DAJ CYNK

IC Mobile Navigator - pierwsza aplikacja mobilna PKP Intercity

14.01.2013

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 6

Ważne 0

0

IC Mobile Navigator umożliwia bezpłatny dostęp do wyszukiwarki połączeń, pokazuje w czasie rzeczywistym położenie pociągu lub jego ewentualne opóźnienie, a także dostarcza informacje o aktualnych ofertach i promocjach. Aplikacja zapamięta też najczęściej wybierane trasy oraz wskaże najkrótszą drogę na dworzec kolejowy. IC Mobile Navigator działa na platformach Android oraz iOS i obsługuje cztery wersje językowe.

IC Mobile Navigator umożliwia bezpłatny dostęp do wyszukiwarki połączeń, pokazuje w czasie rzeczywistym położenie pociągu lub jego ewentualne opóźnienie, a także dostarcza informacje o aktualnych ofertach i promocjach. Aplikacja zapamięta też najczęściej wybierane trasy oraz wskaże najkrótszą drogę na dworzec kolejowy. IC Mobile Navigator działa na platformach Android oraz iOS i obsługuje cztery wersje językowe.

Z udostępnioną przez przewoźnika aplikacją IC Moblie Navigator pasażer nie tylko planuje podróż, ale kontroluje jej przebieg. Prosty moduł wyszukiwarki stanowi pierwszy krok w podróży z PKP Intercity. Wraz z listą potencjalnych połączeń podróżny otrzymuje informacje m. in. o oferowanych usługach, wagonach, promocjach czy trasie dotarcia na dworzec kolejowy. Przebieg podróży można śledzić w czasie rzeczywistym - aplikacja nie tylko informuje o czasie dotarcia na stację końcową czy wielkości ewentualnego opóźnienia, ale umożliwia lokalizację pociągu na trasie jego planowego przejazdu.

Dotychczas informacje o opóźnieniach pasażer czerpał jedynie ze strony www.intercity.pl, gdzie w zakładce Infopasażer publikowane są bieżące tablice przyjazdy/odjazdy wszystkich dworców kolejowych w Polsce.

Aplikacja będzie rozwijana. W ciągu najbliższych miesięcy narzędzie zostanie wzbogacone o moduł umożliwiający zakup biletu. Ponieważ PKP Intercity jako jedyny kolejowy przewoźnik dalekobieżny honoruje bilet elektroniczny, w połączeniu z aplikacją mobilną zakup i przechowywanie biletu będzie mogło odbywać się tylko i wyłącznie za pomocą telefonu.

Aplikacja została przygotowana na dwie najpopularniejsze platformy dla urządzeń mobilnych - Android oraz iOS.

Źródło tekstu: PKP Intercity

Komentarze
Zaloguj się