DAJ CYNK

Huawei P11 z ekranem jak iPhone X?

08.12.2017

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 6684

Ważne 1

0

Z plików systemowych oprogramowania smartfonów Huawei wynika, że model P11 może mieć wcięcie w ekranie podobne jak iPhone X.

Huawei Mate 10

Z plików systemowych oprogramowania smartfonów Huawei wynika, że model P11 może mieć wcięcie w ekranie podobne jak iPhone X.

Do szczegółów zaszytych w plikach systemowych dokopali się magicy z serwisu XDA-Developers. Wynika z nich, że nadchodzący flagowy smartfon będzie miał wyświetlacz z zaokrąglonymi rogami oraz wcięciem w górnej części, podobnie jak ma to miejsce w iPhonie X lub Essential Phonie.

Tak wg serwisu XDA-Delevopers ma wyglądać górna część ekranu Huaweia P11

Z ujawnionych informacji wiemy też, że ekran Huaweia P11 ma mieć przekątną 6,01 cala i nietypową rozdzielczość 2244 x 1080 pikseli.

Źródło tekstu: XDA-Developers; wł

Komentarze
Zaloguj się
16. ~
0

2017-12-11 12:39:28

@15 Gonić to możesz gościu sie z kolegami dookoła bloku...

Odpowiedz

15. ~Gatts
0

2017-12-09 22:03:54

Wszyscy chcą robić telefony jak APPLE ale gdy co do czego dochodzi to nagle się okazuje ,że te powiedzenie utraciło ważność 3lata temu.W tej chwili APPLE musi gonić Chińczyków a gdzie im do SAMSUNGA.

Odpowiedz

14. mnstr
0

2017-12-09 21:22:46

z dziwnymi kształtami ekranów to trzeba będzie przywyknąć. nadchodzą czasy kiedy każdy będzie mógł stosować ekrany o dowolnym kształcie i wygięciu co pozwoli zrobić ekran np o kształcie kuli. kto bogatemu zabroni? tak samo przewiduję będzie z oświetleniem ledowym co pozwoli robić podświetlane całe połacie sufitów czy ścian. z jednej strony fajnie (mowa o ekranach), z drugiej znów będzie walka o to które proporcje i kształty są bardziej odpowiednie dla ekranów telefonów i brak standaryzacji bo każdy chce się wyróżniać co doprowadza do wprowadzania innowacji jak w samsungach z serii edge z niepraktycznymi brzegami.

Odpowiedz

13. ~Heyah banana wsadza mi banana
0

2017-12-09 16:18:53

Tylko symbian!

Odpowiedz

12. ~
0

2017-12-09 10:31:39

Wszyscy chcą robić telefony jak Apple. Ehh.

Odpowiedz

11. ~Cris
0

2017-12-09 09:52:02

choćby nie wiem jaki ten telefon zrobili to te wszystkie huawei, xiaomi itd to i tak najgorsze badziewie i tylko potrafią kopiować takich producentów jak Apple czy Samsung. Osobiście preferuję tylko Samsungi bo jeszcze mnie nigdy nie zawiodły.

Odpowiedz

10. ~Nowy
0

2017-12-09 09:11:49

Era 5-calowych juz widac mija.Szkoda

Odpowiedz

9. ~Gutek
0

2017-12-09 08:55:03

Ciekawe czy ten P11 będzie się tak palcował jak P10 czy P9 ...

Odpowiedz

8. ~Gutek
0

2017-12-09 08:52:23

4.7* amoled dualsim ip68 szukam

Odpowiedz

7. ~C
0

2017-12-08 23:23:10

6). jeszcze się nie zalogowałeś, konfidencie?

Odpowiedz

5. ~Gosciu
0

2017-12-08 22:10:02

Teraz emajzing i innowacyjność przybrała kształt króliczych uszu

Odpowiedz

4. dapter
0

2017-12-08 21:39:00

@3 dzięki za troskę, będę uważał

Odpowiedz

3. ~
0

2017-12-08 21:27:38

@2 uwazaj na siebie

Odpowiedz

2. dapter
0

2017-12-08 20:14:26

z tymi porównaniami to tak ostrożnie

Odpowiedz

1. kokos-
1

2017-12-08 19:49:25

Jaka bzdurna moda sie robi, mnie sie te wciecie nie podoba.

Odpowiedz