DAJ CYNK

Help Desk Mobile Vikings pomoże w 3,5 minuty

11.10.2016

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 7179

Ważne 5

2

21 minut - średnio właśnie w takim czasie na pytania użytkowników kierowane drogą elektroniczną odpowiadają pracownicy Help Desku operatora sieci komórkowej Mobile Vikings. Wskaźnik odpowiedzi na portalu Facebook wynosi 98 procent, a średni czas rozmowy telefonicznej to 215 sekund, czyli 3,5 minuty.

21 minut - średnio właśnie w takim czasie na pytania użytkowników kierowane drogą elektroniczną odpowiadają pracownicy Help Desku operatora sieci komórkowej Mobile Vikings. Wskaźnik odpowiedzi na portalu Facebook wynosi 98 procent, a średni czas rozmowy telefonicznej to 215 sekund, czyli 3,5 minuty.

Oddana i sprawna obsługa Help Desku to element funkcjonowania organizacji, nad którym systematycznie bardzo mocno pracujemy. Chcemy, żeby nasi użytkownicy mogli być z nami w stałym kontakcie i otrzymywać szybką, kompleksową oraz merytoryczną pomoc. Z prowadzonych przez nas wewnętrznych badań wynika, że praca naszych helpdeskowych agentów jest coraz efektywniejsza - mówi Bartek Grabowski menadżer w Mobile Vikings.

Najwięcej, bo aż 48% spośród wszystkich zapytań dotyczących oferty, promocji czy też problemów związanych z funkcjonowaniem sieci jest kierowanych do Help Desku Mobile Vikings telefonicznie. Prawie tyle samo - 46% to pytania spływające drogą online - za pomocą e-maili oraz wiadomości na portalach społecznościowych, głównie Facebooku i Twitterze. Z kolei 6% stanowią osobiste wizyty we wrocławskiej siedzibie operatora.

O co najczęściej pytają pracowników Help Desku użytkownicy Mobile Vikings? O to jak przenieść czy zarejestrować numer, koszty roamingowe, nadajniki, z których korzysta operator, a nawet o to, w jaki sposób Internet trafia z modemu do komputera.

Najdłuższa rozmowa telefoniczna w historii Mobile Vikings trwała dokładnie 49 minut i 6 sekund. Z kolei najkrótsze rozmowy to te, które kończą się na pytaniu o koszt połączenia.

Pracownicy Help Desku operatora na pytania skierowane drogą elektroniczną odpowiadają w czasie średnio 21 minut, średni czas rozmowy telefonicznej to z kolei 3,5 minuty. Żadne z zapytań nie pozostaje bez odpowiedzi.

Źródło tekstu: Mobile Vikings

Komentarze
Zaloguj się
13. ~loko
0

2016-10-16 23:04:01

do BOK póki co jeszcze nie miałem potrzeby dzwonić, ale ciekawi mnie co powiedzą na pakiet za 25zł od a2mobile

Odpowiedz

12. ~Darx
0

2016-10-11 18:34:42

Ja korzystałem kiedyś z sieci Mobile Vikings i faktycznie mogę potwierdzić że bardzo szybko odpowiadają na zgłoszenia.

Odpowiedz

11. ~Apek
1

2016-10-11 14:10:44

@metrowy Serio mówisz? Bo na samym poczatku wiem, że mieli problemy z infolinią, ale później nie sprawdzałem, a myślałem nad przenosinami do nich, no a sprawnie dizałające BOK to podstawa.

Odpowiedz

10. ~metrowy
-1

2016-10-11 14:07:26

Podobnie w a2mobile to czasowo wygląda. Ja jak chciałem coś od nich i napisałem na fejsie, to dosłownie 15 minut później już wiedziałem wszystko.

Odpowiedz

9. ~~~
1

2016-10-11 12:21:41

T-mobil to mistrzowie. Czekałem 50min na to aż ktoś odbierze. Nigdy w historii bok-ów różnych sieci, tyle nie czekałem. A potem i tak się nie udało nic załatwić, bo to t-debi...

Odpowiedz

8. dwaeuro
2

2016-10-11 12:07:51

@4 i @6 Mój rekord to ponad 8 godzin wyjaśniania sytuacji z T-m i Orange, od tego momentu zmieniłem sieć na Vikingów i powiem szczerze, Help Desk mają GENIALNY. Zawsze pomocni, szybko pomagający, dobrze poinformowani. Bardzo polecam tę sieć.

Odpowiedz

7. ~Ola
0

2016-10-11 11:39:40

@ 6 Chyba to logiczne ,że każdy dzwoni z inna oferta bo za to mają większą ,albo mniejszą prowizję .

Odpowiedz

0

2016-10-11 10:57:22

3@ Ja miałem to samo w Orange a jak przyszło do przedłużania umowy to dopiero była loteria. Co jeden to co innego mówił i oferował. Wszystko zależy od człowieka jaki tam siedzi i rozmawia z Tobą. Chociaż powiem Ci, że sami ludzie też nie są bez winy, Są tacy co zanim powiedzą o co im chodzi to potrafią wkurzyć na dzień dobry. Potem Ty dzwonisz, trafisz na konsultanta który jeszcze nie ochłonął i Cię spławi byle jaką odpowiedzą. Powinni być szkoleni pod tym kątem lecz człowiek to nie maszyna

Odpowiedz

5. ~Ola
0

2016-10-11 10:45:06

Tak jasne, fajna bajeczka, zapomnieli napisać, że czas połączenia zanim ktoś odbierze telefon to średnio 22 minuty

Odpowiedz

4. ~utyl
0

2016-10-11 10:39:21

T-mobile i Orange to rekordzisci w kreceniu wala.Wyjasnic co kolwiek graniczy z cudem.Sredni czas u nich to 40minut raz tyle mialem.A dodzwonic sie to mistrzostwo nawet 60minut trzeba wisiec na sluchawce

Odpowiedz

3. ~Marek
0

2016-10-11 10:14:28

Sprawna i kompetentna obsługa to rzadkość wśród operatorów. Rekordy głupoty biją jak dla mnie w play. Ile połączeń, tyle wykluczających się często odpowiedzi. W nju też, zaraz na dzień dobry, wprowadzono mnie w błąd, więc byłbym ostrożny z tym samochwalstwem.

Odpowiedz

2. Liquid
1

2016-10-11 10:00:58

Virgin Mobile też miał wysokie standardy obsługi klienta jak miał mało abonentów. Obecnie dodzwonienie się do CMOK graniczy z cudem a klientów w większości wypadków nie traktuje się jak na początku.

Odpowiedz

1

2016-10-11 09:47:41

A ilu mają abonentów?

Odpowiedz