DAJ CYNK

Klienci stacjonarni Orange w nowym systemie bilingowym

29.11.2016

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 5151

Ważne 6

7

Ponad 3 mln klientów Orange, korzystających z usług stacjonarnych np. telefonu, Internetu i telewizji, otrzymuje obecnie faktury wystawiane przez nowy system billingowy.

Ponad 3 mln klientów Orange, korzystających z usług stacjonarnych np. telefonu, Internetu i telewizji, otrzymuje obecnie faktury wystawiane przez nowy system billingowy. Bezpieczne przeniesienie ich do nowego środowiska rozliczeniowego zrealizowała firma Asseco.

Zmiana daje możliwość tworzenia bardziej elastycznych ofert, zapewnia też większą automatyzację procesów obsługi klienta. Jest to zgodne ze strategią Orange, której celem jest m.in. utrzymanie szerokiej oferty sprzedażowej i wysokiej jakości dostarczanych klientom usług.

Prace trwały od marca 2014 do października 2016. Główny nacisk położono na bezpieczeństwo oraz jakość i spójność migrowanych danych.

Jedną z ważniejszych zmian dla klientów jest wprowadzenia różnych okresów rozliczeniowych, dzięki czemu faktury nie muszą być już sztywno wystawiane z pierwszym dniem miesiąca oraz możliwość wglądu w fakturę przez doradcę, co do tej pory nie zawsze było możliwe w przypadku usług stacjonarnych. Ta funkcja znacznie ułatwiła obsługę klientów.

Źródło tekstu: Orange; wł

Tagi: orange
Komentarze
Zaloguj się
20. ~tkubon
0

2017-01-02 21:57:46

Mogliby coś z tym zrobić, bo to jakiś anachronizm w XXI w. Za stacjonarne osobna faktura, za komórkowe osobna. Bo (jak tłumaczył mi kiedyś bardziej kumaty konsultant) to pozostałość po TP (podobno się już całkowicie połączyli) i system im się wywalał jak robili na jednej. Za stacjonarne jedyny możliwy okres rozliczeniowy do od 1-30. To jakiś cyrk na kółkach. Orange, nie róbcie sobie jaj

Odpowiedz

19. ~do hens
0

2016-11-30 22:28:14

co ty człowieku tu piszesz ? widać ze ten portal służy innym operatora ! jak można tak kłamać czy ktoś tu zajmuje się wogole komentarzami na telepolis czy każdy możne pisać co sobie wymyśli ?

Odpowiedz

18. ~hens
0

2016-11-30 20:15:57

Nowy format bilingowy w ORANGE ?Tak, długi weckend koniec października, renta 30 każdego miesiąca, poczty pozamykane, brak możliwości zapłaty faktury, a ta banda złodziei nalicza 10zł kary za brak terminowej wpłaty. To jest nowy sposób na dymanie Polaków. Odsetki + 10zł.To takie konstytucyjnie prawidłowe wg. PIS..............Przecież największa sieć telefonii w iV PRL może wszystko.

Odpowiedz

17. ~Acc
0

2016-11-30 12:06:07

Ciekawe ile numerow w tym samym czasie zmigrowal t mobile do nowego billingu ?

Odpowiedz

16. ~
0

2016-11-30 10:30:30

Regulacja w Orange powinna dotyczyć wyłącznie dostępu hurtowego. Detal powinien zostać uwolniony.

Odpowiedz

15. ~xxx
0

2016-11-29 23:28:33

@14 względem OA. Ciekawe czy chciałbyś aby twoja firma była regulowana? W sumie to twoje życie jest regulowane wiec dla ciebie nie ma to znaczenia ;)

Odpowiedz

14. jedrek
0

2016-11-29 20:49:52

@4 konkurencyjna względem kogo czego? Obwarowanie służy temu by monopolista jeszcze więcej zarabiał. Przecież ta kasa nie idzie do budżetu tylko u francuza zostaje.

Odpowiedz

13. ~
0

2016-11-29 20:05:39

na temat regulacji

Odpowiedz

12. ~Krzysiek87
1

2016-11-29 19:53:51

@11 Czytałem to pisemko Orange odnośnie regulacji telefonii stacjonarnej. UKE odpowiedziało,że jest za utrzymaniem,chyba że się coś zmieni w tej kwestii ponieważ teraz jest inny prezes UKE. Poszukaj sobie na internecie

Odpowiedz

11. ~m
0

2016-11-29 18:59:48

@7 orange w tym roku postulowal do uke (fajne pismo swoja drogą) deregulacje w zakresie pstn i mozliwe ze niebawem prezes uke sie za to wezmie

Odpowiedz

10. ~
-1

2016-11-29 18:02:57

Do 6 Orange z usługami z liveboxem też świadczy usługi głosowe przez voip, podobnie Netia. No ale co w związku z tym?

Odpowiedz

9. ~
1

2016-11-29 17:53:49

@4: Aby usługa powszechna nie skończyła się gdzieś w 2011r?Co i w jakim zakresie jest obecnie objęte regulacjami?

Odpowiedz

8. ~
-2

2016-11-29 17:52:43

@3: Play24 od początku pokazywał większość danych w czasie rzeczywistym lub z niewielkim opóźnieniem.A wszystkie generacje eboku Orange (Orange Online, a teraz Mój Orange) podobnie aktualizowały dane.

Odpowiedz

7. ~Krzysiek87
2

2016-11-29 17:38:23

Telefonia stacjonarna już dawno nie powinna podlegać regulacjom,tylko urzędnicy są oderwani od rzeczywistości i nie wiedzą,że sami dążą do szybszej rezygnacji klientów z tego typu komunikacji,ponieważ nie pozwalają Orange obniżyć cen abonamentów.Operatorzy alternatywni maja no limit taniej nawet o połowę a UKE tego już nie zauważa

Odpowiedz

6. ~ks
0

2016-11-29 17:01:13

UPC swiadczy usluge glosa po VoIP

Odpowiedz