DAJ CYNK

Netia z ofertą rozwiązań Wi-Fi marketingu dla biznesu

19.09.2018

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 823

Ważne 0

1

Netia zaoferowała swoim Klientom biznesowym  pakiet narzędzi analitycznych WiFi Marketing. Rodzina rozwiązań pod marką Netia WiFi Marketing ma pozwolić firmom zwiększyć przychody, pozyskać nowych Klientów, a także wzmocnić ich lojalność.

Rozwiązanie Netia WiFi Marketing obejmuje trzy moduły, które można stosować łącznie, lub niezależnie.

  • WiFi Ads

To narzędzie, które umożliwia wyświetlanie reklam na dowolnym urządzeniu połączonym z siecią Wi-Fi. Formy reklamy, jak również ich treść, są uzależnione od profilu użytkownika. Im częściej przebywa on na terenie obiektu (galerii, sklepie, czy restauracji), tym więcej można mu zaoferować, kierując precyzyjnie spersonalizowane komunikaty. Klient, który zainwestował w rozwiązanie, zarabia już od pierwszego kliknięcia użytkownika w reklamę, która jest wyświetlana w jego sieci. Im więcej interakcji, tym większy przychód dla klienta.  

  • WiFi Loyalty

WiFi Loyalty pozwala planować i zarządzać aktywnością użytkowników sieci Wi-Fi, zwiększając konwersję sprzedażową. Do tego celu służą narzędzia, które Klient otrzymuje w pakiecie razem z usługą, takie jak: platforma marketingowa oraz SMS i e-mail center. Gromadzą one dane o preferencjach zakupowych użytkowników oraz umożliwiają wysyłanie dedykowanej komunikacji marketingowej, także po opuszczeniu przez nich sieci Wi-Fi. Zastosowanie specjalnego sposobu logowania z wykorzystaniem kanałów społecznościowych pozwala też na wyświetlenie reklam.  

  • WiFi Business Intelligence

WiFi Business Intelligence (WiFi BI), to narzędzie analityczne do śledzenia i analizy zachowań użytkowników sieci Wi-Fi pod kątem najczęściej odwiedzanych miejsc (tzw. mapy ciepła), czasu spędzonego w centrum handlowym, czy sklepie. Rozwiązanie pozwala, np. lepiej i skuteczniej eksponować produkty na witrynach sklepowych, co w konsekwencji przekłada się na zwiększenie sprzedaży. W tym kontekście WiFi BI stanowi naturalne uzupełnienie WiFi Loyalty, ponieważ dostarcza brakujące dane, nawet bez dodatkowej aktywności użytkownika.

Netia WiFi Marketing to unikalny na rynku produkt, który pozwala badać zachowania klientów - użytkowników sieci WiFi, ich motywację zakupową oraz prowadzić skuteczne kampanie reklamowe - informuje Krzysztof Jaworski, Kierownik Produktu w Netii S.A.
Dla użytkowników końcowych Wi-Fi oznacza stały, nieprzerwany dostęp do Internetu najwyższych przepływności. Dla biznesu może też być źródłem wartościowych danych, które przy użyciu dostarczonych przez Netię narzędzi, można wykorzystać w szeroko pojętych działaniach marketingowych -  dodaje Krzysztof Jaworski.

Źródło tekstu: Netia

Komentarze
Zaloguj się
1. ~gość
0

2018-09-19 14:34:03 host: 89-66-1(...)ello.pl

Na szczęście pakiety internetu są tak powszechne, że nie trzeba korzystać z tego Free WiFi w galeriach handlowych. Już teraz nie wiadomo jak i czy te dane nie są analizowane, galerie zachęcają do rejestracji żeby móc z internetu korzystać bez ograniczeń. Przykład: CH Arkadia w Warszawie, to chyba też instalacja Netii.

Odpowiedz