DAJ CYNK

Orange: darmowa aktywacja lub pół roku za darmo przy migracji numeru na kartę

08.09.2016

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 6015

Ważne 5

4

Klienci Orange migrujący z oferty na kartę do oferty abonamentowej mogą otrzymać 100% rabatu na opłatę aktywacyjną lub 100% rabatu na abonament przez 6 miesięcy.

Klienci Orange migrujący z oferty na kartę do oferty abonamentowej mogą otrzymać 100% rabatu na opłatę aktywacyjną lub 100% rabatu na abonament przez 6 miesięcy.

Z promocji mogą skorzystać klienci rejestrujący numer na kartę w salonach, przenoszący numer z karty na abonament oraz przenoszący numer na kartę od innego operatora, w obu przypadkach przy sprzedaży telefonicznej.

100% rabat na opłatę aktywacyjną dotyczy ofert:

  • z urządzeniem - Smart Plan LTE 65,98, Smart Plan LTE 85,98, Smart Plan LTE 105,98, Smart Plan LTE Wspólny 115,98, Smart Plan LTE Wspólny 165,98, Plan Dodatkowy (na wspólnym koncie z Planem LTE Wspólnym),
  • bez urządzenia - Smart Plan LTE tylko SIM 75,98, Smart Plan LTE tylko SIM 105,98, Smart Plan LTE tylko SIM Wspólny 115,98; Smart Plan LTE tylko SIM Wspólny 165,98, Plan Dodatkowy (na wspólnym koncie z Planem LTE Wspólnym).

100% rabat na abonament przez 6 miesięcy dotyczy ofert:
  • z urządzeniem - Smart Plan LTE 65,98, Smart Plan LTE 85,98, Smart Plan LTE 105,98, Smart Plan LTE Wspólny 115,98, Smart Plan LTE Wspólny 165,98,
  • bez urządzenia - Smart Plan LTE tylko SIM 75,98, Smart Plan LTE tylko SIM 105,98, Smart Plan LTE tylko SIM Wspólny 115,98, Smart Plan LTE tylko SIM Wspólny 165,98.

Rabaty są udzielane na postawie kodów dostępnych dla sprzedawców. Ich ilość jest ograniczona.

Źródło tekstu: wł

Tagi: orange
Komentarze
Zaloguj się
17. ~elf
0

2016-09-09 12:42:10

@14 Uważasz, że jak Orange dawałby linię swoim klientom detalicznym za darmo, a od hurtowych pobierałby opłatę... to UKE by się na to zgodził? Fajny masz pomysł i w pełni chciałbym aby tak było, ale tak się nie da. To byłaby dyskryminacja innych ISP działających na infrastrukturze Orange i nieuczciwa konkurencja.

Odpowiedz

16. ~mila
0

2016-09-09 11:35:20

Wspólny to 3 numery w tej kwocie 69zł

Odpowiedz

15. ~mila
0

2016-09-09 11:34:46

Czyli przy 6 mcach za darmo wychodzi efektywny abonament 69zł za Wspólny (no limit i 10GB internetu) i LG K10 za 0zł. Wskażcie mi podobna ofertę u konkurencji czy na kartę?

Odpowiedz

14. Gormar
0

2016-09-09 00:05:16

@12&13. Odniosłem wrażenie, że my rozmawiamy tutaj o ofertach indywidualnych a nie hurtowych. Jak najbardziej zrozumiałe jest, że w przypadku WLR opłata za utrzymanie łącza jest konieczna i również podlega regulacjom UKE. Za to zwróćcie uwagę o ile niższy jest koszt przy LLU. Ale w przypadku własnych ofert mogli bez problemu ukryć tę kwotę korzystając z możliwości tworzenia pakietów. Nie chcieli tak zrobić najpewniej ze względu na próbę zdystansowania swojej oferty do tych w sieciach kablowych i teraz mają za swoje. Ludzie im tego nie zapomną ;).

Odpowiedz

13. ~elf
0

2016-09-08 21:07:27

@ 11 Chyba nie do końca wiesz w jaki sposób kalkulowane są opłaty hurtowe. Opłata na kabel musi być rozdzielona od opłaty za usługę. Tak masz też na rynku energii. Dodam też, że kablówki nie muszą też udostępniać koncentryków innym ISP, nie muszą więc kalkulować samego dostępu do kabla. W Twoim przekonaniu kablówka budowałaby instalację kablową, a później jakiś inny ISP wziąłby ją za darmo i świadczył swoje usługi. Tak się nie da, w takiej sytuacji nikt nie chciałby kłaść tych kabli. To co napisałeś nazywam analfabetyzmem regulacyjnym.

Odpowiedz

12. ~Macieq
0

2016-09-08 20:06:11

@11 to nie jest tak.Opłata za łącze jest oplata narzuconą za odsprzedaż łącza innemu operatorowi. Każdy operator działający na linii "telefonicznej" jest zobowiązany do zawarcia umowy z właścicielem linii. UKE nakazało, że jeśli właściciel linii pobiera (logicznie i słusznie) opłatę za użyczone łącze od operatora B, to ma też taką samą opłatę doliczać do swoich ofert.

Odpowiedz

11. Gormar
0

2016-09-08 19:38:54

@10. To co piszesz jest odwracanie kota ogonem. To co UKE nakazało dawnej TPSA to zaprzestanie zakazanej w naszym prawie praktyki sprzedaży wiązanej. Czyli oferowania dostępu do Internetu jedynie z zakupem taryfy telefonicznej. W tej sytuacji TPSA miała dwa wyjścia. 1. Wprowadzenie stałej opłaty, która doliczana była by do abonamentu telefonicznego lub za dostęp do Internetu w przypadku korzystania z tylko jednej usługi. 2. Stworzenie ofert pakietowych na wzór sieci telewizji kablowych, czyli pojedyncza usługa jest droższa niż taka sama, ale w pakiecie z inną. Generalnie dla ludzi dużo prostsza do zrozumienia jest opcja druga, która w dodatku nie pozwala na "ukrycie" informacji o opłacie dodatkowej przy rezygnacji z którejś z usług. A z tego co wiem to właśnie najczęściej o to mają ludzie pretensję do dawnej TPSA, gdyż nie zawsze zauważają dopisek na stronie o opłacie dodatkowej doliczanej przy zamówieniu samej "Neostrady", gdzie niby mieli by płacić reklamowane 49 złotych. A później płacz na forach :(.

Odpowiedz

10. ~Macieq
-3

2016-09-08 18:14:14

@7 Opłata za utrzymanie linii to wytwór UKE. podziękujmy rządzącym.

Odpowiedz

9. ~
-1

2016-09-08 17:51:17

Ej a jak w plusie się.migruje ro tylko zlotowka cos slyszalem. To czemu orange takie pazerne. Malo soe nachapali?

Odpowiedz

8. ~
0

2016-09-08 17:00:39

@7 ale frajerni nie brakuje. Kosza ludzi w zasadzie za nic.

Odpowiedz

7. Rogi
3

2016-09-08 16:27:38

Płacenie za aktywację to frajerstwo jak opłata za utrzymanie linii. Nigdy w życiu.

Odpowiedz

6. ~
3

2016-09-08 16:20:21

Opłata aktywacyjna na klienta indywidualnego wynosi 50 zł, na klienta biznesowego 39 zł netto.!

Odpowiedz

5. Morvius
1

2016-09-08 16:00:53

"Klienci Orabge migrujący" literówka

Odpowiedz

4. ~pabloki
-1

2016-09-08 15:57:44

szukają frajerów , nie pierwszy raz zresztą.

Odpowiedz

0

2016-09-08 15:49:42

@1 roznie, ale w tych ofertach chyba 50 zl. Co do planu dodatkowego nie jestem tylko pewny.

Odpowiedz