DAJ CYNK

Klienci T-Mobile w najnowszej kampanii operatora

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 5606

Wystartowała właśnie kampania "Firma bez Limitów - masz to czarno na białym", w której udział wzięli przedsiębiorcy korzystający w codziennej pracy z usług T-Mobile.



Wystartowała właśnie kampania "Firma bez Limitów - masz to czarno na białym", w której udział wzięli przedsiębiorcy korzystający w codziennej pracy z usług T-Mobile.

Kampania "Firma bez limitów - masz to czarno na białym" promuje pakiet dwóch usług: Internetu do biura oraz nielimitowanych usług głosowych, SMS i MMS dla smartfonów z opłatą miesięczną 69 złotych netto. W ramach oferty operator gwarantuje nielimitowany Internet z routerem działający z maksymalną dostępną prędkością w biurze. W T-Mobile przedsiębiorcy mogą rozszerzyć zasięg nielimitowanego Internetu poza granice ich sieci Wi-Fi. W ramach jednego pakietu pracownicy firmy mogą korzystać z nielimitowanej transmisji danych na trzech dowolnych urządzeniach, m.in. smartfonach, tabletach, routerach czy laptopach. Oferta głosowa obejmuje natomiast połączenia, SMS-y i MMS-y bez limitu w Polsce oraz na terenie Unii Europejskiej, a ponadto 5 GB Internetu w kraju, a w tym 1,55 GB do wykorzystania w państwach unijnych w ramach abonamentu JUMP! proFirma XS.



Kampania "Firma bez limitów - masz to czarno na białym" pokazuje, że oferta stworzona w oparciu o przejrzyste zasady pomaga budować sukces firmy, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności. Potwierdzeniem tego faktu są przedsiębiorcy, którzy pojawili się na ekranie w spocie reklamowym T- Mobile: Alicja Jagodzińska, założycielka kawiarni ze zdrową żywnością Legal Cakes, Marcin Ludwinek, coach i trener biznesowy z Neoprodukt, Wiktor Borowski z palarni kawy Coffee Republic, Daniel Gąszewski oraz Kinga Gałuszkiewicz, producenci soków - Natura Cold Press, Róża Lewicka z Poczty Balonowej, Igor Konefał z parku trampolin - Hangar 646, Anna Radgowska z firmy budowlanej JR-SANDBUD oraz Paula Ostalska, założycielka szkoły tańca I Love Dance Studio. Dla każdego z nich własny biznes jest źródłem satysfakcji i prawdziwą pasją, który wymaga działania na pełnych obrotach i oferty, która daje pełną swobodę rozwoju.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł

Przewiń w dół do następnego wpisu