DAJ CYNK

Orange Smart Store w Warszawie - salon inny niż wszystkie

27.04.2015

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 5077

Ważne 3

6

Interaktywny salon przyszłości, przyjazny, intuicyjny, zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami - tak Orange opisuje swój Smart Store Orange przy ul. Pańskiej 57 w Warszawie.

Interaktywny salon przyszłości, przyjazny, intuicyjny, zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami - tak Orange opisuje swój Smart Store Orange przy ul. Pańskiej 57 w Warszawie.

Przestrzeń Orange Smart Store jest podzielona na 3 strefy, nawiązujące do tego, co liczy się dla klientów, do codziennych sytuacji, w których towarzyszy im technologia: Dom, Rozrywka, Firma. W salonie nie ma klasycznych stanowisk obsługi i przypisanych do nich sprzedawców. Obsługa podąża za klientem do strefy, którą sam sobie wybrał. W każdej strefie można dokonać zakupu i bezgotówkowej płatności.



Wizyta w salonie rozpoczyna się w recepcji, gdzie klienci otrzymają odpowiedzi na wszelkie pytania i szybko załatwią proste sprawy, takie jak zaktualizowanie danych, sprawdzenie wysokości rachunku, czy doładowania. Uzyskają wsparcie w zdiagnozowaniu i rozwiązaniu problemu z telefonem czy wymianą karty SIM. Pracownicy recepcji zajmą się także innymi sprawami - sprawdzą dostępność telefonów, akcesoriów i innych urządzeń, którymi jest zainteresowany klient. Obsługę klientów ułatwi znajomość historii kontaktów z Orange (np. informacje o ostatnim zakupie, etc.). Nieskomplikowane sprawy można załatwić także w strefie samoobsługi. Na ekranie dotykowym kiosku multimedialnego będzie można samodzielnie wejść do aplikacji Mój Orange i sprawdzić listę faktur oraz stan konta czy też wykorzystanie pakietów.


Wszyscy, których sprawa wymaga dłuższego pobytu w salonie, mają do dyspozycji inteligentny system obsługi ruchu w salonie. Mogą wybrać sobie dogodny termin wizyty lub zapisać się do kolejki oczekujących na obsługę robiąc w tym czasie coś innego. O pozycji w kolejce i zaproszeniu do obsługi mogą zostać powiadomieni np. SMS-em. Klienci oczekujący na obsługę otrzymują tablet, pełniący rolę wirtualnego przewodnika po salonie. Dzięki zastosowaniu beaconów, na ekranie tabletu pojawia się informacja, w której strefie klient obecnie przebywa i jakie rozwiązania są w niej polecane. Tablety wyposażone są w technologię NFC - skanując dowolny produkt dostępny w salonie, klient uzyska natychmiast pełną informację o nim.

Na tablecie można łatwo sprawdzić ofertę Orange, obliczyć zniżki, pełni też rolę wirtualnego koszyka, do którego można dodawać wybrane produkty i usługi. Oprogramowanie tabletów jest zintegrowane ze stanowiskami sprzedaży, sprzedawca widzi więc, czym interesuje się klient i dzięki temu może obsłużyć go w bardziej indywidualny sposób. W strefie mobilnej, klienci będą mogli przetestować nowości, w tym telefony, tablety i różne gadżety. Z pomocą konsultantów będą mogli dobrać sprzęt, który im najbardziej odpowiada. Zainteresowani najnowszymi technologiami, będą mogli zapoznać się np. z okularami do wirtualnej rzeczywistości, smartwatchami, smartbandami, bezprzewodowymi ładowarkami indukcyjnymi czy technologią druku 3D.

W salonie dostępna będzie także szeroka gama blisko 250 rodzajów akcesoriów - etui, ładowarki, słuchawki, głośniki, czy zestawy głośnomówiące. Smart Store przyjazny jest także dla klientów, którym przy załatwianiu spraw w salonie towarzyszą dzieci - dla nich przygotowano możliwość zabawy w przytulnej, domowej strefie rozrywki, np. grając gry na PlayStation 3 czy wypróbowanie możliwości smartfonów i tabletów.

W kasie Smart Store można opłacić różne rachunki - nie tylko rachunki Orange, ale również za gaz, prąd i inne. Jako jedyny salon w Polsce będzie realizował płatności za pomocą punktów Payback.

Smart Store w Warszawie to jedno z pierwszych tego typu miejsc w Europie (dla klientów dostępny będzie od 28 kwietnia). Pierwszy Smart Store Orange powstał w Rumunii w marcu tego roku, wkrótce uruchomione będą dwa kolejne, jeden we Francji, a drugi w Hiszpanii.

Źródło tekstu: Orange

Komentarze
Zaloguj się
21. ~
0

2015-04-28 08:26:49

@19: Nie zostali ukarani, a nawet gdyby UKE/UOKiK im nałożył karę, to mógłby także dać im termin na odejście od działań naruszających interesy konsumentów. Wtedy kolejne kary byłyby za niedotrzymanie terminu.

Odpowiedz

20. ~Lidka
0

2015-04-28 00:54:08

Wygląda to bardzo fajnie, chętnie odwiedzę ten salon przy kolejnej wizycie w Warszawie. :)

Odpowiedz

19. ~
-1

2015-04-27 21:10:51

@1 Orange już raz zostało ukarane za simlocki, drugi raz nie mogą dostać kary za to samo

Odpowiedz

18. ~
1

2015-04-27 20:28:31

SmartStore for stupid people :P

Odpowiedz

17. ~Chłop z Mazur
-2

2015-04-27 19:42:57

Ja byłem kiedys na Panskiej. Wypilem kawe, ugrzałem nogi i wymienilem karte. Bylo wporzo, dziewuchy ładne a ziomale wporzo.

Odpowiedz

16. ~nie na temat ...
-1

2015-04-27 18:03:11

Orange zmieniło zasady promocji dla MNP w abonamencie

Odpowiedz

15. ~
1

2015-04-27 16:33:30

@7: Można zarabiać mniej i mieć zadowolonych klientów, albo więcej - za wszelką cenę. Orange wybrało opcję nr 2.Autoodnawianie umów Neostrady (lub kilkukrotna podwyżka po przejściu umowy na czas nieokreślony), simlocki, mało atrakcyjna oferta stacjonarna oraz głównej marki mobilnej, opłaty za wszystko - np. 25zł za wymianę karty SIM, 10zł więcej do abonamentu przy wyborze faktury papierowej (nieuzasadniona wysokość opłaty), "rabaty marketingowe" i tak dalej...

Odpowiedz

14. ~pablok29
2

2015-04-27 16:13:46

Mieszkam przy tym salonie i salon jest do d.zawsze kupa ludzi a czeka sieni się czeka ze zwariować można.Zreszta Orange nikomu nie polecam.

Odpowiedz

13. ~Wojtek
2

2015-04-27 16:05:21

Ile osób z tego powodu trzeba będzie zwolnić?

Odpowiedz

12. ~rolla
0

2015-04-27 15:56:31

Ewa82 bij jutro punkt 8.00

Odpowiedz

11. ~black widow
-2

2015-04-27 15:51:41

Wygląda super, jutro będziemy testować jakość obsługi.

Odpowiedz

10. ~Ewa82
0

2015-04-27 15:48:59

Niezłe ciacha tam pracują ;)

Odpowiedz

9. ~erni76
-2

2015-04-27 15:43:35

Chociaż jakos wygląda to w końcu... Zmiana na plus!

Odpowiedz

8. ~rafal
0

2015-04-27 15:30:09

ooo i widze ze czlowiek ktory jest totalnym chamem dla klienta pracuje nadal :) gratki :D

Odpowiedz

7. ~Jacek
-1

2015-04-27 15:27:28

@4 Tak jakby innejj firmie nie zalezalo na zarobku. Wez sobie cos na wstrzymanie. Nikt nie prowadzi firmy w celach charytatywnych. Ta nagonka na Orange robi sie juz smieszna. Inni operatorzy nie sa w cale lepsi

Odpowiedz