DAJ CYNK

Nowy operator doładowań elektronicznych w Orange

05.01.2018

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 6715

Ważne 6

2

Od początku 2018 roku płatności na stronie z doładowaniami Orange obsługuje inna firma. Zmiana nie odbyła się bez problemów.



Od początku 2018 roku płatności na stronie z doładowaniami Orange obsługuje inna firma. Zmiana nie odbyła się bez problemów.

Do końca 2017 roku obsługa doładowań na stronie doladowania.orange.pl zajmowała się firma Paytel. Od początku 2018 roku zajmuje się tym Blue Media. Oprócz tego zmienił się również rozkład i szata graficzna strony.

Zmiana firmy nie przeszła niestety bez problemów. Obecnie nie naliczają się prawidłowo bonusy za doładowanie wysokimi nominałami - 100 i 200 zł. Jak dowiedzieliśmy się w pomarańczowym Biurze Obsługi, aktualnie trwa usunięcie problemu.

Źródło tekstu: wł

Komentarze
Zaloguj się
33. ~oszukany
0

2018-01-16 13:18:28

cd historii... Orange naprawiło swój błąd i chamską zagrywkę, i doładowało wszystkim wygranym konta główne kwotą 30zł! Patraxie: czytać i rozumować regulamin potrafię doskonale, za to ty masz wyjątkowe problemy na poziomie dziecka autystycznego, ale nic to... trzymam za ciebie kciuki! uda ci się! :)

Odpowiedz

32. Patrax
0

2018-01-09 10:01:24

Jak nie potraficie czytać regulaminów to już nie mój problem, ale Polacy już tak mają że nawet przepisy ruchu drogowego po swojemu by interpretowali

Odpowiedz

31. Patrax
0

2018-01-09 10:00:17

@30 z wami to nawet kulturalnie nie można porozmawiać. Konkrety są podane masz w regulaminie

Odpowiedz

30. ~hau hau
0

2018-01-08 23:30:25

@29 no i co wnosi twój bełkot? ani nie wyjaśniłeś niczego, ani nie jesteś w stanie zapytać orange o konkrety, tylko zlali ciebie odsyłając do blue media, którzy uciszają sprawę kompletnie nie odpowiadając na korespondencję i reklamacje. tak jak napisał wlo jesteś na usługach, a więc szczekasz tak jak ci pan każe...

Odpowiedz

29. Patrax
-1

2018-01-08 10:39:03

@28 spójrz na to rozmowa z Orange jest zupełnie tak jak mówiłem w regulaminie nie zostało to podane

Odpowiedz

28. ~CaIm7.2018
0

2018-01-08 09:25:11

27). To konto abonenta nie jest kontem głównym..?

Odpowiedz

27. Patrax
-1

2018-01-08 09:07:07

@24 tu jeszcze masz link do wikipedii co oznacza prepaid bo widzę że nie bardzo rozróżniasz pojęcia

Odpowiedz

26. wlo
1

2018-01-08 08:53:50

Patrax - mowa jest o koncie usługi a nie o usłudze zwanej przedpłaconą ;-) Daj sobie spokój już...Niektórzy operatprzy cwanie wyszolili Was do okreslonych zachowań i teraz one skutkują gadaniem głupot ;-)

Odpowiedz

25. Patrax
-1

2018-01-08 08:48:19

@24 a wiesz w ogóle co to jest prepaid? to nie oznacza konta głównego ani promocyjnego skończ już siebie ośmieszać

Odpowiedz

24. ~Nick
0

2018-01-07 22:33:33

@22 W regulaminie JEST NAPISANE (dla twojej wiadomości, taki jest poprawny zwrot!), że zostanie doładowane konto prepaid, a według twojej logiki czym jest konto prepaid? Kontem głównym czy promocyjnym? Zanim znowu zabierzesz głos, to się zastanów czy warto robić z siebie kolejnego błazna.

Odpowiedz

23. ~Yo
0

2018-01-07 20:44:58

Trzeba czytac regulaminy trudno ;)

Odpowiedz

22. Patrax
0

2018-01-07 10:20:11

@21 Możecie sobie interpretować ten zapis jak chcecie, ale ja się tam nie doczytałem że konto zostanie doładowane na konto główne. jest jedynie zapis, że konto prepaid zostanie doładowane a nic tam nic nie pisze o koncie głównym czy promocyjnym. Po prostu nie ma takiego zapisu, a więc Orange mógł to rozegrać jak chciał. Trochy cwaniackie zachowanie ze strony orange bo powinni doprecyzować na jakie konto trafią środki, ale przynajmniej nie róbcie z siebie błaznów. Nie macie takiego zapisu w regulaminie więc nie dziwcie się że wasze reklamacje są odrzucane

Odpowiedz

21. ~Nick
0

2018-01-06 21:54:51

W regulaminie nie ma ani słowa o tym, że doładowanie trafi na konto promocyjne, tylko że konto prepaid zostanie doładowane, a więc Heniio nie rób z siebie błazna.

Odpowiedz

20. ~hau hau
0

2018-01-06 19:35:58

@6 Heniio... daj głos!

Odpowiedz

19. ~oszukany
0

2018-01-06 18:08:00

dwa razy napisałem do BM reklamację i do dzisiaj żadnej odpowiedzi nie otrzymałem:4. Reklamacja powinna być złożona z informacją, iż dotyczy ona konkursu „Wakacje zOrange 4” na adres: Blue Media S.A. 81-718 Sopot, ul. Powstańców Warszawy 6 lubmailowej na adres: konkurs@bm.pl5. Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od ich otrzymania.

Odpowiedz