DAJ CYNK

Kolejne korzyści w programie smartDOM: tańszy prąd od Plusa dla klientów PlusBanku

14.07.2014

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 22

Ważne 7

9

Wspólna oferta Plusa, Cyfrowego Polsatu i PlusBanku - program smartDOM - zostaje rozszerzona o nowe korzyści - od 14 lipca wszyscy klienci PlusBanku, bez względu na produkt jaki posiadają w tym banku, mogą skorzystać z możliwości zmiany sprzedawcy energii elektrycznej na Plusa i oszczędzić na rachunkach za prąd nawet 240 zł.

Wspólna oferta Plusa, Cyfrowego Polsatu i PlusBanku - program smartDOM - zostaje rozszerzona o nowe korzyści - od 14 lipca wszyscy klienci PlusBanku, bez względu na produkt jaki posiadają w tym banku, mogą skorzystać z możliwości zmiany sprzedawcy energii elektrycznej na Plusa i oszczędzić na rachunkach za prąd nawet 240 zł.

Aby skorzystać z oferty zakupu energii elektrycznej od Plusa, klienci PlusBanku powinni przyjść do punktu sprzedaży Plusa lub Cyfrowego Polsatu ze swoją fakturą rozliczeniową za energię elektryczną od obecnego sprzedawcy. Pracownik Plusa lub Cyfrowego Polsatu pomoże w wyborze odpowiedniej oferty i zajmie się wszystkimi formalnościami związanymi ze zmianą sprzedawcy energii elektrycznej - podobnie jak to ma miejsce przy przeniesieniu numeru od innego operatora w telefonii komórkowej.

Energia od Plusa to:

  • według zapewnień, atrakcyjna stawka za kWh i dodatkowe zniżki dla klientów Plusa, Cyfrowego Polsatu i PlusBanku - kupując energię w Plusie, można zaoszczędzić na rachunkach za prąd nawet 240 zł;
  • jedna prosta faktura - po raz pierwszy w Polsce rachunek za prąd ma być tak samo prosty i przejrzysty jak za telefon. Klient płaci stały abonament za prąd, a niewykorzystane w danym okresie rozliczeniowym kWh są przeliczane na złotówki i przechodzą na kolejne okresy rozliczeniowe, pokrywając nowe zobowiązania lub ich wartość zostaje oddana klientowi w formie gotówki;
  • minimum formalności przy zmianie sprzedawcy - zmiana sprzedawcy prądu na Plusa nastąpi automatycznie, bez przerw w dostawie energii;
  • gwarancja niezmienności cen - przez cały okres trwania kontraktu;
  • jedna oferta energii w całej Polsce- takie same warunki bez względu na miejsce zamieszkania;
  • dostępność informacji oraz możliwość zakupu blisko domu - prawie 1200 punktów sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu na terenie całego kraju, w których można uzyskać wszelkie informacje na temat energii elektrycznej oraz zmienić sprzedawcę prądu na Plusa.

Zobacz: Nowe spoty w kampanii programu smartDom.
Zobacz: Usługi PlusBanku dostępne w sieci sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu.
Zobacz: Prąd od Plusa dla klientów indywidualnych.

Źródło tekstu: Plus

Komentarze
Zaloguj się
Polecane tematy