DAJ CYNK

Grupa Polsat wdroży nowe, zintegrowane środowisko informatyczne

19.07.2016

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 5073

Ważne 8

3

Grupa Polsat wdroży nowy zintegrowany system sprzedaży, obsługi klienta oraz konwergentny system rozliczeniowy dla produktów i usług

Grupa Polsat, w ramach dalszej integracji operacyjnej Plusa i Cyfrowego Polsatu oraz w związku z realizowaną strategią rozwoju na rynku usług łączonych, wdroży nowy zintegrowany system sprzedaży, obsługi klienta oraz konwergentny system rozliczeniowy dla produktów i usług. Będzie on realizowany we współpracy z firmą Huawei, która dostarczy systemy informatyczne i jako integrator będzie odpowiedzialna za wdrożenie.

Celem wdrożenia jest nowe zdefiniowanie i ujednolicenie procesów sprzedażowych oraz ofert w Grupie Polsat i wyposażenie jej w jedno narzędzie pozwalające na zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem na wszystkich możliwych płaszczyznach. Podstawą nowego podejścia jest strategia omnichannel - wielokanałowego podejścia do sprzedaży, utrzymania i obsługi klienta.

Klienci otrzymają dzięki temu kompleksową informację o ofercie Grupy w każdym punkcie kontaktu, a także elastyczność w poruszaniu się i wyborze pomiędzy dowolnym, najbardziej odpowiadającym im kanałem sprzedaży. Grupie umożliwi to realizację celów i zaspokajanie potrzeb klientów - m.in. w zakresie dostępu do bezpośredniej informacji, skrócenia czasu obsługi i ułatwień w procesie zakupu produktów i usług.

Źródło tekstu: Cyfrowy Polsat

Komentarze
Zaloguj się
26. ~Desperat
0

2016-07-23 21:40:56

Jeśli chodzi o jakiekolwiek zwolnienia, nie spodziewałbym się ich, jako że główną bolączką obecnie jest dokładnie coś odwrotnego - brak chętnych do pracy. Szczególnie jest to odczuwalne na CP.

Odpowiedz

25. ~Coxxi
1

2016-07-20 10:35:40

Niech może oni uruchomią najpierw Iplę, bo od tygodnia na połowie sprzętu Samsunga nie działa. Pewnie konbinują coś na olimpiadę w Rjo. Mam tu na myśli niespodzianke extra płatną.

Odpowiedz

24. ~Marek
1

2016-07-20 04:12:13

Jedna faktura za 3 usługi? Niemożliwe . . .

Odpowiedz

23. ~kolejna transformacja
1

2016-07-20 00:48:37

Kolejna transformacja po nie udanej wykonanej przez Chudziaka. Tym razem Huawei, ktory ściąga już ludzi z rynku bo się okazało że ich nie ma - zasysa więc ludzi z poprzednich transformacji.A sama spółka w końcu to musi zrobić - przyjdą też masowe zwolnienia bo połowa ma polecieć.

Odpowiedz

22. ~ola
0

2016-07-19 23:36:49

@19 mam podobnie... tylko dokup Pani usługę... a jej jakość? nadajnik wypas a dosył byle co? i ich kosmiczne umowy 24-28mc.. jako przedłużenie. Owszem oferta łączona, ale tak zmasakrowana paragrafami że to kosmos do kwadratu zrozumieć. Już wolę te 2-4zł dopłacić, ale mieć wszystko rozdzielnie

Odpowiedz

21. ~Punk
1

2016-07-19 23:34:53

Jeśli za zmianą pójdą dobre oferty i przestaną zlewać klienta który wziął SmartDOM to mogę się zgodzić na nowy system.Ale jak pomimo zmiany systemu dalej będą olewać klienta to pożegnam ich i płakał po nich nie będę.Aktualnie w Plusie jak i w Polsacie dla klientów SmartDOM jest bieda z nędzą.Jeśli się nie ogarną to stracą masę klientów bo wkurzony klient na pewno nie wróci, a u mnie mają ruszyć ze światłowodami i jeśli Plus się nie poprawi z ofertą to pójdę do konkurencji i nie będzie mi zależeć na SmartDOM.

Odpowiedz

20. ~K.
1

2016-07-19 23:32:41

Które to już podejście do ujednolicenia systemów? Drugie? Trzecie?Przyjmuje zakłady kiedy ogłoszone zostanie kolejne

Odpowiedz

19. ~
1

2016-07-19 21:54:12

18 Powiedz dlaczego lyder lte oferuje mi tylko 1 mega transferu.Poza tym wiadomo ze telepolis to pierwsze źrodło informacji.

Odpowiedz

18. ~Desperat
2

2016-07-19 21:44:58

Mogę dodać tylko jedno - pracownicy infolinii Plusa i Cyfrowego Polsatu dowiedzieli się o tej wspaniałej zmianie właśnie z Telepolis. :)

Odpowiedz

17. ~
1

2016-07-19 21:20:05

Dlaczego szerowanie linków do speedtestu na telepolis jest ucinane?

Odpowiedz

16. ~
1

2016-07-19 21:18:47

Po co integracja , konsultanci już potrafią pracować na kilku aplikacjach. Lepiej nie zaoferują w końcu internet mobilny jak konkurencja bo ponoć mają pasmo >

Odpowiedz

15. ~tomek
2

2016-07-19 21:06:02

żaden system nie polepszy sprzedazy jezeli nie zmieni sie podejscia do klienta i wpychanie na sile uslug czy wmawianie na sile ze sie oplaca i brac. Uczciwosc i szacunek dla klienta to najlepszy system.

Odpowiedz

14. ~
2

2016-07-19 20:58:11

To oni JESZCZE nie są ZINTEGROWANI?! Bieda z nędzą...

Odpowiedz

13. ~Robek
-1

2016-07-19 20:28:45

Byłem ostatnio w punkcie Plusa, bo się rozglądam za netem i nie sprawiali wrażenia zagubionych. Człowiek tam pracujący wszystko mi wyłożył jak trzeba, a okazuje się, że usług do zaoferowania mają sporo (choć o prądzie to nie myślałem). Wrażenie na pewno dobre, więc obsługą mogą do siebie przekonać. Trzeba tylko poczekać, aż się dotychczasowe usługi pokończą. NO i na jakąś ekstra promocję na net.

Odpowiedz

12. ~sdf
2

2016-07-19 20:26:28

crm awaria 2 soon..

Odpowiedz