DAJ CYNK

Orange się zmienia - nowe oferty i sposób obsługi klienta

16.04.2015

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 83

Ważne 4

10

Orange zmienia się, aby jak najlepiej rozumieć i odpowiadać na potrzeby swoich klientów. Wprowadza CyberTarczę, która zapewni większe bezpieczeństwo internautom, nowe pakiety dla klientów indywidualnych i nowe taryfy dla klientów biznesowych.

Orange zmienia się, aby jak najlepiej rozumieć i odpowiadać na potrzeby swoich klientów. Wprowadza CyberTarczę, która zapewni większe bezpieczeństwo internautom, nowe pakiety dla klientów indywidualnych i nowe taryfy dla klientów biznesowych. Zmienia się także obsługa klientów - zawsze dostarczać klientom to, co dla nich ważne.

Orange wprowadza nową wizualizację marki. Logotyp Orange pozostaje bez zmian. Dodano do niego nowy system komunikacji. W przeprowadzonych badaniach ustalono kluczowe obszary z życia klientów, w których Orange może ich wspierać dostarczając najlepsze dla nich rozwiązania. Są to: bliscy, dom, mobilność, rozrywka, pieniądze, technologie, firma. Oferty Orange będą odtąd umieszczane w wyrazistych kontekstach, zrozumiałych dla klientów, przedstawiających potrzeby oraz odpowiedź Orange na nie w postaci produktów. Zmieniają się także inne elementy wizualizacji marki, takie jak bardziej urozmaicona paleta kolorów, styl zdjęć i grafik. i usług.



Salony Orange i pozostałe kanały sprzedaży będą się uzupełniać by zapewnić klientom jednakowe doświadczenia. Już dziś można odebrać zamówienie złożone przez Internet w dowolnym salonie Orange. Na recepcji w salonach Orange będzie można załatwić wiele prostych spraw od ręki. Sukcesywnie wdrażany będzie inteligentny system zarządzania ruchem w salonie, pozwalający klientowi zaplanować wizytę w dogodnym terminie. W Warszawie wkrótce zostanie otwarty Smart Store - interaktywny salon przyszłości.
Klienci którzy korzystają z wielu usług Orange, będą mogli załatwić większość spraw poprzez jednego, wyznaczonego dla nich doradcę. Rusza także system obsługi dla seniorów.
Klienci korzystający z aplikacji Mój Orange mogą się już łączyć z infolinią bezpośrednio z poziomu aplikacji, a już wkrótce będą mogli opłacać swoje rachunki za pomocą smartfonu. Odświeżona została także część samoobsługowa portalu www.orange.pl.

Startują nowe oferty:

  • Biznesowe - z pakietami nielimitowanych usług i Internetem LTE, do 1000 minut i 1 GB Internetu w roamingu oraz nielimitowane połączenia do krajów Unii Europejskiej.
  • Indywidualne - pakiet Rodzinny, Komfortowy i Wygodny. Każdy zawiera zestaw usług domowych i mobilnych, przydatnych w obszarach, które sami klienci określili jako ważne - Bliscy, Dom i Mobilność. Cena usług w pakiecie jest niższa niż przy zamówieniu pojedynczych ofert, ponieważ każdy pakiet zawiera rabat Orange Open.
  • Bezpieczny Internet z CyberTarczą. To nowe, bezpłatne rozwiązanie, które zapewni większe bezpieczeństwo w sieci użytkownikom Neostrady. Umożliwia wykrycie większości potencjalnych zagrożeń internetowych, a także samodzielne sprawdzanie stanu bezpieczeństwa urządzeń podłączonych do domowej sieci.

Zobacz: CyberTarcza - lepsza ochrona internautów w sieci Orange
Zobacz: Nowe pakiety usług dla klientów indywidualnych Orange
Zobacz: Znacznie więcej niż standard w nowych planach taryfowych Orange dla Firm

Źródło tekstu: Orange

Tagi: orange
Komentarze
Zaloguj się