DAJ CYNK

Cyfrowy Polsat: Więcej Internetu LTE za mniej

13.02.2018

Dodane przez: msnet

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 6504

Ważne 8

3

Od 14 lutego w Cyfrowym Polsacie Internet z zasięgiem LTE Plus i LTE Plus Advanced w większych pakietach za niższą cenę.



Od 14 lutego w Cyfrowym Polsacie Internet z zasięgiem LTE Plus i LTE Plus Advanced w większych pakietach za niższą cenę.

Cyfrowy Polsat od jutra wprowadza nową odsłonę oferty internetowej LTE, w której klienci będą mogli wybierać spośród czterech pakietów:

  • 30 GB za 30 zł miesięcznie,
  • 45 GB za 40 zł miesięcznie, LTE bez końca w cenie abonamentu,
  • 60 GB za 50 zł miesięcznie, LTE bez końca w cenie abonamentu,
  • 100 GB za 70 zł miesięcznie, LTE bez końca w cenie abonamentu.

Miesięczną opłatę abonamentową można obniżyć o 10 zł, korzystając z programu smartDOM. Internet możemy testować przez 2 miesiące za 9 zł (bez płacenia za abonament). Dodatkowo otrzymamy 3 pakiety Ipla na 2 miesiące bez opłat (potem 10 zł miesięcznie) oraz Ochronę Internetu (3 licencje na 3 urządzenia), także na dwa miesiące bez opłat (potem 9 zł miesięcznie).



Cyfrowy Polsat wprowadza możliwość podpisania umowy na krótszy, 12-miesięczny okres. W tej opcji dostępne są również różne pakiety danych, od 15 GB za 30 zł do 50 GB w cenie 70 zł.

Klienci przedłużający umowę dostaną dodatkowy pakiet jednorazowy do wykorzystania przez całą długość kontraktu - nawet do 300 GB.

Do swojej oferty internetowej Cyfrowy Polsat wprowadził urządzenia umożliwiające pobieranie danych z szybkością do 300 Mb/s. Wśród nich znajdziemy:
  • router mobilny ZTE MF 971V,
  • router stacjonarny HUAWEI B525,
  • zestaw Internetu Domowego 300.

Źródło tekstu: Cyfrowy Polsat

Komentarze
Zaloguj się
35. ~Fndk
1

2018-02-14 09:33:04

Nigdy Plus. Mieszkam na granicy dużego miasta i wieczorem poprzez ODU IDU 200 mam transfer poniżej 1 Mb/s. Dodam, że to nie przez pobranie dużego pakietu GB, bo to po prostu niemożliwe z takim transferem. Technicy wymienili modem i router i żadnych zmian. Wielokrotne reset owanie, rekonfiguracja routera nic nie pomogły. Infolinia proponuje kolejna wymianę sprzętu, bo sami się przyznają, że nie wiedzą o co cho. Mobilny T-Mobile śmiga po około 30-40, a Plus na dachu około 1 Mb. Brak słów, a abonament trzeba płacić.

Odpowiedz

34. ~ReVoLTE
-1

2018-02-14 07:57:51

Niestety wczoraj nie mogłem pisać ponieważ chiński skansen T-Mobile ma gigantyczną awarię.W związku w powyższym przeniesłem numer do Play i dopiero teraz wiem co to znaczy szybki internet. W T-M to dziadostwo.

Odpowiedz

0

2018-02-14 07:51:57

Do 32.Jakim cudem udało ci się napisać komentarz z hostu TMobile skoro ten operator od wczoraj nie działa w całym kraju?

Odpowiedz

32. ~
1

2018-02-14 07:37:05

31* Spłyń stąd namolny adwokacie minusa :-)

Odpowiedz

-1

2018-02-14 04:56:12

Wrócił mój ulubiony, upośledzony komentator. :-)

Odpowiedz

30. ReVoLTEa
-1

2018-02-13 23:46:33

Plus największy syf i skansen, i tylko dzielny Patryczek psychofan mierny bierny ale wierny:-D

Odpowiedz

29. ~ex plus abonent
1

2018-02-13 19:55:04

@24 oni od kilku ladnych lat udzielaja dokladnie takich samych formulek w odpowiedziach na reklamacje. nic sie widze od lat nie zmienilo.

Odpowiedz

28. ~piotrmak
1

2018-02-13 19:52:08

I te prędkości lydera:)Do internetu wszystko tylko nie plus

Odpowiedz

27. ~Tom
-1

2018-02-13 18:48:03

Na co komu "marne" do 20 Mb/s ???Ja tam wolę 100-150 Mb/s

Odpowiedz

26. ~Koro
1

2018-02-13 18:28:06

I tak to nie przebiło Internetu Domowego od T-Mobile. Za 49.99 zł mam bez limitu do 20 Mb/s

Odpowiedz

25. ~Mejlowy
1

2018-02-13 18:04:50

Ogólnie słaba ta oferta nawet z tym Smartdomem.W Oranczu mam za 44 zeta Lte dla domu, 150 GB + No limit (lejek do 10mb/s) + szczęśliwe godziny 0:00 - 8:00. Prędkości w szczycie 30-40 Mb/s poza 60-80 Mb/s. Dziękuje za taką „ofertę”

Odpowiedz

24. stalewiak
0

2018-02-13 16:57:40

NIGDY WIECEJ !! REKLAMACJE NIE DZIAŁAJĄ . Masakra i zostało pisać skargę do UKE.Szanowny PaniePo otrzymaniu zgłoszenia sprawdzono poprawność działania stacji bazowej, jak również wszystkich usług na koncie. Weryfikacja nie wykazała żadnych nieprawidłowości po stronie sieci. Zawiadamiamy, że na koncie rejestrowane są prawidłowo nawiązywane sesje. Proponujemy eksperymentalnie dobrać położenie i ukierunkowanie zewnętrznej anteny w celu poprawienia warunków odbioru sygnału. Zwracamy uwagę, że zasięg sieci Cyfrowego Polsatu oraz prędkość transmisji danych uzależnione są od wielu czynników. Najistotniejszymi są uwarunkowania geograficzne, urbanistyczne oraz techniczne. W związku z powyższym odległość od najbliższego nadajnika, wysokie budynki wokoło, ukształtowanie terenu, odległość do okna, aktualne obciążenie stacji nadawczych, warunki atmosferyczne oraz parametry techniczne komputera, z którego się korzysta, to najistotniejsze czynniki mające wpływ na jakość świadczonej usługi.Z racji nawiązywania sesje na paśmie 1800MHz, możemy jeszcze zalecić zalogowanie do pasma 800MHz lub 2600 MHz. W tym celu należy zalogować się w panel administracyjny routera - 192.168.0.1 użytkownik/hasło:admin ustawienia>ustawienia LTE>pasmo wybrać tylko 800MHz lub tylko 2600 MHz.Biorąc pod uwagę powyższe informujemy, że na podstawie Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Cyfrowy Polsat S.A., Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1489 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. 2014, poz. 284), reklamacja nie może zostać uznana. Udzielenie przez Cyfrowy Polsat niniejszej odpowiedzi wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. W tej sytuacji przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym oraz w przypadku Konsumenta w drod

Odpowiedz

23. LuiN
0

2018-02-13 16:40:06

@21, marecin19883 - u mnie nie zadziałało tak jak piszesz i trochę boję się zaryzykować ponownie. Póki co, tylko T-Mo działa mi bezfupowo, na Orange zdążyłem się już obrazić - został jako backup.

Odpowiedz

-2

2018-02-13 16:29:34

FUP jest spoko dla tych co nie robią backupu internetu całą dobę. Spokojnie 500GB miesięcznie da się wyciągnąć bez blokowania.

Odpowiedz

-1

2018-02-13 16:17:22

Dzięki za info :-)

Odpowiedz