DAJ CYNK

Huawei rozszerza usługę serwisową door-to-door w Polsce

29.06.2016

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 3808

Ważne 3

0

Usługa gwarancyjna Huawei door-to-door została rozszerzona o kolejne modele smartfonów. Wprowadzone w zeszłym roku udogodnienie było do tej pory dostępne dla właścicieli smartfonów P8 i P8 lite.

Usługa gwarancyjna Huawei door-to-door została rozszerzona o kolejne modele smartfonów. Wprowadzone w zeszłym roku udogodnienie było do tej pory dostępne dla właścicieli smartfonów P8 i P8 lite.

Mechanizm działania gwarancji door-to-door Huawei jest prosty. Po zgłoszeniu usterki online lub telefonicznie, firma wysyła kuriera po odbiór uszkodzonego sprzętu. Gdy smartfon jest naprawiony, odsyła go z powrotem pod wskazany adres. Transport urządzenia oddanego w ramach gwarancji jest dla klienta bezpłatny w obie strony.

Serwis door-to-door był do tej pory dostępny tylko dla użytkowników smartfonów P8 i Huawei P8 Lite. Huawei rozszerzył usługę o kolejne modele: wszystkie smartfony Huawei z rodziny P, Mate, Honor 6 i Honor 7, Huawei ShotX i Huawei GX8.

W przypadku awarii sprzętu, problem należy zgłosić poprzez kontakt z infolinią serwisową Huawei (801 811 111) lub za pośrednictwem strony internetowej: strony internetowej. Z kolei cennik napraw pogwarancyjnych można znaleźć pod tym adresem.

Huawei sukcesywnie rozbudowuje także stacjonarną sieć punktów serwisowych. Obecnie z pomocy specjalistów można już skorzystać w Warszawie, Krakowie, Gdyni, Wrocławiu, Poznaniu i Rzeszowie. Doradcy udzielą wsparcia technicznego na miejscu i doradzą w zakresie obsługi sprzętu oraz przyjmą urządzenie do naprawy w przypadku awarii.

Źródło tekstu: Huawei

Komentarze
Zaloguj się
13. ~gz
0

2016-06-30 09:26:57

Przez psujący się przed końcem gwarancji sprzęt sronego, szajsunga i lg-ówna i tak samo badziewne serwisy przesiadłem się na Nokię. Zobaczę czy ta jeszcze jest coś warta. Gdyby mechanicznie okazała się choć w połowie tak dobra jak system na jakim działa to zostanę dozgonnie wierny marce. Choćby opy za darmo w/w *** rozdawały :)

Odpowiedz

12. ~Jav
0

2016-06-29 17:56:12

I co z tego ze d2d skoro sami nie potrafia swoich bledow naprawic. Nowy soft do honora 7 jest na rynku 3 mies a dalej ma bledow jakby to byla beta. Producent nie potrafi tego poprawic to co ma serwis zrobic?

Odpowiedz

11. ~
0

2016-06-29 12:57:27

Gdzie oni serwisują, w Regenergis albo CCS? Będzie tak: przyjedzie kurier, odbierze sprzęt, za dwa dni telefon "ingerencja cieczy, naprawa 500 zł - jaka pana decyzja?".

Odpowiedz

10. ~
0

2016-06-29 11:39:56

Najgorszy serwis to LG i Samsung. Masakra jakaś. Dotyczy to wszystkich ich produktów. Już nic więcej od nich nie chce - nawet za darmo. Co do Huawei się nie wypowiadam bo z autopsji nie znam. Znajomi są natomiast z H zadowoleni.

Odpowiedz

9. kowcio
0

2016-06-29 11:34:25

Akurat co do Sony, to nie powinno dziwić, że wymienili tyle - bo jesli były uszkodzone uszczelki bądź zuzyte, to powinni je wymienić, aby produkt zachował swoją wodoszczelność, którą tak swego czasu promowali, a tylna klapa pewnie im strzeliła przy ściąganiu i dali nową. Tylko jak ja wysyłałem telefon do serwisu Sony, to zawsze był jakiś problem. A najgorsze było to, jak wysłałem telefon z wadliwym ekranem, odesłali jako brak usterki, wysyłałem więc ponownie tak jak to przyszło - przysłali anulację gwarancji, ze względu na próbę samodzielnej naprawy, i jakieś rozmazane zdjęcie, gdzie na pewno nikt nie otwierał tego telefonu i nie grzebał przy nim. I to było całkiem niedawno. I w tym roku miałem też inne 3 przygody z tym serwisem, zawsze wychodziło na to, że byłem poszkodowany. Czasami moge tylko żałować, że odpuścilem temat, bo mogłem ich pociągnąć do odpowiedzialności za to co robią. Za to zawsze byłem zadowolony z serwisu LG, door to door działa bez problemu od zawsze i też w kilka dni telefon wraca naprawiony.

Odpowiedz

8. ~lumiafan
0

2016-06-29 11:16:00

@7 może przysłali Ci nowy telefon? ;D

Odpowiedz

7. Mila89
0

2016-06-29 11:02:38

@5 To ci wspolczuje... ja oddawalem telefon na gwarancji miesiac temu. We wtorek przyjechal kurier i wzial telefon w czwartek przywiozl juz naprawiony. naprawili WSZYSTKO co opisalem ba! tylni panel(szklany) mialem caly porysowany i wytarty-dali mi nowy. Brakowalo tez zaslepki i co? dali nowa Wszystko bez problemowo a caly proces krok po kroku moglem obserwowac na ich stronie internetowej. Mialem do czynienia z wieloma serwisami ten z Sonego jest wg mnie najlepszy

Odpowiedz

0

2016-06-29 10:46:28

Serwis SONY? 3 tygodnie trzymania telefonu to u nich standard. Odsyłają nienaprawiony sprzęt - to też norma. Odmawiają naprawy gwarancyjnej z powodu wad fabrycznych telefonu - jeszcze częstszy przypadek.Zresztą, o czym my tu mówimy - Huawei jest akurat najmniej wadliwym smartphonem, więc za często i tak ludzie z tego korzystać nie będą. Jedni dbają, by ich klient nie musiał non stop odwiedzać serwisów, a inni to po prostu SONY, które lubi nagradzać swój wsupport dodatkową pracą. ;)

Odpowiedz

5. kowcio
0

2016-06-29 10:29:39

1: tak tylko ten cały serwis Sony jest wręcz beznadziejny i liczę osobiście, że odpowiedni urząd się nim zajmie, albo sami się ogarną, tak jak Regenersis się ogarnął i nie robi już problemu...

Odpowiedz

4. ~
-1

2016-06-29 10:24:14

Czy infolinia Huawei ma jakiś normalny numer (nie premium za 60g/min)?

Odpowiedz

3. ~Gij
0

2016-06-29 10:22:30

W Moto rownież tak to działa.Poza tym, dla mieszkańców Krakowa i okolicznej Nowej Huty, Wieliczki itp. jest to totalnie nie opłacalne, gdyż serwis na ul. Węgierskiej naprawia telefony Huaweia i Samsunga w 1,5-2,5 godziny w ramach gwaranacji producenta.

Odpowiedz

2. ~~~~
0

2016-06-29 10:08:22

Ja miałem door-to-door, kiedy kilka lat temu padł budzetowy LG P500.

Odpowiedz

1. Mila89
-2

2016-06-29 09:18:00

Wspaniale... u Sonego door to door dziala od conajmniej 2 lat i dotyczy WSZYSTKICH smartfonow

Odpowiedz