jakoś chciał się wykręcić z plamy którą dał wcześniej i zwalić to na Was.

Odpowiedz

97. ~bojan27pdw
0

2015-04-10 09:29:21

ok, to w takim razie 73915 (podałem do piątej, w razie gdyby vectonowi przydzielili tylko 10 a nie 100k ;p )

Odpowiedz

96. ~ciekawy
0

2015-04-10 09:17:48

739 jest przydzielony do MVNO - czytaj *** Wiec nie dostają oni miliona numerów tylko po sto tysięcy, czyli ważna jest CZWARTA cyfra.

Odpowiedz

95. ~bojan27pdw
0

2015-04-10 08:52:37

numer się zaczyna na 739

Odpowiedz

94. ~ciekawy
0

2015-04-10 08:33:35

93 - to zrobiłeś interes życia. Oczywiście można kupić za 10 zł, ale i widziałem poniżej ceny piwa w biedronce. (Jak taki oszczędny jesteś to pewnie znasz tę cenę.)

Odpowiedz

93. ~Paweł N
-1

2015-04-10 08:00:02

A ja dostałem kartę wczoraj ale też e-maila z potwierdzeniem danych. Raczej nie bedę z niej korzystał, zamówiłemją ją już tak dawno że totalnie o niej zamawiałem. Wykorzystam na pewno "oprawkę" na kartę nano sim aby móc czasem przełozyć inną kartę do zwykłego smartfonu. Przyda się ponieważ za taką oprawkę chcieli w jednym sklepie gsm aż 10 zł a tu mam jak znalazł za friko.

Odpowiedz

92. ~ciekawy
0

2015-04-10 07:51:02

Do "szczęśliwców" - Jaką macie pule numerową - tzn pierwsze 4 cyfry po +48.....

Odpowiedz

91. ~...
0

2015-04-10 02:41:14

I tak do us...ej śmierci mam im wysyłać te dane?! A niech mnie w pompkę pocałują. Jakieś durne kpiny sobie z ludzi robią. Żałuję, że skusiłem się wcześniej na tą ich kartę SIM, bo skoro firma nie umie weryfikować danych w formularzu, to strach pomyśleć, jak te dane są później obrabiane i przetrzymywane :/ Też dzisiaj dostałem maila, że "Niepoprawny adres". Szkoda, że nie podali w wiadomości, jakie dane się wpisało poprzednio i czego ten błąd dotyczy. Sorry, jeśli z taką głupotą firma ma problemy, to nie chcę korzystać z ich usług. Wolę nawet dopłacić te kilka zł, ale być traktowany serio, a nie jak imbecyl. Niska cena to nie wszystko. Liczy się też jakość, której ten operator nie stara się nawet ukazać w wersji iluzorycznej...

Odpowiedz

90. ~jarko
0

2015-04-10 01:19:01

Chyba sobie jaja robią.. Ludzie, nie podawajcie swoich danych! Później będą do Was dzwoniły dziwne numery z Bangladeszu o 3.00 w nocy na nowy numer (o ile Vectone ruszy) A moze trzeba Euro doładować? Albo bitcoinami? :D Masakra

Odpowiedz

89. ~bojan27pdw
0

2015-04-09 22:41:00

ok, mam już wolny telefon, sprawa wygląda tak, jak pisał kolega wyżej - na koncie 0 EUR (sic). Przy próbie połączenia pani automat mówi po angielsku, że nie ma środków, aby wykonać połączenie. Nie da się doładować przez stronę (przy wpisywaniu swojego wyświetlonego dzięki *105# numeru pojawia się informacja, że "nie jest to prawidłowy numer Vecton", zarówno z 48 jak i bez - z "+" się nie da w polu potwierdzania numeru), nie da się zarejestrować numeru w "Mój Vectone" - przy wpisywaniu z 48 jest informacja, że to nieprawidłowy numer, a bez 48, że numer jest już zarejestrowany (a nie robiłem tego), a przy odzyskiwaniu hasła trzeba by było podać i numer tel i adres e-mail, z kolei przy logowaniu, gdy się podaje numer czy z 48 czy bez, znów jest komunikat, że to "nieprawidłowy numer Vecton". Zastanawia mnie to, czy komuś się w jakiś sposób udało doładować konto i jak (może "karty zdrapki" działają, tylko gdzie konkretnie - w Krakowie - można taką kupić?), skoro były głosy, że da się zadzwonić, tylko słaba jakość

Odpowiedz

2015-04-09 21:13:12

Karte Vectone dostalem wczoraj. Chcialem wiec ja zarejestrowac na stronie. Niestety komunikat o blednych danych numerze itd. Postanowilem doładowac bo stan 0 euro. Niestety wpisujac na ich stronie numer znow komunikat o blednym numerze czy z prefiksem czy bez. Na sam numer dodzwonilem wiec dziala. Jednak profesjonalizm tej formy uderza. Napisalem meila i szczerze mowiac nie licze na odpowiedz. To ze dostalem karte sim jestem zaskoczony bo juz stracilem nadzieje. Zamawialem kilkanascie razy. Karta jest uniwersalna nano micro i standard.

Odpowiedz

84. adik
0

2015-04-09 20:58:09

także dostałem maila o rzekomym nieprawidłowym adresie,ponad 3 miesiące analizowania po to żeby z takim tekstem wyjeżdżać - to jawna kpina,wyłudzili dane osobowe które sprzedali a teraz udają że są one niepoprawne, drugi raz już im żadnych danych nie podam.

Odpowiedz

1

2015-04-09 20:25:25

"pracujących dni"... Kali tam u nich pracuje? Dni robocze a nie pracujące! Co to za tłumacznie workdays z google/''a...

Odpowiedz