DAJ CYNK

Klucz obniży ceny pakietów transmisji

21.08.2015

Dodane przez: WitekT

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 11410

Ważne 20

11

Klucz Mobile, operator MVNO działający w sieci Polkomtela, zapowiedział nowe ceny pakietów internetowych ważnych 30 dni. Obniżka sięga w niektórych przypadkach 50%.

Klucz Mobile, operator MVNO działający w sieci Polkomtela, zapowiedział nowe ceny pakietów internetowych ważnych 30 dni. Obniżka sięga w niektórych przypadkach 50%.

Termin wprowadzenia nowych cen nie został jeszcze podany.

Pakiet Dotychczasowa cena Nowa cena
200 MB 3 zł 2 zł
500 MB 5 zł 3 zł
1 GB 10 zł 5 zł
2 GB 15 zł 8 zł
5 GB 30 zł 17 zł

Źródło tekstu: wł

Tagi: Klucz Mobile
Komentarze
Zaloguj się
125. Niezgodna7
0

2015-09-01 15:42:11

dziś 1 września - jeśli ktoś z użytkowników zauważy, że pakiety Klucz-a potaniały, to dajcie znać:-)...chyba, że sam Operator da znać wcześniej.

Odpowiedz

124. ~
0

2015-08-26 09:00:40

122). Tylko lepiej ze mną nie zadzieraj :-p

Odpowiedz

123. wlo
0

2015-08-26 08:43:39

LuiN (ad. 104) - czyli to nie jest oficjalne logo i Klucz nadal może mieć do Was pretensje. Więcej - przerabianie znaku nie grozi czasem sądem? ;-)

Odpowiedz

122. ~
1

2015-08-26 08:23:37

Klucz zadziera z Telepolis, więc my teraz zmasakrujmy Klucza! Pokażmy siłę Telepolis! Piszemy wszyscy zmyślone problemy z Kluczem na ich FB, a niech mają!

Odpowiedz

121. Rosolak
1

2015-08-25 21:26:22

Ja od początku się zainteresowałem ofertą i polubiłem Klucza... Kto by pomyślałem, że zostanę hejterem KM :-/

Odpowiedz

120. Niezgodna7
-1

2015-08-25 10:20:15

Przyznam szczerze, że kilka lat temu wątpiłem w Klucz-a, nie wierzyłem w jakość i dobrą ofertę.Okazało się, że dają radę. Zapewne dzięki współpracy z Plusem - jest jakość, a wyczuciu - jest za co dzwonić i internetować. Jak na razie żyjemy w zgodzie. Oby tak do końca:-)

Odpowiedz

119. ~warszawiak
1

2015-08-25 09:20:54

"Informujemy że od roku 2014 (czyli juz po nad rok czasu) nasze logo wygląda zupelnie inaczej, prosimy zmienic na aktualne" - skoro juz "po nad" rok czasu logo wyglada inaczej, to prosimy takze zmienic na aktualne to na scianie kamienicy na Marszalkowskiej:

Odpowiedz

118. Rosolak
2

2015-08-24 23:28:58

Ja nie wymagałem cudów tylko podsunąłem pomysł żeby na forach i fejsach etc. pisali o takich zmianach. Traktuję ich inaczej niż dużych opów, a nawet MVNO z dużym budżetem. Pracuje tam kilka osób i ogarniają firmę, która ma lepszą ofertę od globalnych konkurentów. Postanowiłem ich wesprzeć, zdobyłem kilku klientów i nadal sam mam simkę do połączeń zagranicznych. Uważam, że mimo wszystko można im wiele wybaczyć, ale gość, który wypisuje posty przegina i źle wpływa na wizerunek firmy.

Odpowiedz

117. ~
0

2015-08-24 23:15:09

Operator, a co znów zrobiłem, że wpis skasowałeś??? to, że korzystam i potwierdzam ceny, to powód kasowania???

Odpowiedz

116. wlo
1

2015-08-24 23:00:39

Chociaż cennik usług premium... Jak najbardziej w pdf jest ;-) Śmieszne...

Odpowiedz

115. wlo
2

2015-08-24 22:57:14

Co to za operator, który nie ma cennika w postaci dokumentu, który można zarchiwizować? Dobrze, ze chociaż RŚUT mają w pdf ;-)Takich operatorów się z daleka obchodzi proszę państwa. Nawet jak picują na www że ceny mają jakies super. Mają? Jaki dowód na to jest?

Odpowiedz

114. Remington
2

2015-08-24 22:31:05

Ja mam w tej sprawie czyste sumienie. Operator nie uprzedzał o podwyżkach, czym wprost działał na niekorzyść klientów (i to nie pierwszy już raz!). Przypomniałem jakie są jego ustawowe obowiązki i ostrzegłem, że następnym razem pójdzie skarga do UKE.Wyciągnąłem też do nich rękę i poradziłem życzliwie jak zmiany cen można wprowadzać od razu, z pominięciem ustawowego obowiązku informacyjnego, tak jak robią to inni w tym W4.W odpowiedzi zamiast podziękowania, zostałem shejtowany przez typa piszącego w imieniu Klucza (któremu obce są słowa takie jak przepraszam i dziękuję), zaszczuty i zwyzywany przez niego od hejterów na kilku forach oraz wskazany jako główny sprawca opóźnienia obniżki cen internetu, czemu przeczą późniejsze fakty.Skargi nie złożyłem, a jedynie nią zagroziłem na przyszłość, wyciągnąłem rękę dając radę z dobrej woli. Skoro takie mnie spotkało za to "podziękowanie", to i moja reakcja będzie adekwatna.Na koniec pytanie retoryczne: co to za operator, który przepisy zna tylko gdy trzeba napisać regulamin, wystąpić do UKE o zezwolenie czy zawrzeć umowę z MNO, ale gdy chodzi o przepisy chroniące interes klientów to o nich "zapomina"? Oto Klucz Mobile właśnie.

Odpowiedz

112. ~Porte
3

2015-08-24 21:57:41

@111: Od kontroli przestrzegania Pt przez operatorow jest UKE, wiec facet jesli im tym pogrozil to mial racje. Ich stosunek do tematu od poczatku byl znany wystarczy przypomniec jak bezczelnie odpisywali przy podwyzkach na Slowacje... Nastepnym razem zamiast grozic niech kolega od razu napisze do UKE, cel osiagnie a uniknie bycia nazywanym hejterem.

Odpowiedz

111. Rosolak
2

2015-08-24 21:33:31

Ja tam Kluczowi nie groziłem żadnym UKE, zwróciłem tylko uwagę żeby umieszczali info o zmianach w cenniku. Niby próbowali ze mnie robić głupa, ale przy okazji kolejnej podwyżki już wstawili info na fejsa, fora itd. Moja sugestia przeszła, ale zaczęli mi cisnąć od hejterów. Gościowi puściły nerwy, a nie powinny i sami nakręcili taką atmosferę. To co pisał Remington, to już proszę z nim rozliczać.

Odpowiedz

110. ~pabloki
0

2015-08-24 20:38:52

LuiN precyzuję nt. logo lajt mobie. tu nie chodzi o logo w newsach na telepolis . chodzi o to co pisałem do wlo w #100. na stronie lajt jest miniaturka starej marki white , równiez strona www przekierowana jest z lajt na white. ponadto zamówiony starter dla testu po rebrandingu przyszedł ze starym logo , sim podobnie stare logo. tu nie chodziło o logo na telepolis bo wlo pisał że klucz nie zmienił miniaturki. tak, komentarz 107 był do 102 i 105.

Odpowiedz