DAJ CYNK

Nowa oferta Netii

LuiN

Taryfy, promocje, usługi

Netia zaprezentowała dziś swoją nową ofertę Internetu i pakietów usług. Najtańsza opcja kosztuje 49,90 zł, a jej cena nie zmienia się nawet po zakończeniu umowy.



Netia zaprezentowała dziś swoją nową ofertę Internetu i pakietów usług. Najtańsza opcja kosztuje 49,90 zł, a jej cena nie zmienia się nawet po zakończeniu umowy.

Internet, telewizja i telefon komórkowy

Nowa oferta Netii składa się z trzech pakietów, w których znajdziemy Internet stacjonarny, telewizję oraz dodatkowo telefon komórkowy.

Pakiety prezentują się następująco:

  • Niezmienny - 49,90 zł miesięcznie, taka cena obowiązuje w trakcie trwania umowy i po jej zakończeniu, Internet 100 Mb/s (przez pierwsze trzy miesiące dostępna jest maksymalna prędkość dla danego łącza, maksymalnie do 900 Mb/s), 57 kanałów TV (TV na start),
  • bestseller - 49,90 zł przez 6 miesięcy, później 69,90 zł, Internet 100 Mb/s, pakiet TV elastyczna (do wyboru kanały z oferty 200 programów i 20 dostępnych pakietów), telefon komórkowy z nielimitowanymi rozmowami (w tym stacjonarne), SMS-ami i MMS-ami,
  • super - 49,90 zł przez 6 miesięcy, później 99,90 zł, Internet 100 Mb/s, pakiet TV Super (157 kanałów, w tym 87 HD), telefon komórkowy z nielimitowanymi rozmowami (w tym stacjonarne), SMS-ami i MMS-ami.

Do telefonów komórkowych można dokupić pakiet Internetowy 1 GB za 5 zł lub nielimitowany Internet za 20 zł miesięcznie.

Jeśli pod danym adresem istnieje możliwość skorzystania z Internetu o prędkości 900 Mb/s, to można tę opcję uruchomić na stałe za dodatkowe 40 zł miesięcznie.

Wymienione oferty są dostępne wyłącznie na sieciach własnych Netii (ok, 2,6 mln adresów, w tym ponad 1 mln z łączami powyżej 100 Mb/s) z umową na okres 24 miesięcy.

Nietypowa kampania reklamowa

Kampanię reklamową nowej oferty Netii obejrzymy w telewizji (głównie w kanałach tematycznych i programach grupy Polsat) oraz Internecie. Tutaj promocją zajmą się znani influenserzy, np. Abstrachuje TV i Ponki. Budżet na reklamę w Internecie stanowi 40% budżetu przeznaczonego na ten cel. Dodatkowo, wszystkie materiały reklamowe zostaną przetłumaczone na język migowy. Kampania wystartuje 9 marca.

Zdjęcia z konferencji

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł

Tagi: netia