DAJ CYNK

Informatyk - usługa wsparcia informatycznego dla firm w Plusie

30.04.2015

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 3405

Ważne 4

4

Od dziś Plus udostępnia usługę Informatyk, czyli kompleksowe wsparcie informatyczne dla urządzeń w biurze, sklepie lub domu.<

Od dziś Plus udostępnia usługę Informatyk, czyli kompleksowe wsparcie informatyczne dla urządzeń w biurze, sklepie lub domu.

Informatyk to zdalne wsparcie i pomoc w codziennym używaniu sprzętu i oprogramowania przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez 365 dni w roku, również w święta. Usługa Informatyk została stworzona z myślą o małych i średnich firmach i pomoże rozwiązać każdy problem z komputerem.

Zapewnia ona kontakt z wykwalifikowanym zespołem informatyków i obejmuje wsparcie klientów w zakresie takich zagadnień jak na przykład konfiguracja urządzeń typu PC, laptop, tablet, smartfon, rozwiązywanie problemów nieprawidłowego działania sprzętu komputerowego i podłączonych urządzeń typu urządzenie wielofunkcyjne, drukarka, monitor, myszka oraz wsparcie dla obsługi aplikacji biurowych.

Usługę Informatyk można włączyć:

  • dzwoniąc do Działu Obsługi Klienta sieci Plus pod numer 601102601,
  • osobiście w dowolnym punkcie sprzedaży Plusa w całym kraju,
  • wysyłając ze swojego telefonu SMS o treści AKT (PK5) HD1, gdzie (PK5) to PlusKod 5,
  • logując się do Plus Online na stronie www.plus.pl.

Po aktywacji usługi można korzystać z całodobowego numeru Centrum Wsparcia Informatycznego - 33 444 66 47.

Podczas pierwszego połącznia do konta klienta zostaną przypisane trzy sprzęty: komputer stacjonarny PC lub laptop jako sprzęt główny oraz dwa dowolnie wybrane urządzenia dodatkowe, takie jak tablet, smartfon, drukarka, skaner, kserokopiarka czy urządzenie wielofunkcyjne. Od tej pory każdy zgłoszony problem z oprogramowaniem zostanie rozwiązany telefonicznie lub zdalnie przez specjalistów Centrum Wsparcia Informatycznego.

Koszt usługi Informatyk to 29 zł netto miesięcznie i obejmuje ona trzykrotne w ciągu miesiąca zdalne wsparcie informatyka.

Zobacz: regulamin usługi

Źródło tekstu: Plus

Komentarze
Zaloguj się
11. wlo
0

2015-05-04 18:00:33

Redakcja mogłaby zapytać jakiś czynnik prasowy w Polkomtelu, czemu usługę dedykowaną dla firm mogą w ebok uruchomić jedynie posiadacze kont &quot;indywidualnych&quot; a nie firmowych?

Odpowiedz

10. ~e
2

2015-05-01 16:13:03

Kolejna usługa z d... wzięta. Przy okazji zabierająca miejsca pracy Informatykom i/lub małym lokalnym firmom.

Odpowiedz

9. ~
0

2015-05-01 15:15:37

ime24 to zewnętrzna firma IT, a taka jest w regulaminie, więc sami informatycy będą to ogarniać z zewnętrznej firmy pewnie. zdalny pulpit dużo ułatwia, ale system musi się włączać i musi być dostęp do neta, więc w sumie pewnie to kwestia konfiguracji oprogramowania.

Odpowiedz

8. mlb
0

2015-04-30 20:03:41

@7 nikt nie chce bo do takiej usługi nie wystarczy menadżerek poganiający ludzi po gimnazjach czekających na telefon. A takie jest u nas postrzeganie tego biznesu.

Odpowiedz

7. ~Oręż
2

2015-04-30 17:53:55

Ta ma sama lipna usługa jak IT dla firm w Orange z której mało kto tam korzysta. A ciśnienie na sprzedaż IT dla firm w tej Korpo jest mega duże, tylko problem polega na tym, ze nikt z klientów tego nie chce.

Odpowiedz

6. ~Tarakum
3

2015-04-30 15:56:30

Współczuje pracownikom takiej infolini którzy będą musieli telefonicznie ogarniać głupotę ludzi po drugiej stronie. Mówie Wam, to jest naprawdę straszne. Tłumacz w ten sposób: &quot;lewy przycisk dwa razy...&quot;

Odpowiedz

5. misk
0

2015-04-30 14:28:18

Z jednej strony nie dziwi mnie wprowadzanie takiej usługi przez operatorów ze względu na ilość telefonów do działów technicznych w tego typu sprawach. Zdalny pulpit zdecydowanie ułatwia sprawę, ale i tak ciężko mi tu uwierzyć w jakość usługi przy takiej cenie. Na dokładkę wspracie ma być w każdym salonie sprzedaży Plus, których jest niemało. Przeszkolą sprzedawców z podstaw IT?

Odpowiedz

4. ~pabloki
1

2015-04-30 14:28:09

w plusie informatyk , w energetyce elektryk. a wszystko robija sie o kasę . ok. 360 rocznie to niewiele dla przedsiębiorcy ale to tylko konsultacja zdalna , nie obejmujaca ewentualnej diagnozy i fizycznej naprawy wiec raczej nie warta swojej ceny.

Odpowiedz

3. judasz
3

2015-04-30 13:43:46

@1Może dlatego, że w regulaminie usługi jest zapis dotyczący nie udostępniania usługi trolom :P :D :) .

Odpowiedz

2. ~zxcxzc
4

2015-04-30 13:40:41

Ale to by był ubaw, gdyby firma pracowała na Linuksie.

Odpowiedz

1. wlo
-6

2015-04-30 13:24:00

Może dlatego, że nawet nie małym a raczej mikro jestem (chociaż inna rzecz, że nieformalnie tylko takie określenie funkcjonuje), nie mogę aktywować usługi na Plus online ;-)

Odpowiedz