InPost, lider na rynku usług kurierskich i logistycznych w Polsce, wprowadza program lojalnościowy dla użytkowników swojej aplikacji mobilnej. Program ma na celu nagradzanie klientów za regularne korzystanie z usług InPostu oraz zachęcanie do korzystania z aplikacji InPost Mobile.
Program lojalnościowy w InPost Mobile opiera się na zbieraniu punktów, tak zwanych InCoinów, za różne aktywności w aplikacji, takie jak:
Zebrane punkty można następnie wymieniać na nagrody, takie jak:
Aby dołączyć do programu lojalnościowego InPost Mobile, wystarczy pobrać aplikację na swój telefon i zarejestrować się. Użytkownicy, którzy już korzystają z aplikacji, zostaną automatycznie zapisani do programu. Z regulaminu wynika, że potrzebna będzie aplikacja InPost Mobile w wersji co najmniej 3.30, która w momencie pisania tych słów nie jest jeszcze dostępna.
Program lojalnościowy InPost Mobile to świetna okazja dla klientów InPostu, którzy chcieliby zaoszczędzić na przesyłkach i otrzymać dodatkowe korzyści. Dzięki programowi użytkownicy będą nagradzani za swoją lojalność i zachęcani do korzystania z aplikacji mobilnej, co przekłada się na wygodniejsze i szybsze korzystanie z usług InPostu.
Dodatkowe informacje o programie lojalnościowym można znaleźć w załączniku nr 1 do regulaminu InPost Mobile (od strony 9).
Zobacz: InPost z odsieczą dla powodzian. Uruchomił okolicznościową usługę
Zobacz: InPost stawia nowe maszyny. Tym razem nie na paczki
Źródło zdjęć: Kamil Zajaczkowski / Shutterstock.com
Źródło tekstu: InPost