DAJ CYNK

Formuła Smartfon Unlimited - rusza kampania reklamowa

08.05.2015

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 8688

Ważne 8

14

Startuje nowa kampania reklamowa Play prezentująca nową Formułę Smartfon Unlimited. Twarzą kampanii jest Kamil Stoch.

Startuje nowa kampania reklamowa Play prezentująca nową Formułę Smartfon Unlimited. Twarzą kampanii jest Kamil Stoch.

Materiały reklamowe Play prezentują się następująco:





Zobacz: Play: Nielimitowany Internet i darmowy roaming w nowych Formułach

Źródło tekstu: Play

Komentarze
Zaloguj się
58. ~f643
1

2015-05-11 12:50:08

@ 48 nic dodać, nic ująć

Odpowiedz

57. wlo
-2

2015-05-11 12:44:46

56 - a dokładniej? Bo nie zrozumiałem... Co jest tanio a co drogo?

Odpowiedz

-2

2015-05-11 12:28:53

54, 55).Gdyby wszyscy czytali Telepolis itp, to nie byłoby nolimitów, oraz niskich cen jak teraz - ktoś przepłaca, aby reszta miała taniej...

Odpowiedz

55. wlo
-2

2015-05-11 12:24:28

54 - za takie porady, że można mniej wydać, wszędzie na świecie się płaci - o ile samemu się nie potrafi, albo nie ma czasu ;-)

Odpowiedz

54. ~Cq de
1

2015-05-11 12:21:46

@53 Te porady moglyby byc zrodlem podratowania wlasnych finansow.Oczywiscie, bylyby platne. Klient, zamiast wydac 3000 dalby np. tylko 450 zl

Odpowiedz

53. ~!?!?!
1

2015-05-11 11:54:09

@@@@@@ Byloby b.dobrze, zeby kazdy klient chcacy kupic telefon, przyszedl najpierw na Telepolis i poczytal rozne opinie. Bo moze wydac 3000 zl i odbierze You Tube .Dobrze by tez bylo, aby koledzy znajacy problem, stali na zmiane przed POK i udzielali fachowych porad - co kupic i jaka zawrzec umowe z Operatorem.

Odpowiedz

52. wlo
-2

2015-05-11 11:49:04

50 - zrozumiałem, naprawdę. Tylko Ty nie przyjmujesz do wiadomości, ze ktoś kto czyta że ma nielimitowany internet właśnie o transferze myśli a nie o tym, że po 3 filmikach na YouTube by się zatnie i zaczyna mieć pretensję, że nie ma nielimitowanego a złodzieje operatorzy kłamliwie realizują przekaz reklamowy ;-) Ja naprawdę doskonale rozumiem ;-)Skoro tak twierdzisz... Wykazałeś moją ignorancję ;-)

Odpowiedz

51. tof
-2

2015-05-11 11:24:10

@48: masz rację. Ja to wiem, Ty to wiesz, ale Kowalski przychodzi do salonu i chce produkt z reklamy, a widząc umowę pyta, gdzie ma podpisać. Świadomi użytkownicy (np. czytelnicy Telepolis) to tylko ułamek ogólnej liczby użytkowników sieci.

Odpowiedz

50. tof
-2

2015-05-11 10:37:33

@wlo: obawiam się, że nie zrozumiałeś zupełnie meritum wypowiedzi. Mnie chodzi o marketingowy sposób formułowania przekazu w reklamach. Część ludzi się na to łapie, a potem jest larum, więc ostatecznie szkodzi to również wizerunkowo operatorom. Kombinatorstwo wielu rodaków jest zupełnie inną sprawą. PS. "Nierozumienie" pisze się łącznie.

Odpowiedz

49. wlo
-2

2015-05-11 10:03:03

48 - tu nie chodzi o jakieś dymanie czy nie rozumienie słowa pisanego. Tu chodzi o hipokryzję ;-) Każdy! Ale to każdy kto miał telefon od kilku lat orientował się po co i wprowadzono tzw. ochronę internetu, pakiety non stop itp. usługi. Ale hipokryta z Telepolis tylko powie, że brak limitu to prędkość a nie transfer. A jeśli transfer, to po co to komu jak do 16 czy 32 kb na sekundę jest prędkość jest ograniczona i z tego nielimitowanego transferu g[...] jest?

Odpowiedz

48. ~
1

2015-05-11 09:49:19

@46 a czy zawierając umowę podpisujesz się na ulotce reklamowej czy na regulaminie gdzie masz wszystko sprecyzowane? Proste jak budowa cepa, ale w tym cebulowym kraju widocznie większość obywateli ma problem z rozumieniem słowa pisanego. Ale zasada życiowa jest prosta. Jak sobie pościelisz, tak się wyśpisz. Później można jedynie wysmęcać się i użalać na różnych forach co też wiele osób czyni. Co zyskuje? Nic. Frajer zawsze będzie frajerem dymanym przez innych. :)

Odpowiedz

47. wlo
-1

2015-05-11 09:28:57

46 - no przecież nielimitowany transfer wprowadzili dlatego, żeby ludzie nie wieszali psów na nich, że "samo za 1200 zł pobrało"! Ja wiem - jak już dali, to chociaż, żeby korzystać można było a nie tylko żeby portfela nie wydrenowało... Typowe dla ludzi, Polaków szczególnie ;-)

Odpowiedz

46. tof
-2

2015-05-11 09:25:18

@44 chodzi mi o brak ograniczeń prędkości ze strony operatora, bo o to zwykle chodzi marketingowcom w reklamach internetu bez limitu. Ograniczenia technologiczne są oczywiste, nawet w łączach stacjonarnych.

Odpowiedz

45. wlo
-2

2015-05-11 07:58:45

44 - jak bez limitu prędkości? Przecież są granice technologiczne... O czym Ty w ogóle mówisz? Limit prędkości jest i będzie.

Odpowiedz

44. tof
-1

2015-05-11 07:52:29

UOKIK powinien wziąć się za ujednolicenie reklamowych formuł przekazu, bo marketingowcy od lat przesuwają granicę i teraz reklamy zaczynają dezinformować. Powinno być np. doprecyzowane, że sieć oferuje darmowe połączenia do wszystkich [W OBRĘBIE SIECI MACIERZYSTEJ], a internet bez limitu [PRĘDKOŚCI ŁĄCZA]. W tej chwili jest tak, że jak widzę reklamę, to od razu myślę, gdzie tu jest haczyk. To na dłuższą metę szkodzi sieciom, bo zaczną być odbierane jako banda krętaczy i kombinatorów.

Odpowiedz