DAJ CYNK

Huawei będzie serwisował w systemie door-to-door

sirmark

Taryfy, promocje, usługi

Huawei wprowadza wygodną, gwarancyjną usługę serwisową door-to-door.

Dobra wiadomość dla użytkowników smartfonów firmy Huawei. Firma wprowadza wygodną, gwarancyjną usługę serwisową door-to-door.

W pierwszej fazie wprowadzania nowego standardu obsługi, usługa obejmować będzie swoim zakresem smartfony z linii P8 i P8 lite, a w najbliższych miesiącach rozszerzona zostanie o kolejne modele urządzeń.

W przypadku wystąpienia awarii, należy skontaktować się z infolinią serwisową producenta (801 811 111) i zgłosić problem. Huawei na swój koszt wyśle kuriera po odbiór uszkodzonego smartfona i po dokonaniu naprawy, odeśle go z powrotem pod wskazany adres.

Huawei stara się podnosić poziomu obsługi posprzedażowej. W maju, wraz z wprowadzeniem na polski rynek smartfona Huawei P8, producent wydłużył standardowy okres gwarancji na ten model z 24 do 36 miesięcy. Dodatkowo, przez pierwsze trzy miesiące od zakupu P8, wszystkie naprawy związane z mechanicznym uszkodzeniem wyświetlacza realizowane są bezpłatnie.

Firma podaje także stronę, na której można sprawdzić cennik części w usłudze pogwarancyjnej.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Huawei